اتوبار و باربری گیشا

باربری گیشا مانند باربری نارمک انواع خدمات اثاث کشی را زیر نظر اتوبار ارزان تهران، با قیمت های مناسب و قانونی اتحادیه حمل بار انجام می دهد و از تخفیف های ۱۰ تا ۳۰ درصد جهت رفاه حال مشتریان استفاده می کند. این شرکت حمل بار مشتریان ثابتی در تمام نقاط تهران به خصوص مرکز شهر و سایر شهرستان‌های اطراف دارد. باربری منطقه گیشا خدمات خود را در شهرستان ها نیز ارائه می دهد و می توانید با گرفتن شماره تلفن های داخل سایت،خدمات باربری بین شهری را رزرو کنید. هدف باربری نزدیک گیشا رضایت شما مشتریان عزیز در جای جای ایران است و برای رسیدن به هین هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید، سعی کرده ایم تمامی خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار را به طور کامل شرح دهیم.

اتوبار و باربری گیشا

فهرست مطالب:

  • تلفن باربری گیشا.
  • خدمات اسباب کشی ارائه شده در باربری نزدیک گیشا.
  • باربری ارزان گیشا.
  • حمل بار از گیشا به شهرستان ها.
  • انواع ماشین های حمل بار در باربری گیشا.
  • باربری وانت گیشا.
  • بسته بندی وسایل برای اسباب کشی.
  • قیمت بیمه اسباب کشی در باربری محدوده گیشا تهران چقدر است؟
  • معرفی منطقه گیشا.
  • کارگران خوب اسباب کشی.
  • آدرس باربری گیشا تهران.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی.

تلفن باربری گیشا

با گرفتن شماره های زیر می توانید با مشاورین شرکت باربری منطقه گیشا صحبت نمایید و خدماتی را که می خواهید رزرو نمایید. افرادی متخصص به شما کمک می کنند که با خیالی آسوده و بدون نقص اسباب کشی نمایید. در تمام روزهای هفته و حتی جمعه ها نیز این جلسات را تشکیل می دهند و به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری تشکیل می شود. جلسات مشاوره تشکیل شده در این شرکت حمل بار کاملا به صورت رایگان است و هزینه ی برای شما مشتریان گرامی در بر نخواهد داشت.

22096824 – 22096794 – 88584613 – 09128915218

خدمات اسباب کشی ارائه شده در باربری نزدیک گیشا

باربری محدوده گیشا تهران ارائه دهنده ی بهترین خدمات اسباب کشی در تهران و شهرستان ها است. تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا رضایت شما شهروندان گرامی را جلب نماید. به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان عزیز می باشد. هدف این شرکت و باربری آفریقا برقراری نظم و مدیریت شرایط در زمان انجام حمل بار است. یک سری از خدمات باربری گیشا را در زیر مشاهده می فرمایید:

  1. ارائه ی تمامی ماشین های حمل بار در اندازه های مختلف و ایمن.
  2. به کار بردن بهترین ماشین آلات و تجهیزات حمل و جا به جایی بار بخصوص وسایل سنگین.
  3. استفاده از بهترین تجهیزات بسته بندی مانند یونولیت برای کامپیوتر.
  4. به کار بردن بیمه نامه رایگان و مشاوره اسباب کشی.
  5. بارنامه رایگان و قانونی.
  6. ارائه ی تخفیف به تمام مشتریان.
  7. حمل بار در مناطق مختلف تهران و شهرستان ها به کمک رانندگان ماهر.

حمل بار از گیشا به شهرستان ها

باربری در محدوده گیشا کار حمل بار به شهرهای اطراف را هم با استفاده از ماشین های مجهز و سقف دار انجام می دهد. جا به جایی بار به شهرستان ها توسط رانندگان ماهر و حرفه ای در این موسسه ی حمل بار انجام می شود. بعد از ثبت درخواست شما مشتریان گرامی یک گروه از کارشناسان در محل حاضر شده و با توجه به شرایط تعداد کارگران و دیگر موارد را برای شما تعیین می کنند. ارسال بار از تهران به شهرستان ها نیاز به یک سری تمهیدات و امکانات لازم و ضروری دارد. از جمله این امکانات می توان به ماشین های حمل بار مناسب و مجهز اشاره کرد. این شرکت حمل بار بهترین وسایل نقلیه را جهت حمل و نقل بار به شهرستان ها به کار می گیرد.

انواع ماشین های حمل بار در باربری گیشا

کلا ماشین های حمل بار در اتوبار گیشا مانند باربری اندرزگو به چند دسته تقسیم می شوند، ماشین های سبک، ماشین های نیمه سنگین و سنگین که همگی مجهز به سیستم ایمنی می باشند. این ماشین ها دارای سقف و یا حتما چادر برای پوشاندن بار می باشند. همچنین دارای کف موکت کاری شده هستند، که از خراب شدن کالاهای داخل بار جلوگیری می کند. استفاده و ارائه ی وانت تلفنی و ماشین های حمل بار دیگر این موسسه همراه با تخفیف هستند. ماشین های حمل باری که برای انتقال بار از آن ها استفاده می کنیم به شرح زیر است:

  • خاور.
  • تریلی.
  • وانت بار.
  • نیسان تلفنی.
  • انواع کامیون.
  • جفت.
  • تک.

باربری وانت گیشا

شرکت باربری نزدیک گیشا فعالیت خود را در زمینه اسباب کشی با کسب مجوز از تعاونی حمل بار آغاز نموده و طبق قوانین مصوب آن عمل می نماید. نرخ های تعیین شده در این شرکت حمل بار جهت انتقال و جا به جا کردن بار در تهران و شهرستان ها کاملا طبق این قوانین می باشد. تعیین نرخ قیمت کرایه ماشین های حمل بار نیز از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین بابت مقدار قیمت ها جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. همانطور که در بالا عرض کردیم نرخ کرایه ماشین های حمل بار در این شرکت با تخفیف تعیین می شود، در زیر لیست قیمت کرایه این وسایل نقلیه را مشاهده می فرمایید.

  • نرخ کرایه وانت بار: ۲۶۰ هزار تومان به ازای دو ساعت.
  • اجاره نیسان بار: ۳۰۰ هزار تومان جهت دو ساعت کرایه.
  • خاور: ۵۵۰ هزار تومان برای سه ساعت رزرو.
  • کامیون: ۵۵۰ هزار تومان در ازای سه ساعت رزرو.

معرفی بهترین شرکت حمل بار در گیشا

اتوبار گیشا بیش از سه دهه است که در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در حال فعالیت است. شرکت های بی شماری در تهران در حال ارائه ی خدمات اسباب کشی هستند، اما فقط یکسری از مشتریان از آن‌ها راضی هستند. اما این شرکت حمل بار دارای مشتریان ثابتی در سراسر تهران و شهرستان ها می‌باشد. دلیل این کسب رضایت از شما مشتریان عزیز توسط شرکت حمل بار گیشا، این است که این شرکت حمل بار به صورت قانونی فعالیت می‌کند. همچنین به تمامی تعهدات خود در قبال شما مشتریان عزیز عمل کرده و طبق قوانین موجود در تعاونی حمل بار اسباب کشی و حمل بار را انجام می دهد. همچنین این شرکت حمل بار از تعاونی حمل بار و اثاثیه تهران مجوز رسمی و قانونی کسب نموده است.

کرایه خاور مسقف و روباز در گیشا

همانطور که در بالا عرض کردیم، باربری خیابان گیشا از انواع ماشین‌های باری سبک، نیمه سنگین و سنگین جهت جابجا کردن بار استفاده می کند. یکی از وسایل نقلیه‌ی باری در این شرکت که کاربرد زیادی دارد، خاور است. خاور وسیله ی مناسبی برای جابجا کردن و انتقال اثاثیه و لوازم منزل در مسیرهای دور و نزدیک است. این شرکت حمل بار از انواع مسقف و روباز این نوع ماشین در شرایط مختلف جوی برای اسباب کشی استفاده می‌کند. کرایه ماشین‌های مسقف نسبت به ماشین‌های روباز بیشتر می‌باشد، با این وجود شرکت حمل بار گیشا همیشه تخفیف‌هایی را برای کاهش قیمت نهایی کرایه‌ی این وسایل نقلیه ارائه می‌دهد. برای آگاهی از نرخ کرایه‌ی این وسیله ی نقلیه و رزرو آن‌ می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن‌های اتوبار کاج صحبت نمایید.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

باربری منطقه گیشا با استفاده از تجهیزات زیر بسته بندی را انجام می دهد. این امکانات با تخفیف ۳۵٪ در اختیار مشتریان قرار می گیرد. وسایل شکستنی توسط کارگران خبره در باربری گیشا انجام می شود و آن ها طی سال های طولانی که در این عرصه در حال خدمت هستند، کاملا می دانند که به چه صورت و با استفاده از چه کارتن ها و وسایلی بسته بندی لوازم منزلتان را انجام دهند و ته کارتن ها را ابتدا محکم با چسب و نوار محکم کرده سپس پر از روزنامه و کاغذ می نمایند تا به طور کامل از ضربه دیدن وسیله بر اثر برخورد با اطراف و زمین جلوگیری شود و با ایمنی کامل کار به اتمام برسد. چند مورد از تجهیزات بسته بندی ارائه شده در این شرکت حمل بار را در لیست زیر مشاهده می نمایید:

  1. وکیوم های 90 متری از فوم ضربه گیر و پلاستیک حباب دار.
  2. وکیوم های 25 متری از استرچ رپ و بابل رپ.
  3. کارتن ها و جعبه های درب دار محکم و چند رویه.
  4. کیسه های بزرگ و کوچک و چند لایه.
  5. کارتن های چرخ دار که برای جا به جا کردن وسایل تقریبا سنگین وزن.

باربری ارزان گیشا

هزینه و نرخ تعیین شده برای بیمه کردن اثاثیه منزل در باربری محدوده گیشا و باربری عباس آباد رایگان است. اگر به دنبال بهترین شرکت باربری در تهران هستید این شرکت حمل و نقل گزینه مناسبی است چرا که اسباب کشی تضمینی را انجام می دهد. قیمت بیمه اسباب کشی در شرکت های دیگر در زمان اخذ قرارداد مشخص می شود که در این موسسه اینگونه نیست. شما همشهریان گرامی می تواتید با خیالی آسوده و مبرا از هر گونه استرس و نگرانی کارتان را به ما بسپارید. قابل به ذکر است که این بیمه نامه فقط شامل شهروندان تهرانی نیست بلکه تمامی مشتریان این شرکت از تمام شهرستان های ایران می توانند از آن استفاده نمایند.

حمل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی

حمل وسایل سنگین وزن در اتوبار گیشا با احتیاط کامل و به صورت ایمن توسط کارگران حمل بار ماهر جا به جا می شود. وسایلی مانند یخچال، بوفه، کمد، میز نهار خوری و تردمیل به دلیل وزن بالایی که دارند به راحتی قابل جا به جا شدن نیستند. کارگران ما با استفاده از انواع بالابرها و ماشین آلات مخصوص اقدام به حمل، انتقال و جا به جایی این وسایل می کنند. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی برای شما مشتریان عزیز وحود ندارد، چرا که پرسنل ماهر این شرکت حمل بار به سلامت وایمنی اثاث شما اهمیت زیادی می دهند. نرخ حمل این وسایل و اثاثیه سنگین به ازای هر طبقه فقط ۶۰ هزار تومان می باشد که ما با توجه به قانون های تصویب شده در تعاونی حمل بار این قیمت را تعیین کرده ایم.

کارگران خوب اسباب کشی 

باربری منطقه گیشا دارای سال ها تجربه درخشان در حوزه اسباب کشی است که فعالیت مناسب خود را مدیون مدیریت همه جانبه می باشد. این شرکت از ماهرترین کارگران برای انجام اسباب کشی کمک می گیرد، این افراد دارای تجارب و مهارت های بالایی می باشند. با مشاهده ویدیوی زیر خودتان شاهد عملکرد آن ها خواهید بود. کارگران این شرکت حمل بار بدون تعطیلی و به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. مشتریان ثابت ما از چگونگی فعالیت کارگران این شرکت حمل بار آشنایی دارند و شما عزیزانی که برای بار اول از خدمات اسباب کشی این شرکت استفاده می کنید، ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید.

آدرس باربری گیشا تهران

باربری گیشا تهران در واقع در محله‌ی گیشا در شمال غرب تهران قرار دارد و جزء منطقه‌ی دو تقسیم بندی شهرداری پایتخت محسوب می شود. این شرکت حمل بار در تمام روزهای هفته ی آماده ی ثبت و رزرو سرویس های درخواستی شما مشتریان عزیز می باشد. این محدوده از تهران به دلیل داشتن پارک گیشا و خیابان های منظم مشابه با یکی از شهرهای نیویورک از محبوبیت خاصی برخوردار است و افراد زیادی تمایل به سکونت در این منطقه را دارند. چهار سمت این محدوده از شمال تا جنوب به بزرگراه هایی ختم می شود که در زیر آورده ایم. این بزرگراه ها دسترسی به این قسمت از پایتخت را تا حدود زیادی آسان کرده است. 

  • از سمت شرق: بزرگراه چمران.
  • از طرف شمال: بزرگراه حکیم.
  • از سمت جنوب: بزرگراه جلال آل احمد.
  • از سمت غرب: بزرگراه شیخ فضل الله نوری.