اتوبار و باربری قلهک



اتوبار و باربری قلهک

باربری قلهک و باربری دربند اثاث کشی را با نرخ مناسب و مقرون به صرفه در تمام مناطق تهران و شهرستان ها زیر نظر اتوبار ارزان تهران انجام می دهند. باربری محدوده قلهک و باربری انقلاب به صورت شبانه روزی آماده ی سرویس دهی به مشتریان عزیز می باشند. خدماتی که ارائه می دهند کاملا مقرون به صرفه و با کیفیت می باشد، پس با خیالی آسوده می توانید سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید. باربری در قلهک پیشنهاد می کند که بیشتر در تعطیلی ها کار جا به جایی وسایل را انجام دهید زیرا فرصت کافی را دارید و خللی هم در شغلتان پیش نخواهد آمد.

  • فهرست محتوا:
  • شماره باربری قلهک.
  • خدمات باربری قلهک.
  • قیمت اسباب کشی در باربری نزدیک قلهک.
  • خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در شرکت باربری قلهک.
  • رزرو وانت تلفنی در قلهک.
  • مشاوره رایگان باربری قلهک.
  • بیمه نامه رایگان اسباب کشی.
  • کارگر ماهر حمل اثاثیه.
  • محدوده خدماتی اتوبار قلهک کجاست؟

شماره باربری قلهک

باربری در محدوده قلهک مشتریان ثابتی در سراسر ایران دارد که فقط با گرفتن یک شماره تماس از خدمات این شرکت حمل و نقل استفاده می کنند. برای انتخاب یک شرکت حمل بار مناسب، بهتر است با توجه به خدمات اسباب کشی ارائه شده، این کار را انجام دهید. بهتر است با شماره تلفن شرکت حمل بار قلهک تماس حاصل نمایید و از خدمات ما بهره مند شوید. ماشین های حمل بار، تجهیزات بسته بندی و دیگر خدمات را می توانید با گرفتن شماره های زیر رزرو نمایید. هدف ما انجام حمل و جا به جایی بار و اسباب کشی در سریعترین زمان با بهترین امکانات می باشد.

22096824 – 22096794 – 88584613 – 09128915218

باربری قلهک

 

حمل بار از خیابان قلهک به شهرستان‌ها

یکی از کارهای ویژه‌ی که باربری قلهک برای شما مشتریان عزیز انجام می‌دهد، حمل بار از تهران به شهرستان‌ها می‌باشد. برای این کار از ماشین‌های حمل بار مسقف در اندازه‌های مختلف سبک، نیمه سنگین و سنگین به صورت مسقف انجام می‌دهد. برای رزرو خدمات بین شهری در این شرکت حمل بار با شماره تلفن‌های ثبت شده در این مطلب تماس بگیرید. یکی از خدمات ویژه‌ی شرکت حمل بار قلهک در این زمینه، ارایه‌ی خدمات بین شهری با تخفیف ۳۵ درصد است. هزینه‌ی حمل بار از تهران به شهرستان ها در این شرکت با توجه به نوع وسیله نقلیه، حجم و مقدار بار و مسافت بین مبدا و مقصد اسباب کشی تعیین می‌شود.

خدمات باربری قلهک

باربری قلهک و باربری آفریقا بهترین خدمات اثاث کشی را در تهران و شهرستان ها ارائه می دهند تا رضایت مشتریان خود را کسب نمایند. فکرش را بکنید که از دور تنها نظاره گر باشید و مرحله به مرحله اسباب کشی تان با بهترین امکانات و تجهیزات به روز دنیا انجام شود. ما شما را یاری خواهیم کرد تا بتوانید به آسانی به رویای خود در مورد اثاث کشی آسان دست یابید. ما تمامی خدمات و تجهیزات مناسب را با قیمت های کم و باور نکردنی در اختیارتان قرار خواهیم داد. پس منظر نمانید و هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید و از خدمات بی نظیر این شرکت حمل بار بهره مند شوید. از جمله خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از انواع ماشین های حمل بار.
  2. به کار بردن بهترین تجهیزات بسته بندی.
  3. استفاده از بیمه نامه رایگان.
  4. تشکیل جلسات رایگان مشاوره اسباب کشی.
  5. ارائه ی بهترین خدمات اسباب کشی با تخفیف.
  6. اجاره انبار و انبارداری مناسب.
  7. مجهز به بیش از ۳۰ دستگاه خودروی باری مجهز و مسقف.
  8. ارائه ی بارنامه رایگان اسباب کشی.

 

 

 

قیمت اسباب کشی در باربری نزدیک قلهک

اتوبار قلهک همیشه به دنبال کسب رضایت مشتریان خود در تهران و شهرهای دیگر است. یکی از راهکارهایی که جهت رسیدن به این هدف به کار می گیرد ارائه ی تخفیف است. می توانید جهت اطلاع از جزئیات این تخفیف ها با شماره تلفن های سایت تماس بگیرید. مقدار آن ها تا سقف ۴۵ درصد می باشد. از مهم ترین پارامترهای تعیین کننده نرخ اسباب کشی در این موسسه حمل بار، می توان به نرخ کرایه ماشین های حمل بار اشاره نمود. هزینه کرایه ماشین های سبک از ماشین های نیمه سنگین و سنگین کمتر است، با این وجود ما تمامی تلاش خود را به کار می گیریم که هزینه های جانبی را حذف نماییم تا به راحتی بتوانید از سرویس های ما استفاده نمایید. نرخ یک سری از ماشین های حمل بار در قلهک را در زیر مشاهده می فرمایید:

  • نرخ کرایه خاور مسقف به ازای سه ساعت متوالی: ۸۰۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره خاور روباز برای سه ساعت: ۸۰۰ هزار.
  • نرخ کرایه تریلی، کفی و تک برای دو ساعت: ۹۰۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره نیسان تلفنی در ازای دو ساعت: ۴۵۰ هزار.
  • نرخ کرایه وانت تلفنی در دو ساعت: ۳۰۰ هزار تومان.

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در شرکت باربری قلهک

باربری در قلهک و باربری تجریش خدمات بسته بندی پیشرفته ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. بسته بندی اثاثیه منزل مهم ترین مرحله اسباب کشی است و ما به این مرحله اهمیت زیادی می دهیم. از مهم ترین اقدامات این شرکت حمل بار برای انجام این مرحله، استفاده از بهترین تجهیزات بسته بندی است. کارگران ما برای انجام بسته بندی مناسب و ایمن از تجهیزات زیر استفاده می کنند:

  1. کارتن های محکم و مرغوب 3 لایه و 5 لایه.
  2. کارتن های مخصوص حمل لباس.
  3. کیسه های مخصوص جابه جایی لباس و رختخواب که دارای فوم ضربه گیر هستند.
  4. قفسه های چرخ دار برای جابه جایی کتاب.
  5. استفاده از پارچه در هنگام بسته بندی وسایل شکستنی و قیمتی.

رزرو وانت تلفنی در قلهک

ماشین های حمل بار باربری در محدوده قلهک از تعداد بیشماری تشکیل شده است، از ماشین های سنگین گرفته شده تا ماشین های کوچک و سبک در این شرکت وجود دارد. بنابراین هر باری را با هر تناژی به راحتی جا با جا خواهیم کرد و جای هیچ گونه مشکلی نیست. در این شرکت همه ماشین ها بیمه هستند و در برابر هر گونه خسارت و آسیبی ایمن می باشند. از جمله وسایل نقلیه ی پر مصرف در این شرکت حمل بار می توان به وانت تلفنی اشاره کرد. روزانه افراد زیادی جهت کرایه این ماشین های حمل بار به ما مراجعه می کنند. وانت تلفنی و نیسان بار را جهت جا به جا کردن، مبلمان، اثاثیه کم حجم منزل، سرویس خواب و یخچال استفاده می کنیم.

مشاوره رایگان باربری قلهک

باربری نزدیک قلهک دارای جلسات مشاوره و راهنمایی اسباب کشی به صورت رایگان می باشد. این جلسات به صورت حضوری و تلفنی برگذار می شود و به راحتی می توانید با ما در ارتباط باشید. مشاورین ماهر و کار بلد ما، کار اسباب کشی را برایتان آسان می کنند و سوالاتی را از شما می پرسند که بر اساس آن به راحتی مناسب ترین خدمات را با قیمت پایین برای شما در نظر می گیرند. گاهی اوقات افرادی به ما مراجعه می کنند که برای بار اول است که می خواهند اسباب کشی نمایند و هیچ گونه تصوری از آن در ذهن خود ندارند. بنابراین سوالات بیشماری در این باره دارند و مشاورین ما پاسخگوی تک تک این سوالات خواهند بود.

بیمه نامه رایگان اسباب کشی

باربری در قلهک همیشه کار تضمین شده و صد در صد معتبری را انجام می دهد و برای اینکه به این هدف برسد از بیمه نامه استفاده می کند. بیمه نامه اسباب کشی را هر شرکتی ارائه نمی دهد و اگر این کار را انجام دهد قطعا مقدار هزینه ی آن را از مشتری دریافت می کند. اما ما بدون هزینه و پولی تک تک اثاثیه و وسایل منزلتان را در هنگام اسباب کشی بیمه خواهیم کرد. شاید با خود فکر کنید بیمه نامه باربری چیست و چه کاربردی دارد، ما به شما پاسخ خواهیم داد. در زمان اثاث کشی امکان دارد به دلایل مختلف مانند بارندگی، بارش برف، افتادن کارتن ها به زمین و مواردی اینچنینی، صدمات و خسارت های به بار وارد شود، در این صورت هزین هایی را برای مشتری به بار می آورد. اما این شرکت حمل بار با ارائه ی بیمه نامه رایگان باربری، تمامی حوادث و رخدادهای ایجاد شده در زمان اثاث کشی را پوشش می دهد. به این معنی که در صورت بروز هر گوگه مشکلی هزینه خسارت های وارد شده به بار را به مشتری پرداخت خواهیم کرد.

کارگر ماهر حمل اثاثیه ماهر

انجام مراحل مختلف اسباب کشی در باربری قلهک بر عهده کارگران ماهر و خبره خانم و آقا می باشد. در دو شیفت کاری و با مهارت کامل تمام قسمت های مختلف بسته بندی، چیدمان و حمل بار را انجام می دهند. تلاش ما بر این است که بتوانیم بدون نقص و اشتباه اثاث کشی شما را انجام دهیم. در ویدیوی زیر شما می تواتید تا حدودی با عملکرد آن ها آشنا شوید.

محدوده خدماتی اتوبار قلهک کجاست؟

باربری قلهک مانند باربری زعفرانیه در طول سال های پی در پی که در عرصه ی اسباب کشی خدمت نموده است، بدون هیچ گونه محدودیتی خدمات خود را به تمام نقاط تهران ارائه داده است. از شمال گرفته تا جنوب تهران و شهرستان های اطراف این شهر نیز از خدمات و امکانات ارائه شده در این شرکت حمل بار بهره مند بوده اند. محله ی قلهک به دلیل خوش آب و هوا بودن دارای طررفداران زیادی است، البته به دلیل قرار کیری این محله در منطقه ۳ شهرداری تهران، قیمت کرایه منزل بالایی دارد. معمولا افرادی که از تمکن مالی بیشتری برخوردار هستند در این محله زندگی می کنند. خیابان های حسن آباد و دروس و دیگر مناطقی که در همسایگی این محله قرار دارند، بدون محدودیت از خدمات این شرکت حمل بار استفاده می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید، همچنین از طریق تلفن می توانید سرویس های اسباب کشی این شرکت باربری را رزرو نمایید.


بهترین شرکت حمل بار در خیابان قلهک

باربری در قلهک از جمله شعب فعال و با تجربه‌ی شرکت حمل بار کاج محسوب می‌شود که دادای قدمت بالایی است. این شرکت حمل بار همواره از بهترین شرکت های حمل بار رر تهران محسوب می شود که دلایل این امر زیاد است و در زیر به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد:

  • حمل و جا به جایی بار به تمام شهرستان های ایران.
  • رزرو خدمات اسباب کشی و ماشین های حمل بار به صورت ۲۴ ساعته.
  • حمل بار در حجم های مختلف توسط رانندگان ماهر و با استفاده از ماشین های مسقف.
  • نظارت همه جانبه بر چگونگی انجام اثاث کشی توسط کارشناسان ماهر.
  • ارائه‌ی بهترین خدمات اثاث کشی با قیمت های مصوب تعاونی حمل بار.
  • اخذ مجوز قانونی از تعاونی حمل بار در تهران.

 

 

 

حمل ایمن یخچال در اسباب کشی

اتوبار قلهک مانند باربری هروی از جمله شرکت‌های حمل بار معتبر در تهران است که با کسب مجوز رسمی از تعاونی حمل و نقل، در حوزه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت حمل بار با کمک کارگران ماهر و حرفه‌ی اقدام به حمل ایمن وسایل سنگین وزن مانند یخچال ساید بای ساید و سرویس خواب و غیره نموده است. یخچال یکی از وسایل منزل است که هر گونه صدمه و آسیب به آن در زمان اثاث کشی، هزینه‌های زیادی را برای شما مشتریان عزیز به بار خواهد آورد. به همین دلیل کارگران حمل اثاثیه در این شرکت آموزش های لازم را در این زمینه دیده و با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته اقدام به حمل و جابجایی این وسایل می‌نمایند.