اتوبار و باربری نیایش



اتوبار و باربری نیایش

باربری نیایش و باربری گاندی از بهترین و ارزان ترین شرکت‌های حمل بار در تهران هستند که به صورت شبانه روزی آماده‌ی ارایه‌ی خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند. باربری محدوده نیایش زیر شعبه باربری کاج کارگرانی را به صورت حرفه‌ی آموزش داده و این افراد تا پایان اسباب کشی همراه شما خواهند بود. شما مشتریان عزیز می توانید با کمک تیم کارگران باربری در نیایش در کمترین زمان و به بهترین صورت ممکن کار اثاث کشی را به پایان برسانید. کارگران حمل اثاثیه در این شرکت حمل بار در دو شیفت متوالی صبح و عصر آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها هستند.

بیمه نامه رایگان اسباب کشی

اتوبار نیایش جهت رضایت حال مشتریان خود تمام اثاث را بیمه می کند، بیمه نامه اسباب کشی کاملا رایگان است. این بیمه نامه با اخذ قرار داد بین این شرکت حمل بار و مشتری ارائه می شود زمان و هزینه و مقدار آن توسط اتحادیه حمل و نقل تعیین می شود. مدیریت محترم شرکت حمل بار نیایش با این کار اثاث کشی تضمینی را برای مشتریان انجام می دهد، پس کارتان را به ما بسپارید، چرا که ما هر نوع باری را به طور سالم انتقال خواهیم داد.

حمل بار به شهرستان در باربری نیایش

باربری نیایش اماده ی ارائه ی انواع خدمات اسباب کشی و بسته بندی در تهران و شهرستان می باشد. این شرکت حمل و نقل و باربری زعفرانیه شبانه روزی آماده ی حمل بار به تمام استان های اطراف تهران در سریعترین زمان ممکن می باشد. در این باربری امکان ارسال و حمل انواع وسایل سنگین همچون یخچال های ساید بای ساید، گاو صندوق، مبلمان، میزهای پذیرایی شیشه ای بزرگ وجود دارد. همچنین این شرکت باری از رانندگان خبره و ماهر جهت جا به جایی بار به شهرستان کمک می گیرد که دارای تجربه ی بیش از 10 سال در زمینه حمل بار در مسیرهای طولانی هستند.

اتوبار و باربری نیایش

خدمات باربری در نیایش تهران

باربری نیایش همواره در تلاش بوده است تا بتواند رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماید و به همین دلیل از بهترین امکانات و تجهیزات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می‌کند. از جمله خدمات حمل بار و اثاثیه منزل که در این شرکت حمل بار ارایه می‌شود، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارایه‌ی بیمه و بارنامه باربری به صورت رایگان.
  • حمل بار به شهرستان‌ها با ماشین‌های مسقف.
  • رزرو خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در تمام روزهای هفته.
  • جابجایی بار در تمام مناطق تهران.
  • حمل و جابجایی وسایل سنگین وزن با جرثقیل.
  • انجام مراحل مختلف اسباب کشی به کمک کارگران ماهر و حرفه‌ی.
  • حمل جهزیه عروس به کمک رانندگان ماهر.
  • تعیین قیمت‌های مصوب و ارزان اتحادیه حمل بار در تهران جهت انجام اسباب کشی.

جابه جایی بارهای سنگین در باربری منطقه نیایش

باربری محدوده نیایش سعی می کند تمامی وظایف خود را به عنوان یک شرکت باربری انجام دهد. حمل و جابجایی بارهای سنگین در حمل اثاثیه منازل و محل کار از جمله سخت ترین وظایف شرکت ها است. این شرکت حمل و نقل دارای ترفندهایی برای جا به جایی وسایل سنگین است، به عنوان مثال از جرثقیل برای جا به جا کردن وسایل سنگین وزن مانند یخچال و گاو صندوق و همچنین از ماشین آلات چرخ دار جهت جا به جا کردن ایمن آن ها استفاده می کند. کارگران ما از کارتن مخصوص بسته بندی این وسایل استفاده کرده و قبل از قرار دادن در کارتن از فوم ضربه گیر برای آن ها استفاده می کنند. همچنین چیدمان این وسایل سنگین وزن بر عهده ی افرادی ماهر و با تجربه است که در هنگام قرار دادن این وسایل در ماشین حمل بار با طناب لوازم را به ماشین محکم می کنند.

شماره تلفن باربری در نیایش

شرکت اتوبار نیایش با مشورت با مشاورین و کارشناسان خبره و ماهر کار اسباب کشی را برای شما راحت خواهند کرد. این افراد به شما کمک می کنند که هر گونه سوال و مساله ی در این مورد داشتید با ما در جریان قرار دهید. آن ها را با ارائه ی راهکارهای مناسب حل می کنند و شما را تمامی امکانات و تجهیزات ارائه شده و نحوه ی عملکرد شرکت آشنا می کنند. هدف از این کار بهتر کردن پیشبرد کار و از بین بردن استرس و نگرانی شما عزیزان مشتریان است. جلسات مشاوره به صورت تلفنی و حضوری توسط افرادی برگذار می شود که سال های زیادی است به این کار مشغول هستند. در این زمینه خبره و ماهر هستند و دقیقا می دانند که کدام مرحله از اثاث کشی را چگونه انجام دهید و از چه وسایل و ابزار و ماشین آلاتی بهتر است استفاده نمایید. لیستی از کارهایی که بهتر است انجام شود را به شما ارائه داده و به شما کمک خواهند کرد که بهترین اثاث کشی را انجام دهید.

مشاوره رایگان در حمل بار نیایش

کرایه وانت تلفنی در باربری نیایش

باربری در نیایش یکی دیگر از شعب باربری تهران است که از انواع ماشین های حمل بار وانت تلفنی، نیسان بار، تریلی و خاور جهت حمل و جا به جا کردن بارهای شما مشتریان عزیز استفاده می کند. نرخ کرایه ماشین های باری در این موسسه ی حمل بار مطابق با قوانین ثبت شده در تعاونی حمل و نق می باشد. به عنوان مثال یک سری از قیمت های ثبت شده در این شرکت حمل بار را در زیر آورده ایم. ماشین های سبک در این شرکت باربری مانند وانت تلفنی و نیسان بار را برای دو ساعت و کامیونت جهت سه ساعت استفاده، کرایه داده می شود.

  • کرایه وانت بار: ۲۶۰ هزار تومان.
  • اجاره نیسان تلفنی: ۳۰۰ هزار تومان.
  • قیمت کرایه کامیونت: ۵۵۰ هزار.

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل 

اتوبار نیایش برای جلوگیری از صدمه و آسیب به لوازم و اثاثیه بارتان، از کارتن‌های چند لایه برای بسته بندی کردن آن‌ها استفاده می‌کند. انجام این مرحله از اثاث کشی را بر‌عهده‌ی کارگران ماهر و کاربلد قرار داده است، این افراد تجارب و مهارت لازم در این زمینه را کسب کرده و به صورت حرفه‌ی لوازم و وسایل بار را بسته بندی می‌کنند. بسته بندی کردن لوازم قیمتی و شکستنی منزل کار سخت و حساسی محسوب می‌شود، از این‌رو این شرکت حمل بار کارگران خانم را برای انجام این‌کار استخدام نموده است. همچنین جهت انجام بسته بندی اثاثیه منزل در شرکت حمل بار نیایش، از مرغوب ترین و به روزترین تجهیزات و امکانات استفاده می‌شود.