قیمت اسباب کشی

 

قیمت اسباب کشی همواره یکی از دغدغه های افراد و مشتریان مراجعه کننده به باربری ارزان تهران به هنگام اثاث کشی و حمل بار بوده است. همانطور که می دانید اسباب کشی از مبدا به مقصد بسته به مسافت و سایر شرایط می تواند استرس زا باشد. حال اگر هزینه باربری سرسام آور باشد و از توان مردم خارج باشد این امکان وجود دارد که افراد خود اقدام به جا به جایی و اسباب کشی نمایند. باربری کاج نرخ باربری تهران به شهرستان را در شعب مختلف خود مانند باربری شهرک غرب کاملا بر اساس مقدار مصوب اتحادیه تعیین می کند.

 

 

قیمت اسباب کشی

 

 

 

 

  • فهرست مطالب:
  • بهترین باربری با قیمت مناسب.
  • هزینه بسته بندی اسباب کشی.
  • نحوه محاسبه هزینه های اسباب کشی.
  • هزینه کارگر برای اسباب کشی در سال ۱۴۰۱.
  • هزینه اسباب کشی در تهران.
  • قیمت خاور برای اسباب کشی.
  • هزینه حمل وسایل سنگین وزن.
  • ترفندهایی برای کاهش هزینه های اسباب کشی.
  • قیمت حمل اقلام و وسایل پر هزینه.
  • هزینه‌ی پیاده رویی اضافه در اسباب کشی.

 

بهترین باربری با قیمت مناسب

اگر بخواهیم قیمت اسباب کشی را ملاک مناسب یا خوب بودن یک شرکت باربری قرار دهیم، کار درستی نیست. کیفیت خدمات ارائه شده در یک شرکت حمل بار تعیین کننده ی مناسب بودن آن می باشد. با این وجود گاهی یک سری از باربری ها امکانات پیشرفته ی را با قیمت های بسیار بالا ارائه می دهند که باعث رنجش و نارضایتی مشتریان می شود. باربری کاج با ارائه ی بهترین خدمات اثاث کشی با قیمت های مصوب در اتحادیه حمل بار، به گونه ی بهتر رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. شرکت حمل بار کاجونرخ تک تک مراحل اسباب کشی را با قیمت های مناسب و با کسب مجوز از اتحادیه حمل بار انجام می دهد.‌ برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان با تجربه ی این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید. مدیریت محترم این شرکت حمل بار با در نظر گرفتن تخفیف های مختلف، تا حد زیادی هزینه های جانبی را حذف می کنند.

 

 

 

هزینه بسته بندی اسباب کشی

تعیین هزینه اثاث کشی به طور نهایی و قطعی نیاز به بررسی پارامترهای مختلفی دارد. مرحله بسته بندی وسایل یکی از این موارد است که بر اساس مواد مصرفی هزینه ی آن مشخص می شود. باربری کاج و شعب مختلف آن مانند باربری ولیعصر از بهترین تجهیزات و مواد مصرفی برای انجام این مرحله استفاده می کند. این مواد مصرفی را با قیمت منصفانه و قانونی در اختیارتان قرار می دهد. باربری انقلاب  و دیگر مراکز باربری کاج برای کاهش هزینه اسباب کشی از راه کارهای مختلفی استفاده می کند. به عنوان مثال مرحله بسته بندی را با تخفیف ۳۵ درصد انجام می دهد. هدف این شرکت حمل بار انجام یک اسباب کشی مقرون به صرفه برای شما مشتریان گرامی است.

 

 

قیمت کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی یکی از تجهیزات پرمصرف در زمان اسباب کشی است که در مرحله‌ی بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می‌شود. باربری تهران از کارتن‌های مرغوب چند لایه با قیمت مناسب برای انجام بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل استفاده می‌کند. جهت اطلاع از هزینه‌ی امکانات و تجهیزات استفاده شده برای بسته بندی اثاثیه منزلتان، می توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید. برای نمونه نرخ چند قلم از این تجهیزات را در زیر آورده ایم:

  • کارتن های سه و پنج لایه: ۱۵۰۰۰ تومان.
  • کارتن تک لایه: ۹۰۰۰ تومان.
  • فوم ضربه گیر: به ازای هر متر ۴۰۰۰ تومان.
  • بابل رپ و استرچ رپ: به ازای هر متر ۵۰۰۰ تومان.

 

قیمت اسباب کشی

 

 

قیمت اسباب کشی بین شهری

اگر دنبال کیفیت کار هستید و سلامت بار شما برایتان ارزش دارد و به دنبال قیمت مناسب هستید باربری کاج نرخ باربری و اثاث کشی بین شهری را بر اساس نرخ اتحادیه حساب می کند. هزینه باربری فرمانیه  و نرخ باربری به شهرستان با حساب زمان درخواستی و مسافت و وزن کالای شما حساب میگردد. قابل ذکر است که در باربری بین شهری زمان رزرو خدمات را در نظر نخواهیم گرفت و از عوامل تعیبن کننده ی قیمت حمل بار به شهرستان ها محسوب نمی شود. سپس بر اساس خدمات درخواستی شما هزینه برآورد می شود و قیمت توافقی به شما اعلام می شود. در نظر داشته باشید که هزینه باربری و اثاث کشی منزل برای هر خانه متفاوت است و بستگی به مواردی مثل: مسافت فاصله تا مقصد، میزان وسایل، تعداد وسایل خاص، محل بارگیری، محل تخلیه بار دارد. اگر می خواهید نرخ و زمان تحویل دقیق کالا را بدانید می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

09128915218

88584613 – 021

22096824 – 021

                                        22096794 – 021

هزینه حمل اثاثیه به شهرستان‌ها

قیمت حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها نیز مانند سایر کالاها در باربری تهران، با توجه به یک سری پارامترها تعیین می‌شود. از مهم ترین عوامل می توان به حجم و مقدار اثاثیه اشاره نمود و نوع آن‌ها، به عنوان مثال حمل و جابجا کردن یخچال، ماشین لباسشویی و ظروف آشپزخانه کار آسانی نیست. بارگیری این وسایل و نوع چینش آن‌ها به طور مستقیم بر ایمنی اسباب کشی تاثیر دارد. کارگران این شرکت حمل بار با ایمنی کامل و به طور مناسب تمام اثاثیه و لوازم منزلتان را با قیمت مشخص شده در تعاونی حمل بار بارگیری می‌کنند. 

هزینه کارگر برای اسباب کشی در سال ۱۴۰۱

تعیین مقدار دقیق هزینه ها در اسباب کشی کار آسانی است و باید تمامی جوانب به طور کامل بررسی شود. نرخ کارگر اسباب کشی از این قائده مستثنی نیست و موارد مختلفی در مقدار آن نقش دارد. برای آگاهی از هزینه ها بهتر است با شماره تلفن های سایت تماس بگیرید و از جزئیات نرخ باربری و اسباب کشی مطلع شوید. کارگران اسباب کشی در باربری کاج از مهارت بالایی برخوردار هستند، ویدئوی زیر گویای این قضیه است. نرخ رزرو کارگر اسباب کشی در باربری کاج بستگی به زمان درخواستی شما دارد و ما در هر صورت سه ساعت اول را ثبت خواهیم کرد. به ازای این سه ساعت صد و هشتاد هزار تومان از مشتری دریافت و برای هر ساعت اصافه کار شصت هزار تومان اضافه خواهیم کرد. در باربری بین شهری بسته به اینکه آیا در مبدا و مقصد از کارگران این شرکت حمل بار جهت تخلیه و بارگیری استفاده می نماید یا نه، هزینه ی رزرو کارگر حمل بار متفاوت است.

 

هزینه اسباب کشی در تهران

قیمت اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در باربری کاج با توجه به پارامترهای مختلفی تعییگ می شود. حمل و جا به جا کردن اثاثیه و وسایلی همچون مبلمان، سرویس خواب و ماشین لباسشویی کار آسانی نیست و باید با احتیاط و با ایمنی کامل انجام شود. امروزه به دلیل افزایش آپارتمان نشینی و کاهش فضای ساختمان ها، باید در زمان اسباب کشی دقت لازم را داشت تا صدمه ی به اثاثیه منزل وارد نشود. اما این شرکت حمل بار از راهکار دیگه ی استفاده کرده و از تجهیزات و ماشین آلات مناسب مانند جرثقیل  استفاده می کند. آسیب و صدمه به وسایل و اثاثیه منزل به راحتی قابل جبران نیست و هزینه های هنگفتی را در بردارد.

قیمت خاور برای اسباب کشی

باربری کاج و تمامی شعب آن مانند باربری فرمانیه از یک نرخ مشخص برای هزینه اثاث کشی و کرایه ماشین های حمل بار استفاده می کنند. منظور از نرخ و قیمت مشخص، هزینه هایی است که تعاونی حمل و نقل در تهران برای شرکت های حمل بار تعیین می کند. نرخ کرایه وانت بار، خاور و دیگر ماشین های حمل بار را با توجه به زمان درخواستی شما مشتریان گرامی در نظر می گیریم. زمان ثابت برای رزرو ماشین های سبک را دو ساعت و برای کامیونت سه ساعت در نظر گرفته ایم. یک سری از قیمت های مربوط به کرایه انواع ماشین های حمل بار را به عنوان مثال در زیر مشاهده می فرمایید:

  • نرخ کرایه وانت تلفنی در یک ساعت: صد و سی هزار تومان.
  • قیمت اجاره نیسان بار در دو ساعت: سیصد هزار تومان.
  • قیمت اجاره کامیونت مسقف به ازای سه ساعت: پانصد و پنجاه هزار.

قیمت اسباب کشی

 

هزینه حمل وسایل سنگین وزن

 قیمت اسباب کشی در اتوبار کاج با اعمال تخفیف ۲۵ درصد اعلام می شود. همانطور که در بالا عرض کردیم یکی از کارهای سخت اثاث کشی حمل وسایل سنگین وزن منزل مانند یخچال، بوفه و تخت دو نفره می باشد. کارگران این شرکت حمل با مهارت کامل و به طور ایمن حمل و نقل این اثاثیه سنگین وزن را انجام می دهند. هزینه ی به طور جداگانه برای انعام کارگران در زمان حمل و جا به جایی وسایل سنگین وزن در این شرکت در نظر گرفته نمی شود. هزینه حمل وسایل سنگین در این موسسه با توجه به مبالغی که خود اتحادیه حمل و نقل در نظر می گیرد، تعیین می شود. به ازای انتقال وسایل سنگین وزن در هر طبقه چهل هزار تومان به عنوان دستمزد کارگران در اتوبار کاج در نظر گرفته می شود. 

ترفندهایی برای کاهش هزینه های اسباب کشی

اتوبار کاج و شعب مختلف آن مانند باربری آفریقا به شما پیشنهاد می کند با سپردن اسباب کشی خود به یک شرکت حمل بار معتبر در هزینه های صرف شده صرفه جویی نمایید. اگر کار خود را به کارگران ماهر یک شرکت اسباب کشی معتبر بسپارید قطعا این مرحله را با ایمنی بالا انجام می دهند. هر چه مقدار مهارت افراد بالاتر باشد قطعا میزان آسیب های وارده بر بار کمتر و متعاقبا هزینه ی جانبی برای شما در برنخواهد داشت. انتخاب یک شرکت کم تجربه و نوپا باعث می شود شما مجبور به پرداخت هزینه هایی برای جبران خسارت و صدمات وارده بر بار خواهید بود.

 

قیمت حمل اقلام و وسایل پر هزینه

حمل و جا به جا کردن وسایل برقی و گرانقیمت مانند یخچال ساید بای ساید، نهار خوری ۶ نفره، بوفه، تردمیل و سرویس خواب دو نفره کار سختی به حساب می آید. همانطور که در بالا ذکر کردیم باربری کاج از کارگران ماهر و حرفه ی برای انتقال آن ها در طول اثاث کشی استفاده می کند. به دلیل شرایط و ویژگی خاصی که این اثاثیه دارند و باید با احتیاط کامل جا به جا شوند هزینه حمل و جا به جایی آن ها نیز متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و آگاهی از نرخ دقیق انجام حجل این وسایل با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید و یا از طریق سامانه باربری آنلاین اقدام نمایید. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست و با خیالی آسوده با کارشناسان ما صحبت نمایید چرا که از قیمت های قانونی برای حمل این وسایل استفاده می کنند.

هزینه پیاده‌رویی اضافه در اسباب کشی

یکی ازسوالات پر تکرار مشتریان در هنگام تعیین قیمت حمل و نقل وسایل منزل، مربوط به هزینه پیاده‌رویی اضافه است. در همین راستا باید این نکته را توضیح دهیم که بر‌ اساس بخشنامه‌ی ابلاغی از اتحادیه به شرکت‌های باربری، چنانچه فاصله بین در ورودی منزل با ماشین حمل اثاثیه کمتر از ده متر باشد، هزینه‌ی اضافی از مشتری دریافت نخواهد شد، اما چنانچه این مسافت از ده متر بیشتر باشد، به عنوان مثال اگر این مسافت در حدود ۱۵ متر باشد، کل این پانزده متر شامل هزینه‌ی مازاد خواهد بود.  

نرخ شرکت‌های حمل بار مجوز دار

در واقع اگر می خواهید از خدمات اسباب کشی مناسب استفاده نمایید، بهتر است از شرکت های حمل بار مجوز دار بدون توجه نرخ اثاث کشی، کمک بگیرید. شرکت‌های حمل بار زیادی در تهران در حال فعالیت هستند، که بدون مجوز در حال خدمات رسانی هستند و باعث بروز مشکلات زیادی در این عرصه شده اند. باربری تهران تمامی خدمات خود را از جمله اجاره انبار برای اثاثیه منزل را با کسب مجوز قانونی و رسمی از تعاونی حمل بار تهران ارایه می‌دهد. 

 

قیمت اجاره انبار برای اثاثیه منزل چقدر است؟

همانطور که بارها به دلایل مختلف در سایت باربری تهران در مورد قیمت اسباب کشی صحبت کرده ایم، بار دیگر می خواهیم در این مورد توضیحاتی را ارایه دهیم. البته این بار در مورد هزینه رزرو انبار برای اثاثیه صحبت می کنیم، که افراد زیادی خواستار کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بوده اند. در واقع نرخ اجاره انبار برای لوازم و اثاثیه منزل در این شرکت حمل بار به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که یکی از آن‌ها اندازه‌ی انبار و مدت زمان اجاره آن می‌باشد. شما مشتریان عزیز کافی است با کارشناسان ما صحبت کنید و از جزئیات چگونگی تعیین هزینه ی اجاره انبار مطلع شوید.