اتوبار و باربری زرکش



اتوبار و باربری زرکش

باربری زرکش و اتوبار شیان بهترین انتخاب برای جا به جایی بار به هنگام اسباب کشی و یا حمل محصولات تولیدی و تجاری در تهران و شهرستان ها هستند. باربری در زرکش یکی از شرکت های فعال اسباب کشی است که در این منطقه خدمات 24 ساعته به مشتریان خود ارائه می دهد. هدف باربری تهران داشتن مشریان راضی است. باربری محدوده زرکش می تواند خدمات اثاث کشی را از صفر تا صد به عهده بگیرد و شما عزیزان تنها از دور نظاره گر انجام امور باشید.

88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218

خدمات باربری زرکش

دلایل بسیاری برای انتخاب شرکت باربری زرکش وجود دارد که در ادامه به مواردی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • تعهد در باربری زرکش حرف اول را می زند
  • قیمت باربری مناسب و مقرون به صرفه دلیل دیگری برای انتخاب است.
  • امکانات و تجهیزات بسته بندی جدید و مدرن
  • کیفیت در خدمت رسانی و سرعت در انجام کار.
اتوبار و باربری زرکش

مشاوره باربری زرکش

  1. باربری زرکش با ارائه ی مشاوره تلفنی و حضوری می خواهد خیال مشتریان را از بابت استرس اسباب کشی راحت کند و با دادن مشاوره به آنها اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار دهد.
  2. مشاورین متخصص با تماس شما هر اطلاعاتی که لازم باشد را از شما پرسیده و با توجه به نوع بار شما سرویس مورد نظر باربری را به شما عزیزان پیشنهاد خواهند داد.
  3. مشاورین به شما کمک خواهد کرد که بتوانید اسباب کشی آسان را انجام دهید در واقع با بالا بردن سطح آگاهی شما از نحوه انجام چگونگی کار و همچنین امکانات و تجهیزات استفاده شده و بکار رفته در حین انجام کار به طور قطع نتیجه ی بهتری را نیز ایجاد می کند، بدون محدودیت زمانی می توانید با شماره تلفن های سایت تماس بگیرد و مسایل و سوالت خود را مطرح نمایید و همچنین از میزان هزینه ها نیز باخبر شوید.

اتوبار و باربری زرکش

محدوده ی فعالیت باربری زرکش

در صورتی که به خدمات باربری و حمل بار در زرکش نیاز دارید می توانید با باربری کاج شعیه ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت تیم باربری به محل مورد نظر اعزام شود. نواحی زیر که در ادامه به آنها اشاره می شود تحت پوشش باربری کاج است. حمل بار در زرکش به صورت درون شهری و بین شهری پذیرفته خواهد شد.

ماشین ها در باربری زرکش

کامیون در اندازه های مختلف کوچک و متوسط و بزرگ.

تریلی و کامپوزیت و.. انواع ماشین های سنگین برای حمل و جا به جایی بارهای حجیم.

نیسان بار و.. برای بارهای کم مانند یخچال و یا ماشین لباسشویی و..مورد استفاده قرار می گیرد.

برای رزرو با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرد به صورت شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی هستیم.

قیمت باربری زرکش

این شرکت برای هر کدام از جا به جایی ها هزینه و قیمتی را در نظر می گیرد که برای حمل بار به شهرستان معیارهای مشخصی را در نظر می گیرد به عنوان مثال مقدار مسافت طی شده بسیار اهمیت دارد و اینکه آیا جاده و مسیر طی شده دارای مشکلات جاده ای است و باعث ضربه زد به ماشین های حمل بار می شود یا نه؟ به هر حال و در هر صورت ما مقداری از هزینه ها را هم کاهش می دهیم و تا مقدار پنجاه درصد نیز می رود.

این شرکت برای جا به جا کردن بار به شهرستان تمام تلاش خود را می کند تا بهترین ماشین های حمل بار بدون نقص را برای این کار ارسال نماید، از مهم ترین معیارها در این مورد، نحوه ی انجام چیدمان بسته بندی ها در ماشین است که کارگران ما با مهارت بالایی که دارند و همچنین رعایت اصول و قوانین لازم به بهترین شکل این کار را انجام می دهند و در نهایت با قرار دادن چادر بر روی آن ها و بستن با طناب از جا به جا شدن و حرکت های اضافی بار جلوگیری می کند و کاملا ثابت می مانند، با این کار دیگر مقدار مسافت طی شده و موارد دیگر اهمیتی ندارد چون ایمنی به طور کامل رعایت شده است.

 

حمل بار از تهران به شهرستان‌ها

اتوبار زرکش مانند باربری استخر دارای یک سری خدمات ویژه می‌باشد که می‌توان به حمل بار از تهران به تمام شهرستان‌های ایران اشاره نمود. این شرکت برای حمل بار از تهران به شهرستان‌ها از انواع ماشین‌های مسقف تریلی، کامیونت، خاور، ایسوزو، وانت تلفنی و نیسان بار به صورت مسقف و مجهز استفاده می‌کند. رانندگان ماهر و کاربلد شرکت حمل بار زرکش دارای مهارت و تجربه‌ی لازم هستند و با رعایت نکات ایمنی، اثاثیه و لوازم منزلتان را با ایمنی کامل به مقصد انتقال می‌دهند.