باربری قلعه حسن خان

باربری قلعه حسن خان و باربری محدوده شهرک دریا ارایه دهنده‌ی بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در منطقه غرب تهران و دیگر مناطق این شهر هستند. این شرکت حمل بار زیر نظر باربری منصف تهران فعالیت کرده و قیمت‌های مصوب در تعاونی حمل بار را برای هزینه‌ی اسباب کشی در نظر می‌گیرد. ماشین‌های حمل بار در باربری در قلعه حسن خان مسقف و مجهز به انواع وسایل و لوازم ایمنی مانند کپسول آتشنشانی و پتو هستند. رانندگان اتوبار قلعه حسن خان دارای بیش از سی دهه تجربه‌ی درخشان در حوزه‌ی اسباب کشی هستند و با رعایت نکات ایمنی اثاثیه و لوازم منزلتان را جابجا می‌کنند.

شماره باربری قلعه حسن خان

جهت رزرو کردن خدمات حمل بار و اثاثیه منزل، در اتوبار قلعه حسن خان با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید. در واقع این شرکت حمل بار راحت‌ترین و آسان‌ترین راه را برای رزرو خدمات برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است. تصور کنید که در خانه نشسته‌اید و با گرفتن فقط یک شماره تماس بتوانید ماشین‌های حمل بار و سایر خدمات اثاث کشی را رزرو نمایید. جای هیچ گونه نگرانی نیست، چرا که کارشناسان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته آماده‌ی رزرو خدمات هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین و مناسب‌ترین ماشین‌های حمل بار را برایتان رزرو می‌کنند.

44334189 – 09128915218

کارگران ماهر اسباب کشی در باربری قلعه حسن خان

اتوبار قلعه حسن خان یک تیم حرفه‌ی از کارکنان ماهر اسباب کشی را در اختیار دارد. این تیم شامل کارگران اثاث کشی، مشاورین و کارشناسان خبر و ماهر و رانندگانی با داشتن ۱۵ سال سابقه حمل و نقل و حابه جایی حمل بار و اثاثیه منزل می باشند. با خیالی آسوده می توانید به این شرکت اعتماد نمایید و از تجربیات و مهارت این پرسنل خبره بهره مند شوید. در زیر ویدیوی را قرار داده‌ایم که نحوه‌ی عملکرد کارگران این شرکت حمل بار را نشان می‌دهد، پس لطفا تا پایان آن را مشاهده نمایید.

 

ماشین های حمل بار اتوبار قلعه حسن خان

باربری قلعه حسن خان جا به جایی بار را با بهترین انواع ماشین ها انجام می دهد که همه ی آن ها دارای کفی پوشیده شده با موکت هستند و همچنین مجهز به سقف و چادر می باشند. از خراب شدن و آسیب به بارتان جلوگیری خواهد شد.

باربری قلعه حسن خان

کارشناسان باربری در قلعه حسن خان متناسب با حجم و مقدار بارتان وسیله نقلیه مناسب را انتخاب می کنند. این ماشین ها شامل موارد زیر می باشد:

۱- ماشین های سنگین مانند: کامیون و ترانزیت جهت حمل و جا به جایی بارهای پرحجم استفاده می شود.

۲- ماشین های نیمه سنگین: ایسوزو و خاور برای حمل بارهای بسیار سنگین به کار می رود.

۳- ماشین های سبک : نیسان بار و وانت تلفنی جهت حمل بار در سطح شهر تهران به کار می رود.

باربری قلعه حسن خان

 

 

وانت تلفنی و نیسان بار

باربری قلعه حسن خان همانند باربری شهرآرا، برای جا به جا کردن اثاثیه کم حجم از ماشین های وانت تلفنی و نیسان بار استفاده می کند. این ماشین ها به دلیل اندازه کوچکتر از کامیون برای حمل بار در ترافیک  تهران مناسب تر هستند. کافی است به تجربه ی چندین ساله ی ما اعتماد کنید و با شماره سایت تماس حاصل نمایید. بدون محدودیت کار رزرو این ماشین ها را برایتان انجام خواهیم داد.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری قلعه حسن خان

شرکت اتوبار قلعه حسن خان تمام مراحل اسباب کشی را با کمک کارگران ماهر و خبره انجام می‌دهد. از جمله این مراحل می‌توان به بسته بندی اثاثیه منزل اشاره کرد که یکی از مهم‌ترین قسمت‌های اسباب کشی محسوب می‌شود. این کارگران با استفاده از تجهیزاتی که در زیر آورده‌ایم بسته بندی لوازم منزلتان را انجام می‌دهند. 

  • کارتن‌های چند لایه و محکم.
  • انواع کارتن‌های رگال دار و مخصوص بسته بندی لباس.
  • فوم‌های ضربه گیر و نایلون‌های حباب دار.
  • بابل رپ و استرچ رپ استفاده جهت حفاظت از بسته بندی ها.
  • چسب‌های ۵ و ۱۰ سانتی جهت محکم کردن درب کارتن‌ها. 

 

قیمت اسباب کشی در اتوبار قلعه حسن خان چقدر است؟

نرخ اثاث کشی در باربری قلعه حسن خان با توجه به پارامترهای مختلفی که در زیر آورده‌ایم مشخص می شود. خبر خوبی که برای شما مشتریان عزیز داریم این است که نرخ نهایی اثاث کشی در این شرکت حمل بار با تخفیف ۲۵ درصد تعیین می‌شود. پس بهتر است برای اطلاع از چگونگی تعیین هزینه‌ی حمل بار و اثاثیه منزل و مقدار و زمان تخفیف ها، با مشاورین ما صحبت نمایید.

  • مقدار و حجم بار.
  • نوع و تعداد ماشین‌های حمل بار.
  • تعداد کارگران.
  • زمان شروع تا پایان اسباب کشی.