اتوبار و باربری جمال زاده

اتوبار و باربری جمال زاده

باربری جمال زاده مانند باربری مجیدیه از بهترین و معتبر ترین شرکت های حمل بار در تهران محسوب می شود که با کمک نیروی ماهر و متخصص در خدمت شما مشتریان عزیز است. هزینه‌ی اسباب کشی در این شرکت حمل بار مانند، باربری جنت آباد کاملا طبق قوانین موجود در تعاونی حمل بار تهران تعیین می‌شود. باربری منطقه جمال زاده و باربری آرژانتین از ماشین های مسقف برای انتقال بار استفاده می کنند و صفر تا صد کار اثاث کشی را با ایمنی بالا انجام می دهند. باربری در جمال زاده از ماشین‌های حمل بار مسقف و مجهز به وسایل ایمنی برای حمل و انتقال اثاثیه و لوازم منزل استفاده می‌‌کند.

فهرست مطالب:

  • شماره باربری جمال زاده.
  • نرخ اسباب کشی در باربری جمال زاده چقدر است؟
  • ارائه ی بهترین خدمات اسباب کشی در جمال زاده تهران.
  • خدمات بسته بندی اثاثیه و وسایل اسباب کشی.
  • کارگر حمل اثاثیه ماهر در اتوبار جمال زاده.
  • انواع ماشین های حمل بار در باربری جمال زاده.
  • کرایه وانت تلفنی در باربری جمال زاده تهران.
  • محدوده خدمات رسانی باربری جمال زاده تهران.
  • حمل بار از خیابان جمال زاده تهران به شهرستان ها.
  • معرفی بهترین شرکت حمل بار در خیابان جمال زاده تهران.
  • شرکت مجوز دار برای اثاث کشی در خیابان جمال زاده.

شماره باربری جمال زاده

با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و از خدمات اتوبار جمال زاده بهره مند شوید. هدف ما دسترسی هر چه آسانتر و بهتر شما مشتریان گرامی به خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار است. خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار به صورت پیشرفته و به روز می باشد و همه روزه آماده ی ارائه ی خدمات به شما مشتریان گرامی است. هر چه سریعتر تلفن را بردارید و با کارشناسان ما صحبت نمایید، آن ها به شما خواهند گفت که چه خدماتی را باید رزرو نمایید:

88584613 – 09128915218 – 22096824 – 22096794

باربری جمال زاده

نرخ اسباب کشی در باربری جمال زاده چقدر است؟

اتوبار جمال زاده مانند باربری پاسداران همواره در تلاش بوده است تا بهترین خدمات اسباب کشی را با قیمت های منصفانه در اختیار مشتری قرار دهد. قیمت اسباب کشی همیشه از مواردی بوده است که مورد توجه مشتریان ما قرار گرفته است. چرا که اگر مقدار آن زیاد باشد امکان دارد بیش از ۴۰ درصد مشتریان قادر به استفاده از خدمات ما نخواهند بود. برای اطلاع از مقدار دقیق قیمت ها و تخفیف های ارائه شده در این شرکت، تماس بگیرید، تا با آگاهی کامل بتوانید از خدمات ما بهره مند شوید. مشاورین ما با در نظر گرفتن مقدار مسیر بین مبدا و مقصد، نوع ماشین حمل بار، تجهیزات و امکانات به کار گرفته شده و سایر موارد اقدام به تعیین دقیق مبلغی به عنوان قیمت اسباب کشی در این شرکت می نمایند. معمولا در اعیاد و مناسبت ها مقدار تخفیف های بیشتری را ارائه می دهیم تا تمامی مشتریان بتوانند از این خدمات استفاده نمایند.

ارائه ی بهترین خدمات اسباب کشی در جمال زاده تهران

باربری منطقه جمال زاده انواع خدمات اسباب کشی و بسته بندی را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار مشتری قرار می دهد. به صورت تمام وقت و همه روزه می توانید به ما اعتماد نمایید و از خدمات ارائه شده در شرکت بهره مند شوید. یک سری از این خدمات به شرح زیر است:

  1. بسته بندی وسایل منزل با مرغوب ترین کارتن های بسته بندی.
  2. ارائه ی تجهیزات بسته بندی با قیمت پایین و مصوب تحادیه
  3. حمل بار در تهران و ارائه خدمات اسباب کشی در تمام مناطق آن.
  4. ارسال بار به شهرستان با تخفیف ۳۵ درصد.
  5. بیمه باربری رایگان و بارنامه قانونی.
  6. مشاوره تخصصی حضوری و تلفنی جهت رفع نیازهای مشتریان در زمینه اسباب کشی.

اتوبار و باربری جمال زاده

خدمات بسته بندی وسایل و اثاثیه اسباب کشی

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری جمال زاده یکی از مهم ترین مراحل اسباب کشی محسوب می شود. این شرکت حمل بار برای انجام هر چه بهتر بسته بندی تجهیزات و خدمات زیر را ارائه می دهد. شاید به جرات بتوان گفت که مهم ترین مرحله اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل باشد. هدف این شرکت حمل بار انجام بسته بندی وسایل و اثاثیه داخل بار به بهترین صورت می باشد. به همین دلیل از بهترین و مرغوب ترین کارتن ها و تجهیزات در این زمینه استفاده می کند:

  1. انواع کارتن ها در سایز های مختلف به صورت 3 و 5 لایه.
  2. کارتن های رگال دار جهت بسته بندی لباس، کارتن های منفذ دار گیاهان.
  3. کیسه های زیپ دار در اندازه های مختلف برای جا به جایی رختخواب.
  4. وکیوم 25 و 90 متری از انواع ضربه گیرها.

کارگر حمل اثاثیه ماهر در اتوبار جمال زاده

کارگران باربری محدوده جمال زاده مانند باربری کن از صفر تا صد کار اسباب کشی را می دانند و با به کار گیری راه های مناسب به شما کمک خواهند کرد تمام قسمت های بسته بندی، چیدمان و تخلیه بار به طور مناسب انجام شود، این راه کارها به طور دقیق به شما توضیح داده می شود می توانید برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمایید. تمامی کارگران ما به صورت تمام وقت در خدمت رسانی به شما شهروندان گرامی آماده هستند. کافی است به تجارب چندین ساله ی ما اعتماد کنید و ما را در جریان تصمیم خود قرار دهید.

انواع ماشین های حمل بار در باربری جمال زاده

 باربری در محدوده جمال زاده حمل و نقل و جا به جایی اثاثیه منزل، ادارات، ارگان ها و سازمان ها را با انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین انجام می دهد. ما با بررسی کردن شرایط، حجم بار و دیگر جوانب سعی می کنیم بهترین ماشین حمل بار از لحاظ اندازه را برایتان رزرو نماییم. بنابراین کافی است شما مشتریان عزیز با ما تماس بگیرید و ما را از تصمیمی که دارید مطلع نمایید. ما با توجه به حجم و نوع بار از خودرو های زیر برای انتقال بار در داخل شهر تهران و شهرستان ها استفاده می کنیم:

  • وانت تلفنی.
  • نیسان بار.
  • خاور.
  • جفت.
  • ایسوزو.
  • تک.
  • تریلی.
  • ترانزیت.

کرایه وانت تلفنی در باربری جمال زاده تهران

کرایه انواع ماشین های حمل بار در شرکت باربری جمال زاده تهران به صورت همه روزه و با تخفیف انجام می شود. نرخ اجاره ی این ماشین های باری طبق مبالغ تعیین شده در شرکت حمل بار جمال زاده انجام می شود و کاملا قانونی است. تلفن را بردارید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرخ کرایه وانت تلفنی و دیگر ماشین های حمل بار با ما تماس بگیرید. گاهی اوقات فرصت کافی برای تماس با کارشناسان این شرکت حمل بار و کسب اطلاعات از آن ها را ندارید. به همین دلیل در لیست زیر یک سری از قیمت ها را برای اطلاع شما مشتریان گرامی آورده ایم:

  • نرخ کرایه خاور: پنج میلیون و پانصد هزار ریال.
  • کرایه وانت تلفنی: دو میلیون و ششصد هزار ریال.
  • اجاره نیسان بار: سه میلیون ریال.
  • نرخ اجاره ایسوزو: پنج میلیون و پانصد هزار ریال.

محدوده خدماتی باربری جمال زاده تهران

شرکت حمل بار جمال زاده در خیابان جمال زاده که یکی از مهم ترین خیابان های شهر تهران است، قرار دارد. این خیابان به دو قسمت اصلی شمالی و جنوبی تقسیم می شود، که قسمت شمالی آن در منطقه ۶ و قسمت جنوبی در منطقه ۱۱ تقسیم بندی شهرداری تهران قرار دارد. این محدوده از تهران با خیابان های آزادی، جمهوری، فاطمی و بلوار کشاورز در همسایگی قرار دارد. این شرکت حمل بار هر دو خیابان جمالزاده شمالی و جنوبی را تحت پوشش قرار دارده و آماده ی خدمت رسانی به شما اهالی محترم این مناطق است. خدمات ارائه شده در این موسسه حمل بار فقط مختص به این دو خیابان نیست و دیگر خیابان های هم جوار و مناطق دیگر تهران را هم شامل می شود. همچنین یکی دیگر از خدمات این شرکت حمل بار، ارسال بار از تهران به شهرستان ها با تخفیف ۲۵ درصدی می باشد. جهت رزرو و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده در این شرکت باری فقط کافی است با ما تماس بگیرید.


حمل بار از خیابان جمال زاده تهران به شهرستان ها

حمل و جا به جایی بار به شهرستان ها در اتوبار جمال زاده با استفاده از بهترین امکانات و مجهزترین ماشین های حمل بار انجام می شود. می توانید برای رزرو خدمات بین شهری در این شرکت حمل بار با شماره های ما تماس بگیرید. سفارش های ثبت شده در این زمینه را از تمامی شهرستان های ایران قبول کرده و محدودیتی در این زمینه قایل نیستیم. حتی ما از تهران به شهرستان های دوردست در جنوب و شمال کشور باربری و جا به جایی اثاثیه منزل را انجام می دهیم. برای انجام این کار از انواع ماشین های حمل بار مسقف استفاده می کنیم و از صدمه و آسیب به بار جلوگیری می کنیم. تمامی بارهایی که به سمت شهرستان ها بارگیری می شوند را بیمه کرده و با بارنامه ی قانونی به مقصد ارسال می کنیم.

 

نرخ حمل بار از تهران به شهرستان‌ها 

قیمت اسباب کشی از تهران به شهرستان ها در باربری جمال زاده با توجه به یک سری پارامترهای مشخص تعیین می‌شود. از جمله این موارد می‌توان به حجم، مقدار و نوع بار، نوع ماشین حمل بار و مسافت طی شده اشاره نمود. تمامی این موارد توسط کارشناسان این شرکت حمل بار بررسی شده و سپس با توجه به قوانین حاکم در تعاونی حمل بار، قیمت نهایی را تعیین می‌کنند. همچنین نرخ نهایی حمل بار از تهران به شهرستان‌ها در این شرکت با اعمال ۲۵ درصد تخفیف به شما مشتریان گرامی اعلام می‌گردد.

 

 

 

معرفی بهترین شرکت حمل بار در خیابان جمال زاده تهران

باربری جمال زاده مانند باربری یافت آباد از بهترین شرکت های حمل بار در خیابان جمال زاده ی تهران محسوب می شود، چرا که در طول سال ها فعالیت خود تاکنون گزارشی دال بر اعتراض و نارضایتی مشتریان خود دریافت نکرده است. در لیست زیر مواردی را بیان می کنیم که تا حدود زیادی دلیل این محبوبیت و رضایت مشتریان گرامی را نشان می دهد:

  • بهره مندی از کارگران ماهر و کاربلد.
  • حمل جهزیه‌ی عروس در تمامی مناطق تهران.
  • تعیین قیمت های اسباب کشی بر مبنای قوانین و ضوابط تعاونی حمل بار.
  • مشخص کردن یک قیمت نهایی برای مشتریان تا اتمام اثاث کشی بدون تغییر.
  • عدم دریافت هر گونه انعامی توسط کارگران شرکت حمل بار جمال زاده.
  • حمل و جا به جا کردن وسایل سنگین وزن با استفاده از تجهیزات چرخ دار و مدرن.

شرکت مجوز دار برای اثاث کشی در خیابان جمال زاده

همانطور که مستحضرید در سطح کلان شهر تهران، باربری های زیادی در زمینه‌ی اثاث کشی فعالیت دارند که قریب به اتفاق آن‌ها فاقد مجوز از اتحادیه‌ی حمل و نقل کالای درون شهری تهران هستند. منطقه‌ی جمال زاده نیز از این قضیه مستثنی نبوده و در طی چند سال اخیر اتوبارهای زیادی برای ارائه خدمات اثاث کشی به ساکنین این محدوده شکل گرفته‌اند که اکثر آن‌ها فاقد مجوز هستند. همین امر باعث شده که ساکنین این خیابان برای اثاث کشی دچار زحمات زیادی شوند و گاها هزینه های زیادی را متقبل شده‌اند. برای همین منظور ما یک شرکت حمل اثاثیه مجوز دار در خیابان جمال زاده را به شما معرفی خواهیم کرد که تمامی سرویس های مرتبط با حمل و نقل اثاثیه از جمله بسته بندی را با ارزان‌ترین قیمت ارائه می‌دهد، برای رزرو خدمات در این شرکت کافی است با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.