اتوبار و باربری دارآباد



اتوبار و باربری دارآباد

باربری دارآباد و باربری درکه در حمل بار تهران به عنوان شرکت های برتر در کیفیت امکانات و سرعت در انجام امور اسباب کشی زبانزد هستند. در این منطقه جزء شرکت های معتبری است که خدمات شبانه روزی به مشتریان ارائه می دهد. در ایام تعطیلات هم دست از کار و ارائه خدمات به مشتریان باربری منطقه دارآباد نمی کشد. شعار باربری محدوده دارآباد مانند باربری شهرزیبا و دیگر زیر شعبه باربری کاج خدمت رسانی، کیفیت و سرعت در باربری است.

  • فهرست محتوا:
  • شماره باربری دارآباد.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در باربری دارآباد.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی.
  • ماشین های حمل بار در باربری دارآباد.
  • وانت بار دارآباد.
  • حمل بار به شهرستان.
  • اسباب کشی با بیمه نامه رایگان.
  • کارگران حمل اثاثیه در اتوبار دارآباد.

شماره باربری دارآباد

هدف و تلاش باربری دارآباد در راستای انجام اثاث کشی ایمن با قیمت های منصفانه است. تمامی امکانات خود را به کار می گیرد تا شما شهروندان گرامی در تهران و شهرستان ها بتوانید با خیالی آسوده اثاث کشی نمایید. جهت بهره مندی از خدمات این شرکت حمل بار با ما تماس حاصل نمایید:

22096824021

اتوبار و باربری دارآباد

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری دارآباد

بسته بندی وسایل منزل و هر نوع بسته بندی دیگر نیاز به دقت و توجه بسیار دارد. هر گونه بی توجهی و سهل انگاری در مرحله ی بسته بندی وسایل منجر به خساراتی جبران ناپذیر خواهد شد. اگر چه اتوبار دارآباد از همان ابتدای اسباب کشی و حمل بار تمامی وسایل را بیمه می کند ولی خدای ناکرده خسارات جانی جبران ناپذیر است.

انواع تجهیزات بسته بندی حرفه ای و ایمن لوازم و وسایل اداری و منزل در باربری دارآباد و باربری تجریش در ادامه ذکر شده است:

  • وکیوم مبلمان و وسایل با بهترین جنس سلفون و روشهای بروز دنیا از جمله روش استرچ رپ و روش بابل رپ.
  • اعزام نیروی کار متخصص و ماهر در بسته بندی وسایل.
  • بسته بندی پوشاک و رختخواب با کارتن های رگالدار.
  • بسته بندی با بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات و تحویل فوری در محل.

اتوبار و باربری دارآباد

حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی

باربری محدوده دارآباد از تجهیزات چرخ دار مناسب جهت انتقال وسایل سنگین استفاده می شود. برای جا به جایی یخچال و لباس شویی از وانت تلفنی به طور جدا از سایر اثاث و وسایل استفاده می شود. برای حمل گاو صندوق به طبقات بالای ساختمان ها از جرثقیل استفاده می شود. شرکت از دوش بند برای جا به جایی مبلمان و وسایل سنگین استفاده می شود. طبق تجربه شرکت دارآباد همه ی مشتریان خواهان یک اسباب کشی سریع هستند و ما هرگز کیفیت را فدای سرعت نخواهیم کرد و در اسرع وقت با کیفیت بالا کار اثاث کشی شما را انجام می دهیم.

ماشین های حمل بار در باربری در دارآباد

باربری در دارآباد دارای وسایل نقلیه ی ایمن و مناسب است و این ماشین ها در چند سایز مختلف جهت حمل وسایل استفاده می شود، بار و خود ماشین مخصوص جا به جایی بار را بیمه شده هستند. به طور قطع نوع ماشین حمل بار و مقدار ایمن بودن آن، تاثیر یادی بر میزان ایمنی اسباب کشی دارد. ما از ماشین های مختلف با ظرفیت انتقال حجم های متفاوتی از بار، استفاده می کنیم. به عنوان مثال بارهای کم حجم را با وانت بار و نیسان تلفنی انتقال می دهیم یا بارهای سنگفن و نیمه سنگین را با ماشین های خاور و انواع تریلی جا به جا خواهیم کرد. انواع وسایل نقلیه ی که برای جا به جا کردن بار در تهران و شهرستان ها استفاده می کنیم به شرح زیر است:

  • تریلی.
  • خاور.
  • ترلنزیت.
  • نیسان بار.
  • وانت بار.
  • ایسوزو.
  • جفت.
  • تک.

وانت بار دارآباد

گاهی اوقات تصمیم دارید اسباب کشی نمایید، اما وسایل کمی دارید، در این صورت بهتر است که کار را به شرکت حمل بار دارآباد بسپارید. ما هر گونه وسیله ی اعم از سبک و سنگین و حجیم و کم وزن و خرده بار را با به کار بردن ماشین های حمل بار مناسب جا به جا خواهیم کرد. وانت بار و نیسان تلفنی از جمله ماشین های سبکی هستند که تا حدوده دو تن بار را به راحتی می توان به وسیله ی آن ها جا به جا کرد. جا به جا کردن یخچال، ماشین لباسشویی، مبلمان و وسایل مربوط ادارات و خوابگاه ها که تناژ کمی دارند را با این وسایل نقلیه جا به جا می کنیم. نگران نباشید ایمنی و سلامت بارتان را به صورت صد در صد تضمین خواهیم کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

حمل بار به شهرستان

اسباب کشی به شهرستان در باربری محدوده دارآباد با توجه به اینکه چه مقدار و حجمی از بار جا به جا خواهد شد و در چه مسافت و مسیری از امکانات و تمهیدات مختلفی استفاده خواهد شد. به عنوان مثال از ماشین های بزرگ و دارای سقف برای انتقال مقدار زیادی اثاثیه منزل استفاده می شود. یا اینکه اگر مسیر کوتاه باشد شرکت از نیسان بار و وانت تلفنی مسقف برای انتقال و جا به جایی بار استفاده می کند. رانندگان این شرکت حمل بار دارای بیش از ۱۵ سال سابقه ی درخشان در زمینه حمل و جا به جایی بار در مناطق مختلف تهران و شهرستان ها هستند، ما این افراد را مسئول حمل بار در مسیرهای طولانی قرار داده ایم.

اسباب کشی با بیمه نامه رایگان

باربری دارآباد با کمک کارگران زبده و کاربلد خود اسباب کشی آسان و تضمین شده ی را برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد. برای اطمینان خاطر شما تمامی وسایل، اثاثیه و کالاهای داخل بارتان را بیمه می کند. اگر در طول انتقال و حمل بار وسیله ی آسیب یا خسارتی ببیند کارشناسان این شرکت هزینه ی آن را برآورد و از طریق بیمه نامه به شما پرداخت می کنند. صدور این بیمه نامه کاملا به طور رایگان و بر حسب قوانین اتحادیه حمل و نقل تهران انجام می شود. حوادثی مانند سرقت، آتش سوزی و گم شدن اثاثیه بار باعث آزرده خاطر شدن شما مشتریان گرامی می شود، که ما برای آسودگی خیال شما عزیزان، هر صدمه و خسارتی که ایجاد شود را جبران خواهیم کرد.

کارگران حمل اثاثیه در اتوبار دارآباد

کارگران حمل بار در باربری دارآباد با تعهد کامل آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در تهران و شهرستان ها می باشند. جا به جا کردن وسایل و اثاثیه منزل کار سختی است و بهتر است توسط افراد ماهر در این زمینه انجام شود. کارگران حمل بار در شرکت حمل و نقل دارآباد دارای مهارت و تجارب لازم برای انجام مراحل مختلف اثاث کشی هستند. ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید تا بیشتر با نحوه ی عملکرد این کارگران آشنا شوید. هدف ما افزایش آگاهی شما از چگونگی انجام اثاث کشی توسط این افراد است، تا با خیالی آسوده بتوانید به این کارگران اعتماد نمایید.

 

 

آدرس باربری دارآباد

اتوبار دارآباد در تهران قرار دارد و از پرسنل ماهری برخوردار است که با مهارتی که دارند اسباب کشی آسانی را برای شما مشتریان گرامی انجام می دهند. دارآباد محله ی در شمال تهران و در منطقه ی یک این شهر واقع شده است. یکی از بهترین محله های تهران برای سکونت محسوب می شود، چرا که آب و هوای مناسب و امکانات بسیار پیشرفته ی دارد. از شمال به توچال می رسد و از جنوب به اقدسیه، تمامی محله ها و خیابان های اطراف این محدوده نیز از امکانات باربری این شرکت حمل بار استفاده می کنند. کافی است تلفن را بردارید و با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بدون یک لحظه تعلل خدمات موردنیازتان را رزرو نمایند.