اتوبار و باربری مرزداران



باربری مرزداران و باربری شمشیری خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با قیمت‌های مصوب تعاونی حمل بار در تهران ارایه می دهند. شرکت باربری محدوده مرزداران و باربری انقلاب خدمات بی نظیر اثاث کشی را در کمترین زمان ممکن به شما هموطنان عزیز ارائه می دهند. با انتخاب شرکت باربری در مرزداران در هر جای که هستید استرس اسباب کشی به رویایی شیرین و درخشان تبدیل خواهد شد، چرا که این شرکت حمل بار زیر نظر باربری تهران با کسب مجوز از تعاونی حمل بار، به طور قانونی فعالیت می‌کند.

  • فهرست:
  • شماره باربری مرزداران.
  • اثاث کشی ارزان در باربری محدوده مرزداران.
  • بسته بندی اثاثیه منزل با روش های اصولی.
  • کارگران اسباب کشی ماهر و حرفه ای باربری در مرزداران.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی.
  • حمل بار به شهرستان با تخفیف ۲۵ درصد.
  • بیمه نامه رایگان اسباب کشی در اتوبار مرزداران.
  • وانت تلفنی مرزداران.
  • خدمات اثاث کشی در باربری منطقه مرزداران.
  • معرفی محدوده خدمت رسانی باربری بلوار مرزداران.
  • بهترین باربری های مرزداران.

شماره باربری مرزداران

اتوبار مرزداران با داشتن بیش از ۱۵۰ دستگاه خودروی حمل بار، آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان گرامی است. اگر می خواهید در شمال و شمال غرب تهران از خدمات یک شرکت حمل بار استفاده نمایید، تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. سعی ما در راستای پوشش کامل منطقه ۴ شهرداری تهران و دیگر مناطق پایتخت می باشد. خوشبختانه در سال های اخیر شاهد پیشرفت همه جانبه فعالیت کارگران و پرسنل شرکت بوده ایم. شما نیز می توانید از خدمات ما استفاده نمایید، جهت رزرو سرویس های این موسسه حمل بار با شماره های زیر تماس بگیرید:

22096824 – 220967948858461309128915218

باربری مرزداران

اثاث کشی ارزان در باربری در مرزداران

باربری مرزداران تهران همانند باربری اوین با بیش از چند سال سابقه در حوزه حمل بار و اسباب کشی به کسانی که برای اولین بار قصد استفاده از خدمات اسباب کشی را دارند توصیه میکند در انتخاب شرکت حمل بار بیشتر دقت کنند. بعضی دفاتر باربری در تهران مشغول فعالیت هستند که با فریب هموطنان و دادن تعرفه باربری ارزان در ابتدای باربری جلب مشتری کرده و در پایان کار هزینه باربری بیشتری را از مشتریان می گیرند و موجب نارضایتی هموطنان عزیز شده است. عوامل مختلفی در میزان هزینه ی پرداختی نهایی توسط شما تاثیر گذار است که چند مورد از آن ها را در لیست زیر آورده ایم:

  • نوع خدمات درخواستی مشتریان.
  • مقدار مسافت موجود بین مبدا تا مقصد اسباب کش.
  • شرایط آ ب و هوایی.
  • نوع ماشین های حمل بار.
  • تعداد کارگران.
  • وضعیت جاده ها.

بسته بندی اثاثیه منزل با روش های اصولی

باربری در مرزداران جهت انجام بسته بندی اصولی و مناسب وسایل و اثاثیه داخل بار از بهترین تجهیزات استفاده می کند. از جمله انواع کارتن های چند لایه که در سایزهای مختلف کارکنان ما برای بسته بندی وسایل شکستنی از آن ها استفاده می کنند. ما و باربری چهاردیواری برای خودداری از شکستن وسایل داخل کارتن ها با استفاده از فوم های ضربه گیر آن ها را به طور کامل دور پیچ می کنیم. تهیه ی این تجهیزات و امکانات بسته بندی به عهده کارگران خبره و کارشناسان این شرکت حمل بار می باشد. شما مشتریان گرامی بدون نگرانی می توانید از خدمات مناسب ما بهره مند شوید.

کارگران اسباب کشی ماهر و حرفه ی باربری در مرزداران

شرکت باربری مرزداران تهران با استفاده از تجهیزات و امکانات به روز و مناسب وسایل سنگین را جا به جا می کند. کارگران ما برای حمل یخچال و مبلمان از دوش بند و یا طناب مخصوص استفاده کرده و با ایمنی کامل آن را جا به جا می کنند. این شرکت برای حمل کارتن های سنگین از دو کارگر خبره و کار بلد کمک می گیرد که با سلامت کامل این کار را انجام دهد. کارگران ما در دو گروه خانم و آقا به صورت ۲۴ ساعته از شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان گرامی هستند. با اعزام کارگران حرفه ی به مقصد، اسباب کشی مناسب و ایمنی را برایتان انجام می دهیم.

حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی

کارکنان اتوبار مرزداران حمل وسایل سنگین وزن را به صورت جداگانه و با استفاده از تجهیزات مناسب و ماشین آلاتی مانند جرثقیل انجام می دهد. هدف ما از انجام این کارها بالا بردن سطح ایمنی اسباب کشی می باشد. کارگران ما برای حمل کارتن های جارو برقی و ماشین لباسشویی از دوش بند استفاده می کنند و کارتن های سنگین را با استفاده از آسانسورهای مخصوص حمل بار جا به جا می کنند. مطمان باشید اگر فردی به تنهایی اقدام به جا به جا کردن وسایل سنگین وزن منزل نماید آسیب ها و صدماتی را به سلامتی خود وارد خووهد کرد. به همین دلیل ما از یک اکیپ حرفه ای و ماهر از کارگران جهت حمل و جا به جایی این وسایل حجیم استفاده می کنیم.

حمل بار به شهرستان با تخفیف ۲۵ درصد

جهت انتقال بار به شهرستان، باربری نزدیک مرزداران مانند باربری زعفرانیه از مشاورین خبره و کارشناسان در محل کمک گرفته و برنامه ریزی جامعی را انجام می دهند. همچنین ماشین های مخصوص جا به جا کردن بار در مسافت های طولانی را آماده و مجهز می نمایند. این شرکت حمل بار جهت افزایش کیفیت و ایمنی ارسال بار از تهران به شهرستان از پرسنل ماهر و خبره کمک می گیرد. انتقال بار به شهرستان های اطراف تهران در مسافت های دور و نزدیک را به رانندگان ماهر ما بسپارید. این افراد با تمامی مسیرها آشنایی دارند و تمام نکات ایمنی را رعایت می نمایند.

بیمه نامه رایگان اسباب کشی در اتوبار مرزداران

جا به جایی و حمل بار به شهرستان را به کارگران اتوبار مرزداران بسپارید این افراد از بهترین روش های روز دنیا جهت چیدمان بار در ماشین های حمل بار استفاده می کنند. این موسسه حمل و نقل تمامی لوازم داخل بار و اثاث کشی را برایتان بیمه کرده و تضمین می کنند که در نهایت اسباب کشی سالم و بدون نقصی خواهید داشت. در قبال این کار هزینه ی از شما نمی گیریم و به صورت رایگان اقدام به صدور بیمه نامه خواهیم کرد. این بیمه نامه کاملا معتبر و قانونی است و به تمامی افراد مراجعه کننده به شرکت، بدون محدودیت تعلق می گیرد. این بیمه نامه حوادث مختلفی مانند آتش سوزی، سرقت و گم شدن وسایل داخل بار را پوشش داده و هزینه ی صدمات وارده بر اثر این اتفاقات را به مشتری پرداخت خواهیم کرد.

وانت تلفنی مرزداران

باربری ستارخان و باربری مرزداران غرب تهران از وسایل نقلیه ی ایمن و مجهز برای انجام اسباب کشی در مناطق مختلف تهران و شهرستان ها استفاده می کنند. شما مشتریان گرامی می توانید جهت رزرو وانت تلفنی، خاور، تریلی و ایسوزو با ما تماس بگیرید. ما از طریق تلفن تمامی خدماتی که مورد نیاز شما می باشد را رزرو خواهیم کرد. حجم بار به گونه ی تعیین کننده ی نوع ماشین حمل بار می باشد که کارشناسان ما مسئول تعیین آن ها می باشند. کافی است به ما اطلاع دهید که در چه مسافتی و می خواهید چه مقدار باری را جا به جا نمایید.

نرخ کرایه نیسان بار در باربری مرزداران غرب تهران

باربری در مرزداران تهران قیمت کرایه‌ی ماشین‌های حمل بار سبک، نیمه سنگین و سنگین را با توجه به مبالغی که تعاونی حمل بار تهران تعیین کرده است، در نظر می‌گیرد. می‌توانید برای آگاهی از جزئیات قیمت اجاره‌ی ماشین‌های وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و انواع تریلی‌ها در شرکت حمل بار مرزداران، با شماره تلفن‌های موجود در این مطلب تماس حاصل نمایید. در زیر چند نمونه از نرخ کرایه‌ی ماشین‌های حمل بار را مشاهده می‌فرمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌باره می توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید:

  • نرخ اجاره وانت تلفنی: برای دو ساعت ۳۰۰ هزار تومان.
  • قیمت کرایه نیسان بار: جهت دو ساعت رزرو ۴۵۰ هزار تومان.
  • نرخ کرایه کامیونت ها: برای سه ساعت ۸۰۰ هزار تومان.

خدمات اسباب کشی در باربری منطقه مرزداران

اسباب کشی از جمله کارهای سخت دنیا محسوب می شود و باربری منطقه مرزداران سعی دارد آن را به آسانی انجام دهد. برای اینکه به این هدف دست یابد از خدمات مناسب اسباب کشی استفاده می کند. روزانه افراد زیادی به ما مراجعه می کنند که هیچ گونه آگاهی از چگونگی ارائه ی خدمات این شرکت ندارند. در زیر برای اطلاع شما مشتریان گرامی چندین مورد از این خدمات را مشاهده می فرمایید:

  • صدور بیمه نامه رایگان و قانونی.
  • انتقال بار به شهرهای ایران با ماشین های مجهز.
  • حمل بار در مناطق مختلف تهران توسط رانندگان با تجربه.
  • ارائه ی بهترین پکیج بسته بندی اثاثیه منزل.
  • حمل و انتقال بار به شهرستان ها با بارنامه رایگان.
  • انجام چیدمان و تمیز کاری مناسب توسط کارگران خبره.
  • به کار بردن انواع ماشین های حمل بار کوچک و بزرگ.
  • مجهز کردن وسایل نقلیه به کف موکت کاری و سقف.

معرفی باربری غرب مرزداران

باربری در مرزداران در بلواری به همین اسم یعنی مرزداران قرار دارد که یکی از بلوارهای اصلی شهرک ژاندارمری است. این بلوار در شمال غرب شهر تهران واقع شده و طولی تقریبا ۳/۵ کیلومتر دارد.  جهت این خیابان به صورت شرقی- غربی بوده و از شمال به بزرگراه آیت الله حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد متصل می شود و منطقه ۱۶ و ۱۷ تهران را از هم جدا کرده است. جهت رزرو خدمات اسباب کشی این شرکت حمل بار می توانید با ما تماس بگیرید و در اسرع وقت از خدمات این شرکت بهره مند شوید. اینکه کجای بلوار مرزداران و یا کدام منطقه ی تهران زندگی می کنید مسئله ی نیست و ما بدون در نظر گرفتن محدودیتی، خدمات اسباب کشی خود را ارائه می دهیم، بنابراین هر چه سریعتر تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.



بهترین باربری های مرزداران

باربری نزدیک مرزداران بهترین شرکت حمل بار در این منطقه محسوب می شود چرا که مناسب ترین خدمات اثاث کشی را با ارزان ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد. در زیر دلایلی دال بر صحت مطلب گفته شده آورده ایم که می توانید به آن ها کفایت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بهتر با این شرکت حمل بار می توانید با کارشناسان و مشاورین ما از طریق باربری آنلاین در ارتباط باشید.

  • کسب مجوز از تعاونی حمل بار در تهران.
  • انجام اسباب کشی با قیمت های قانونی.
  • حمل جهزیه عروس با تخفیف ۳۰ درصد در تمام نقاط تهران.
  • حمل بار از خیابان مرزداران به تمام شهرستان ها.
  • جبران خسارت های احتمالی ایجاد شده با ارائه ی بیمه نامه رایگان.
  • صدور بارنامه قانونی اسباب کشی.

حمل اثاثیه منزل در مرزداران با خاور

در باربری مرزداران از انواع ماشین های حمل بار جهت جابجا کردن اثاثیه و لوازم منزل استفاده می‌شود. خاور یکی از وسایل نقلیه‌ی پر مصرف جهت حمل اثاث و وسایل منزل است که به دو صورت مسقف و روباز در این شرکت موجود است. خاور گنجایش بیش از ۵ تن بار را دارد و بهترین ماشین جهت انجام اسباب کشی است، برای رزرو این ماشین حمل بار و سایر وسایل نقلیه‌ی باری که در بالا در مورد آن‌ها صحبت کردیم، کافی است با شماره تلفن‌های این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید.

 

باربری مجوزدار در مرزداران برای اسباب کشی

طبق دستورالعمل جدید اتحادیه حمل بار باید تمامی شرکت های باربری که در نقاط مختلف تهران در حال فعالیت هستند، دارای مجوز رسمی و قانونی باشند. این دستورالعمل به این خاطر صادر شده است که افراد زیادی در عرصه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل بدون مجوز در حال فعالیت هستند و بعضا یک سری از این شرکت‌ها قیمت‌های غیر قانونی را برای حمل بار و اثاثیه منزل اعمال می‌کنند. باربری مرزداران از جمله شرکت‌های حمل بار مجوز دار در این خیابان است که بیش از سی سال ایت که در این حوزه به صورت قانونی فعالیت می‌کند. بنابرابن برای بهره‌مندی از خدمات ارایه شده در این شرکت حمل بار معتبر، هر چه سریعتر تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.