اتوبار و باربری فاطمی



اتوبار و باربری فاطمی

باربری فاطمی و باربری مرزداران از شعب باربری تهران هستند که در راستای ارائه ی هر چه بهتر خدمات اسباب کشی از کارگران و پرسنل ماهر و خبره کمک می‌گیرد. این کارگران دارای مهارت بالا بوده و به صورت شبانه روزی آماده‌ی خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. لازم به ذکر است اتوبار فاطمی و باربری لویزان از زمان تاسیس تاکنون جزء بهترین شرکت‌های حمل بار در تهران بوده‌اند، چرا که با کسب مجوز از تعاونی حمل بار تهران فعالیت خود را آغاز نموده‌اند. باربری محدوده فاطمی از انواع ماشین های سنگین، نیمه سنگین و سبک برای حمل بار و اثاثیه منزل استفاده می‌کند.

فهرست محتوا:

  • شماره باربری فاطمی.
  • کارگر اسباب کشی خوب.
  • ماشین های حمل بار در باربری فاطمی.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در شرکت حمل بار فاطمی.
  • حمل بار به شهرستان.
  • هزینه حمل بار از خیابان فاطمی تهران به شهرستان ها.
  • آدرس باربری فاطمی.
  • مشاوره اسباب کشی در اتوبار فاطمی.
  • قیمت باربری فاطمی چقدر است؟
  • خدمات اسباب کشی در باربری میدان فاطمی.
  • معرفی معتبرترین باربری در خیابان فاطمی.

شماره باربری فاطمی

 باربری در فاطمی دارای کارشناسانی است که به صورت تمام وقت پاسخگوی تماس های شما عزیزان هستند. اگر می خواهید از خدمات اثاث کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در این شرکت حمل بار استفاده نمایید، با این کارشناسان ما صحبت نمایید. می توانید با گرفتن شماره‌های زیر با افراد متخصص در زمینه اسباب کشی در این شرکت حمل بار صحبت نمایید. در هر زمان که خواستید می‌توانید با شماره تلفن های این شرکت تماس حاصل نمایید و انواع ماشین‌های حمل بار و دیگر خدمات اثاث کشی را رزرو نمایید.

88584613 – 09128915218 – 22096824 – 22096794

باربری فاطمی

 

 

کارگر اسباب کشی خوب

باربری میدان فاطمی و باربری فرمانیه اسباب کشی و حمل و جا به جایی بار را با ایمنی کامل انجام می دهند. جا به جا کردن وسایلی که حجیم و سنگین هستند نیاز به دقت و مهارت بیشتری دارد. یخچال و ماشین لباسشویی و گاو صندوق برای یکی دو نفر قابل جا به جا شدن نیست و قطعا به سلامت افراد صدماتی وارد می شود. شرکت از تجهیزات پیشرفته استفاده و با ایمنی کامل آن ها را جا به جا می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگران این شرکت حمل بار، ویدئوی زیر را مشاهده فرمایید:

ماشین های حمل بار در باربری فاطمی

ماشین های استفاده شده در باربری سمت فاطمی تعداد مشخصی برای انتقال بار استفاده می شوند زمانی که مشتریان به ما مراجعه می کنند لیستی از تعداد و نوع ماشین ها و وسایل نقلیه را در اختیارشان قرار می گیرد تا کاملا با آگاهی و دقت بالا بتوانید بر اساس اطلاعات داده شده، یک وسیله نقلیه مناسب برای اثاثیه خود را انتخاب نمایید، اگر در این کار تبحر ندارید می توانیداز کارشناسان ما کمک بگیرید. اگر می خواهید به سرعت نوع ماشین حمل بار را برایتان رزرو نماید سریعا با اتوبار فاطمی تماس بگیرید، هر لحظه که شما تمایل داشته باشید بارتان کارشناسی شده و وسیله نقلیه متناسب با آن برای شما ارسال می گردد، هیچ خونه معطلی در کار ما وجود ندارد.

نرخ کرایه‌ی وانت تلفنی در فاطمی تهران

قیمت اجاره‌ی وانت تلفنی در باربری فاطمی به ازای دو ساعت اجاره، چهارصد و پنجاه هزار تومان است. همچنین نرخ کرایه‌ی نیسان بار در دو ساعت پانصد و پنجاه هزار تومان می باشد، این قیمت‌ها طبق مبالغی که اتحادیه‌ی حمل بار تعیین کرده‌ است در نظر گرفته می‌شود. شما مشتریان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرخ کرایه‌ی سایر ماشین‌های حمل بار می توانید با کارشناسان ما در این شرکت حمل بار صحبت نمایید. همچنین این شرکت حمل بار برای اجاره‌ی کامیونت‌ها در سه ساعت رزرو، هشتصد هزار تومان را در نظر گرفته اند.

بسته بندی اثاثیه منزل در شرکت حمل بار فاطمی

باربری اطراف فاطمی در طول سال ها فعالیت خود در حوزه اسباب کشی از بهترین تجهیزات بسته بندی استفاده کرده است. تجهیزاتی مانند:

  1. کارتن های رگال دار.
  2. قیچی، سنجاق کوب، چسب.
  3. کارتن های هم اندازه با سایز وسایل و اشیا.
  4. انواع چسب های ۵ و ۱۰ سانتی.
  5. کارتن های ۵ تا ۷ لایه.
  6. انواع نایلون‌های حباب دار و فوم‌های ضربه گیر بابل رپ و استرچ رپ.

حمل بار به شهرستان

باربری منطقه فاطمی مانند باربری تجریش دارای هر دو نوع اسباب کشی به صورت درون شهری و برون شهری می باشد که برای حمل بار به شهرستان از پرسنل خبره با برنامه ریزی دقیق تر استفاده می کند تا حداقل آسیب ممکن نیز به بار شما وارد نشود و بارتان سالم به مقصد رسیده و رضایت مشتریان ثابت خود در شهرستان را فراهم کند.

وانت تلفنی برای انتقال بارهای کم حجم به کار برده می شود به دلایل زیر:

  • به دلیل ایمنی که دارد و سلامت بار را تضمین می کند.
  • دارای کف موکت کاری شده است.
  • پوشیده شده با سقف است و از پرت شدن یا آسیب وسایل و خیس شدن کالای بارتان در مسیر طولانی جلوگیری می کند.

هزینه حمل بار از خیابان فاطمی تهران به شهرستان ها

قیمت حمل بار از تهران به شهرستان ها در اتوبار فاطمی طبق قوانینی که تعاونی حمل بار در این باره تعیین کرده است، مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن های درج شده در سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید. هدف این شرکت حمل بار کسب رضایت شما مشتریان گرامی و استفاده ی همه ی افراد مراجعه کننده از خدمات اسباب کشی ما می باشد. در مورد هزینه ی حمل بار از تهران به شهرستان ها باید بگوییم که یک سری پارامتر مهم تعیین کننده ی قیمت نهایی هستند. در زیر به مهم ترین موارد اشاره خواهیم کرد:

  • فاصله ی مبدا تا مقصد اسباب کشی.
  • تعداد کارگران درگیر در کار.
  • نوع ماشین های حمل بار.

آدرس باربری فاطمی

باربری فاطمی در خیابانی به همین نام قرار دارد، این محدوده در قسمت مرکزی تهران واقع شده است. علت نامگذاری این خیابان بزرگداشت شهید فاطمی از وزیران دکتر مصدق است که در کودتای ۲۸ مرداد جان خود را از دست داده است. جهت این خیابان شرقی، غربی می باشد و از شرق به ولیعصر و از غرب به چمران منتهی می باشد. ساختمان هایی مانند موزه فرش ایران، وزارت کشور و هتل های بین المللی در خیابان فاطمی تهران قرار دارند. شما مشتریان گرامی می توانید جهت برخورداری از خدمات این شرکت حمل بار با شماره تلفن های درج شده در سایت کاج تماس حاصل فرمایید.



مشاوره اسباب کشی در اتوبار فاطمی

به اعتقاد باربری نزدیک میدان فاطمی عدم آگاهی از مسایل باعث می شود که مشکلات زیادی را به وجود آورد و به خصوص در مورد اسباب کشی این امر بیشتر صدق می کند. در این موارد فرد به اجبار باید به جستجو پرداخته و یا تاوان عدم آگاهی خود را بپردازد، ما این مشکلات را حل کرده و به صورت تلفنی و حضوری جلسات مشاوره ی را تشکیل داده و شما را راهنمایی خواهیم کرد که چه کاری باید انجام دهید. این جلسات بدون دریافت هزینه از شما برگذار می شود و به تمامی سوالات شما در مورد اسباب کشی پاسخ داده می شود.

باربری فاطمی دارای متخصصینی در این زمینه است که چگونگی انجام تمامی مراحل اسباب کشی را به طور کامل به شما شرح خواهند داد. همه ی امکانات لازم را برای شما تشریح و اینکه قرار است چه زمانی اثاث کشی را آغاز کرده و چه کارهایی باید قبل از آن انجام شود را توضیح و به آگاهی شما خواهد رسید. بهترین شرکت حمل بار را برای انجام اسباب کشی انتخاب کنید تا مجبور نباشید هزینه ی بیشتری برای رفع مشکلات ایجاد شده پرداخت نمایید.

مشاوره در حمل بار فاطمی

قیمت باربری فاطمی چقدر است؟

برای اینکه بدانید قیمت باربری فاطمی چقدر است، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با توجه به اینکه شما چه خدماتی را رزرو می کنید، قیمت نهایی را تعیین می کنند. در هر صورت این شرکت حمل بار همانند باربری سعادت آباد خدمات خود را با تخفیف ارائه می دهد. این تخفیف ها در اعیاد و مناسبت ها اعمال می شود و با ارتباط با ما می توانید از آن ها بهره مند شوید. نرخ کرایه وانت بار و دیگر ماشین ها و بسته بندی اثاثیه منزل و مراحل دیگر در این شرکت طبق مصوبات اتحادیه حمل بار تعیین می شود.

خدمات اسباب کشی در باربری میدان فاطمی

اتوبار فاطمی از دیرباز در عرصه‌ی اسباب کشی و بسته بندی دارای فعالیت ارزنده بوده و مشتریان ثابتی در تمام نقاط تهران دارد. دلیل این محبوبیت ارائه‌‌ی بهترین خدمات اسباب کشی و مجهزترین ماشین های حمل بار است. یک سری از بهترین خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار را در لیست زیر جهت آگاهی شما آورده‌ایم:

  • ارائه‌ی بیمه نامه رایگان اسباب کشی.
  • صدور بارنامه‌ی قانونی باربری.
  •  حمل بار به شهرستان ها با تخفیف ۲۵ درصد.
  • انتقال اثاثیه منزل در تمام نقاط تهران.
  • حمل و جا به جا کردن وسایل و اثاثیه منزل با ماشین های حمل بار مسقف.

معرفی معتبرترین باربری در خیابان فاطمی

اتوبار فاطمی یکی از معتبرترین و مناسب‌ترین شرکت‌های حمل بار در خیابان فاطمی است و اهالی محترم این منطقه کاملا با چگونگی ارائه‌ی خدمات اسباب کشی در این شرکت آشنایی کامل دارند. به دلایل زیر می‌توان گفت که این شرکت حمل بار را می‌توانید با خیالی آسوده جهت انجام اسباب کشی ایمن انتخاب نمایید.

  • انجام اسباب کشی با قیمت‌های مصوب تعاونی حمل بار.
  • ارائه‌ی انواع ماشین‌های حمل بار مسقف.
  • حمل بار به شهرستان‌ها توسط رانندگان ماهر و حرفه‌ی.
  • جبران خسارت‌های وارده بر بار و اثاثیه منزل با ارائه‌ی بیمه نامه رایگان.
  • ارائه‌ی بهترین امکانات و تجهیزات بسته بندی اثاثیه منزل.

حمل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی

باربری نزدیک فاطمی مانند اتوبار جنت آباد، برای کسب رضایت شما مشتریان عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نیست و از راهکارهای مختلفی در این راستا استفاده می‌کند. یکی از این راهکارها، استفاده از ماشین‌آلات و ماشین‌های مخصوص حمل و جابجا کردن وسایل سنگین وزن می‌باشد. کارگران این شرکت حمل بار با استفاده از بالابرها وسایل سنگینی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و بوفه را جابجا می‌کنند. یکی از نگرانی های مشتریان ما در زمان اثاث کشی این است که لوازم سنگین را چگونه جابجا می‌کنیم که آسیبی به آن‌ها وارد نشود. از اینرو مدیریت محترم این شرکت حمل بار از این ماشین‌آلات برای جابجا کردن این لوازم استفاده می‌کند.

اجاره انبار اثاثیه در خیابان فاطمی

همانطور که در جریان هستید، اتوبار فاطمی مانند سایر شعبه های شرکت حمل بار تهران خدمات ویژه ی را ارایه می‌دهد. از این خدمات ویژه می توان به اجاره انبار برای اثاثیه  اشاره نمود، گاهی اوقات به دلایل مختلفی مشتریان ما تمایل دارند که وسایل و اثاثیه منزلشان را برای مدتی انبار کنند. شرکت حمل بار فاطمی انبارهای مختلفی را در سایزهای متفاوت اجاره می دهد. این انبارها مجهز به دوربین مدار بسته و نگهبان ۲۴ ساعته هستند. بنابراین بدون نگرانی می توانید به ما اعتماد کنید، برای کسب اطلاعات بیشار در این باره با کارشناسان ما تماس بکیرید.