باربری لویزان



اتوبار و باربری لویزان

باربری لویزان و باربری در شریعتی از جمله شعب فعال باربری ارزان در تهران هستند که به صورت ۲۴ ساعته در حال ارایه‌ی خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل می باشند. باربری گاندی و باربری در لویزان از بهترین خدمات اثاث کشی از جمله ماشین‌های حمل بار مسقف و مجهز به وسایل و لوازم ایمنی، جهت حمل بار و اثاثیه منزل استفاده می کند. لازم تمامی خدمات اثاث کشی باربری در منطقه لویزان با قیمت‌های تصویب شده در تعاونی حمل بار تهران ارایه می‌شود. در ادامه سعی کرده ایم خلاصه‌ی از این خدمات ارایه شده و نرخ آن‌ها را به عرص شما مشتریان عزیز برسانیم.

اتوبار و باربری لویزان

خدمات باربری لویزان

  1. از جمله خدمات باربری در لویزان می توان به باربری، بارچینی، حمل بار با انواع وسایل باربری از قبیل وانت بار، نیسان بار و خاور اشاره کرد.
  2. تمامی این ها با نظارت مدیریت مقتدر و کاملا قانونمند و منظم باربری کاج شعبه بوده که با برنامه ریزی دقیق رضایتمندی مشتریان را جلب می کنند و همواره به عنوان یک باربری نمونه در سطح شهر تهران شناخته شده باشند.

09128915218 – 88584613 – 22096824 – 22096794

اتوبار و باربری لویزان

کارگران اسباب کشی باربری در لویزان

باربری محدوده لویزان با مدیریت شرایط تمان کارها را انجام می دهد، در هنگام اسباب کشی گاهی یک سری از کارها را آقایان و یک سری دیگر از کارها را خانم ها بهتر انجام می دهند، کارهایی که نیاز به ظرافت بالاتری دارند مانند بسته بندی وسایل قیمتی و… را به کارکنان خانم ما بسپارید، زیرا ما فکر همه جای کار را کرده ایم و از هر دو نوع کارگر متعهد و دلسوز کمک خواهیم گرفت این افراد در اسرع وقت در محل حاضر شده و تمامی کارهای مربوط به اثاث کشی را برای شما انجام خواهند داد، دوره آموزشی در این زمینه را گذرانده و تمامی مراحل را با آگاهی بالا انجام خواهند داد.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری لویزان

  1. باربری لویزان زیر شعبه باربری کاج در تهران برای ارائه ی خدمات هر چه بهتر و راحتی هموطنان عزیز به هنگام اسباب کشی و حمل بار در تهیه لوازم بسته بندی اقدام به تولید نامحدود تجهیزات و لوازم بسته بندی نموده است تا مشتریان عزیز هر تعداد که نیاز داشته باشند بدون نگرانی و استرس با ما تماس بگیرند و درخواست خود را ثبت نمایند.
  2. تجهیزات و لوازم بسته بندی شامل موارد زیر می باشد:
  • * انواع کارتن بسته بندی چند لایه و محکم برای بسته بندی وسایل و ظروف شکستنی
  • * کارتن های رگالدار برای بسته بندی لباس های ارزشمند
  • * ساک بزرگ و کوچک برای بسته بندی رختخواب
  • * نایلون حبابدار برای دورپیچی وسایل
  • * نوار چسب، سلفون، کاغذ و روزنامه باطله و …..

اتوبار و باربری لویزان

قیمت اسباب کشی در باربری لویزان

اتوبار لویزان از زمان شروع به فعالیت خود همواره قیمت اثاثکشی را مطابق با نرخ اتحادیه حمل و نقل تهران تعیین کرده و مشتریان دیگر لازم نیست نگران قیمت های هنگفت باشند زیرا همانطور که گفته شد قیمت بر اساس مصوبات قانونی اتحادیه است.

قیمت ها مقطوع نیست زیرا بر اساس پارامترهایی مثل تعداد طبقات، حجم وسایل سنگین و … می تواند متغیر باشد. در ادامه پارامترهایی که در قیمت تاثیر گذار هستند را بیان می کنیم:

  1. تعداد سرویس های باربری در رفت و برگشت
  2. مسافت بین مبدا تا مقصد
  3. تعداد طبقات ساختمان هم در قیمت تاثیر گذار است. هر چه طبقات بالاتر باشد قیمت هم افزایش می یابد.
  4. تعداد کارگران از یه تعداد مشخص که بالاتر برود هم روی قیمت باربری تاثیر گذار است.
  5. نوع وسیله نقلیه باربری بر اساس اینکه سبک باشد یا سنگین، روباز یا مسقف هم در هزینه موثر است.
اتوبار و باربری لویزان
  • * در هر حال میزان هزینه ها را با استفاده از تخفیف هایی که در نظر می گیرد بسیار کاهش می دهد که شامل موارد زیر است:
  1. حمل بار جهزیه برای نو عروسان دارای 20 درصد تخفیف
  2. جابه جایی بار به صورت بین شهری و به شهرستان 40 درصد تخفیف.
  3. تعداد اسباب کشی و باربری بیش از دو بار در یک ماه 50 درصد تخفیف.
  4. جا به جایی وسایل خوابگاه برای دانشجویان رایگان است.

مشاوره اتوبار لویزان

شرکت اتوبار لویزان از کارشناسان و متخصصین اسباب کشی برخوردار و بهره مند است که در اسرع وقت فقط با یک تماس تلفنی در خدمت شما مشتریان گرامی است، با شما صحبت خواهد کرد و جلساتی را تشکیل داده و تمامی موارد لازم اعم از

  1. نوع ماشین حمل بار
  2. هزینه ی اسباب کشی
  3. نوع بسته بندی و .. را مشخص می کنند.

مشاورین به طور تمام وقت در خدمت شما عزیزان مشتری است و می توانید صبح تا شب هرتایمی که می خواهید با آن ها تماس بگیرید و مسایل و سوالات مربوط به اسباب کشی را با آن ها مطرح نمایید و همه ی آن ها را حل می کنند، مهم ترین ویژگی این جلسات رایگان بودن آن هاست.

نرخ کرایه‌ وانت تلفنی در لویزان

وانت تلفنی و نیسان بار در باربری لویزان به صورت همه روزه برای شما مشتریان عزیز رزرو می شود. نرخ کرایه این ماشین در این شرکت حمل بار به ازای دو ساعت اول رزرو تعیین می‌شود. بر این مبنا قیمت اجاره نیسان بار و وانت تلفنی برای دو ساعت به ترتیب ۵۵۰ و ۴۵۰ هزار تومان می‌باشد. این قیمت‌ها دقیقا بر مبنای نرخ های تعیین شده در تعاونی حمل بار تهران تعیین شده و همچگین کارشناسان این شرکت، قیمت نهایی را با اعمال تخفیف ۲۵ درصد، در نظر می‌گیرند. از دیگر ماشین‌های حمل بار در این شرکت می‌توان به خاور، ایسوزو، تریلی و کامیونت ها اشاره نمود، تمامی این وسایل نقلیه مجهز به وسایل ایمنی و سقف می‌باشند.