باربری شهرک مخابرات



اتوبار و باربری شهرک مخابرات

باربری شهرک مخابرات یکی از بهترین شرکت ها در تهران است که با ارائه ی خدمات صفر تا صد اسباب کشی به هموطنان عزیز نامی نیک از خود به جای گذاشته است. با اعتماد به باربری در شهرک مخابرات و باربری محدوده زعفرانیه تجربه زیبا از حمل و نقل بار در تهران و شهرستان ها را خواهید داشت. باربری محدوده شهرک مخابرات یکی از بهترین شرکت های تهران و زیر شعبه باربری کاج می باشد و در تلاش است تا خدمات با کیفیت را به هموطنان عزیز ارائه دهد.

باربری شهرک مخابرات

بسته بندی در باربری شهرک مخابرات

  • این شرکت و باربری محدوده مجیدیه و باربری سعادت آباد یکی از بهترین شرکت های تهران است که بیش از 20 سال سابقه ی فعالیت در این حوزه و حمل بار را دارد.
  • شرکت از تجهیزات و امکانات به روز جهت انجام بسته بندی مناسب استفاده می کند و تمامی خدمات از جمله کارتن و جعبه های چند لایه و محکم، قیچی و چسب پنج سانتی، وکیوم های 90 متری از نایلون حباب دار و فوم ضربه گیر را به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار می دهد و اگر تمایل داشته باشید کارگران ما کار بسته بندی را نیز برایتان انجام می دهند.

هزینه باربری شهرک مخابرات

شرکت با توجه به پارامترها و معیارهای مختلف هزینه را برای مشتریان خود برآورد می کند، مانند مقدار و حجم بار، مسافت طی شده تا مقصد و .. تمامی هزینه ها بر اساس مقدار تصویب شده در اتحادیه می باشد و حتی این مقدار را نیز کاهش می دهیم، یک سری از خدمات مانند بیمه نامه و مشاوره را به طور رایگان به مشتریان خود ارائه می دهیم.

هزینه ها را با قرار دادن تخفیف هایی کاهش می دهد مانند:

تخفیف 50 درصدی برای حمل بار به شهرستان.

تخفیف 25 درصدی وانت تلفنی.

تخفیف 25 درصدی برای گرفتن سفارش بالای دو بار در 6 ماه.

تخفیف برای دانشجویان.

هزینه اسباب کشی در حمل بار شهرک مخابرات

حمل بار از شهرک مخابرات به تهران

باربری شهرک مخابرات دارای رانندگان ماهری است که حمل و جابجا کردن بار از تهران به شهرستان‌ها را انجام می‌دهند. ماشین‌های باری در شرکت حمل بار شهرک مخابرات با توجه به حجم بار کرایه داده می‌شوند که برای حمل بار به شهرستان‌ها، از نوع مسقف این ماشین ها استفاده می شود. برای رزرو خدمات اسباب کشی و حمل بار از تهران به شهرستان ها با شماره تلفن های درج شده در این مطلب که مختص به شرکت حمل بار کاج است، تماس حاصل فرمایید.