باربری هفت حوض



باربری هفت حوض بهترین و ارزان ترین شرکت در این منطقه با بیش از یک دهه تجربه در حوزه بسته بندی و اسباب کشی در تهران به صورت شبانه روزی آماده ی ارائه ی خدمات حمل و نقل بار به مشتریان عزیز می باشد. اگر تصمیم به اسباب کشی دارید نزدیک ترین شرکت را برای حمل بار انتخاب کنید. باربری در هفت حوض و باربری شهید قندی با نیروی مجرب و متخصص سلامت بار و اسباب اثاثیه را تا رسیدن به مقصد تضمین خواهد کرد. کافی است با شماره تلفن های این شرکت تماس بگیرید و از این امکانات بی نظیر بهره مند شوید:

88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218

اتوبار و باربری هفت حوض

باربری کاج بزرگترین شرکت حمل و نقل بار در تهران

دفتر مرکزی: 09128915218
شمال: 22096824
شرق: 22096794
غرب: 88584613
وبسایت: www.kajfreight.com

کرایه ماشین‌های حمل بار در هفت حوض

شرکت باربری در هفت حوض برای افزایش ایمنی در اسباب کشی، از ماشین های حمل بار ایمن و مجهز به طناب و چادر و سقف استفاده می کند، که از خراب و کثیف شدن و آسیب دیدن وسایل منزل شما جلوگیری شود. وانت تلفنی، نیسان بار، خاور، ایسوزو و تریلی از جمله ماشین‌های حمل بار در این شرکت است که از هر کدام بیش از ۳۰ دستگاه وجود دارد. اگر می‌خواهید از این وسایل نقلیه‌ی باری استفاده نمایید، کافی است تلفن را بردارید و با کارشناسان شرکت حمل بار هفت حوض تماس حاصل نمایید. در زیر به نرخ کرایه‌ی یک سری از ماشین‌های باری در این شرکت اشاره کرده‌ایم، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این‌باره بهتر است با مشاورین ما تماس بگیرید:

  • کرایه وانت تلفنی برای دو ساعت پی در پی: چهارصد و پنجاه هزار تومان.
  • نرخ اجاره نیسان بار در دو ساعت رزرو: پانصد و پنجاه هزار تومان.
  • قیمت کرایه کامیونت برای سه ساعت: هشتصد هزار تومان.

مشاوره باربری هفت حوض

باربری هفت حوض جلسات مشاوره را برای پاسخ دادن به سوالات مربوط به اسباب کشی ارائه می دهد.

به صورت بیست و چهار ساعته از شبانه روز در خدمت رسانی به شما آماده است.

این جلسات به صورت رایگان تشکیل می شود.

وانت تلفنی و دیگر ماشین های حمل بار در این جلسات متناسب با حجم وسایل شما در بار انتخاب می شود.

این شرکت دارای مشاورین است که در تماس تلفنی و جلسات آن تمامی هزینه ها را برای مشتریان تعیین می کنند و ماشین و تجهیزات مناسب برای جا به جایی بار در نظر گرفته می شود، نوع تجهیزات بسته بندی و تعداد کارتن ها و دیگر موارد ضروری را شرح خواهند داد.

کارگران باربری هفت حوض

باربری هفت حوض از کارگران و کارکنان ماهری برخوردار است که به شما کمک خواهند کرد که با بهترین کیفیت ممکن کار اسباب کشی و تمام مراحل آن به خوبی انجام شود این افراد متعهد از روش های جدید روز دنیا استفاده می کنند و خاطره ی خوبی در دهن شما خلق خواهند کرد، همگی جوان و دلسوز هستند و افراد با تجربه ی زیادی هم بین آن ها وجود دارد که برای مواقع بسیار ضروری از آن ها کمک گرفته می شود.