اتوبار و باربری ملاصدرا


اتوبار و باربری ملاصدرا

باربری ملاصدرا و باربری محدوده دردشت با بیش از 20 سال تجربه اسباب کشی در تهران آماده ی ارائه ی خدمات هر چه بهتر حمل و نقل بار به هموطنان عزیز می باشند. ساکنین منطقه ملاصدرا در صورت نیاز به شرکت مناسب با باربری خیابان ملاصدرا زیر شعبه کاج تماس می گیرند و تفاوت در اسباب کشی را با ما تجربه نمایند. شعار ما رعایت ایمنی، دقت و سرعت در حمل و نقل بار و اسباب اثاثیه می باشد. باربری در ملاصدرا از کارکنان خبره و کاربلدی بهره مند است که در تمام طول اثاث کشی همراه شما مشتریان گرامی خواهند بود. ض افراد از تخصص لازم برخوردار بوده و تمام کارهای مربوط به اسباب کشی را با مهارت کامل انجام می دهند.

فهرست مطالب:

  1. شماره باربری ملاصدرا.
  2. معرفی خدمات ارائه شده در باربری ملاصدرا تهران.
  3. مشاوره رایگان اسباب کشی.
  4. حمل بار به شهرستان در باربری خیابان ملاصدرا.
  5. هزینه اسباب کشی در باربری ملاصدرا چقدر می باشد؟
  6. بسته بندی اثاثیه منزل توسط کارگران حرفه ی.
  7. بیمه نامه باربری منطقه ملاصدرا.
  8. حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی با تخفیف ۳۵ درصد.
  9. وانت تلفنی ملاصدرا.
  10. کارگر حمل اثاثیه خوب در اتوبار ملاصدرا.

شماره باربری ملاصدرا

با شماره باربری ملاصدرا تهران تماس بگیرید و خدماتی که می خواهید را رزرو نمایید. اگر می خواهید به سرعت و با کیفیت بالا اسباب کشی کنید کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در تمام روزهای هفته و حتی ایام تعطیل نیز می توانید از خدمات این شرکت حمل بار استفاده نمایید. ما به صورت ۲۴ ساعته به تماس های شما پاسخ خواهیم داد و بدون معطلی سرویس های لازم را برایتان ارسال خواهیم کرد. شماره تلفن های باربری کاج به صورت تمام وقت و رایگان در دسترس شما مشتریان گرامی قرار دارد. پس بدون معطلی با ما تماس بگیرید و از خدمات اسباب کشی با کیفیت و ارزان این شرکت استفاده نمایید.

021-22096824

اتوبار و باربری ملاصدرا

معرفی برترین خدمات ارائه شده در باربری ملاصدرا تهران

شرکت حمل بار ملاصدرا دارای بیش از ۱۵ سال سابقه ی درخشان در حوزه اسباب کشی و باربری است. که در طول این مدت هیچ گونه گزارشی دال بر نارضایتی شما مشتریان عزیز و یا کوتاهی کارگران ما ثبت نشده است. اگر می خواهید اسباب کشی کنید و این کار را به یک شرکت حمل بار بسپارید، بهتر است به یک موسسه ی پیشرفته این کار را محول سازید. باربری ملاصدرا سعی دارد بهترین خدمات اثاث کشی را به شما ارائه دهد تا اثاث کشی را با سطح بالای کیفی انجام دهید. برای مثال چند عدد از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • جا به جایی بار به تمام شهرهای ایران توسط رانندگان ماهر.
  • به کار بردن ماشین های تریلی، خاور، نیسان و دیگر ماشین های یخچال دار.
  • انجام بارگیری و تخلیه ی بار حرفه ی توسط کارگران خبره.
  • بسته بندی کلیه اثاثیه و وسایل منزل، ادارات و شرکت ها با بهترین تجهیزات.

مشاوره رایگان اسباب کشی

شرکت حمل بار ملاصدرا مانند باربری آرژانتین خدمات مشاوره رایگان را برای شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. هدف ما این است که هر گاه کسی در زمینه حمل بار سوالی داشت یا با مشکلی برخورد به راحتی بتواند مشکل خود را با مشاوره کارشناسان حرفه ای در زمینه حمل و جابه جای بار در میان بگذارد. ما این جلسات را برای تمامی مشتریانمان در تهران و شهرستان ها تشکیل می دهیم. در این جلسه ها از دانش و تجربه ی افراد ماهر استفاده کرده و شما مشتریان عزیز را به طور کامل راهنمایی خواهیم کرد.

باربری ملاصدرا

حمل بار به شهرستان در باربری خیابان ملاصدرا

ارسال بار به شهرستان با باربری ملاصدرا به طور کاملا ایمن انحام می شود. یک تیم حرفه ای و با تجربه این کار را انجام می دهند که این اکیپ شامل دو نفر راننده، ۵ نفر کارگر، مشاور و کارشناس با تجربه در زمینه اسباب کشی هستند. با اطمینان کامل می توانید به ما اعتماد کنید و از تجارب چندین ساله ما بهره مند شوید. این شرکت حمل بار از رانندگان و کمک راننده ی ماهر کمک می گیرد و مبنای استخدام این کارگران را بر تجربه ی آن ها قرار می دهد. اگر می خواهید در هر مسیری اسباب کشی نمایید و نیاز به یک شرکت حمل بار با تجربه دارید، پس بدون معطلی کار را به رانندگان ماهر ما بسپارید.

قیمت حمل بار از تهران به شهرستان ها در اتوبار ملاصدرا چقدر است؟

نرخ حمل بار از تهران به شهرستان ها در این شرکت حمل بار با در نظر گرفتن یک سری پارامتر مهم تعیین می شود. یکی از مهم ترین موارد مسافت طی شده از تهران تا شهرستان مقصد بر حسب کیلومتر است. دومین موردی که در این شرکت حمل بار بررسی می شود حجم و مقدار بار جا به جا شده است که تعیین کننده ی نوع ماشین باری است. کارشناسان ما با در نظر گرفتن قانون و به طور منصفانه تک تک این موارد را بررسی کرده و نرخ آن را تعیین می کنند. همچنین تخفیف های گسترده ی را برای تعدیل قیمت های نهایی تعیین شده در نظر می گیرد. برای اطلاع از این تخفیف ها کافی است تلفن را بردارید و با مشاورین ما صحبت نمایید.

هزینه اسباب کشی در باربری ملاصدرا تهران چقدر می باشد؟

باربری در ملاصدرا زیر شعبه شرکت کاج در تهران است که قیمت اثاثکشی را با نرخ تعیین شده اتحادیه تهران مطابقت می دهد. هزینه اسباب کشی یکی از مواردی است که اکثر افراد به هنگام انتخاب شرکت باربری به آن توجه دارند و برای کاهش مقدار آن چانه زنی می کنند. هدف این شرکت این است که مشتریان عزیز لازم به پرداخت هزینه های هنگفت حمل بار نباشند. این شرکت برای کاهش هزینه های اضافی تخفیف هایی را برای مشتریان خود در نظر می گیرد. هدف از ارائه ی تخفیف هاب گسترده این است که از مقدار هزینه های جانبی کم شود و شما در هنگام اسباب کشی از نظر مالی تحت فشار نباشید.

بسته بندی اثاثیه منزل توسط کارگران حرفه ی

برای انجام بسته بندی حرفه ای از تجهیزات و امکانات مناسب در باربری ملاصدرا استفاده می شود. مانند انواع کارتن ها و جعبه ها در سایزهای مختلف، فوم های ضربه گیر و پلاستیک های حباب دار برای ممانعت از ضربه و خراب شدن وسایل، کارگران ما با دلسوزی و تعهد کامل این کار را برای شما انجام خواهند داد. بسته بندی اثاثیه منزل کار حساسی است و بابد به صورت مناسب و با ایمنی بالا انجام شود. کارگران ما با به کار بردن کارتن ها و تجهیزات بسته بندی مرغوب از صدمه رسیدن و خسارت به لوازم منزلتان جلوگیری می کنند. همچنین جهت تهیه ی امکانات و تجهیزات مناسب بسته بندی می توانید به کارگران ما اعتماد نمایید. این افراد بهترین و مرغوب ترین تجهیزات بسته بندی را برای شما مشتریان عزیز با قیمت های منصفانه تهیه خواهند کرد.

باربری ملاصدرا

بیمه نامه باربری منطقه ملاصدرا

برای انجام اسباب کشی معتبر و تضمین شده باربری در ملاصدرا بارتان را بیمه می کند و در مقابل بیمه کردن وسایل پولی از شما دریافت نمی کند. این بیمه نامه هر گونه اتفاقی را پوشش داده و اگر وسیله ی شکسته شود یا بارتان خیس و خراب شود، هزینه جبران این خسارتها با ما خواهد بود. بیمه نامه اتوبار ملاصدرا کاملا مشخص و قانونی است و از زمانی که بسته بندی شروع می شود تا زمانی که از نظر مشتری کار به پایان رسیده اعتبار دارد. با خیالی آسوده اسباب کشی کنید و تمام اثاث و وسایلتان را سالم تحویل بگیرید و یا اگر صدمه ی به بار وارد شود، هزینه ی آن را پرداخت خواهیم کرد.

حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی با تخفیف ۳۵ درصد

باربری ملاصدرا با به کار گیری روش های زیر یک اسباب کشی ایمنی را برای شما انجام می دهد. برای جا به جایی راحت و ایمن وسایل از امکاناتی استفاده می کند که حمل و جا به جا کردن وسایل سنگین را به آسانی انجام می دهد. به خصوص اثاثی که دارای حجم زیاد بوده و سخت می توان آن ها را حرکت داد، با به کار بردن این تجهیزات میزان آسیب های وارده را به حداقل و حتی صفر کاهش می دهد. به همین دلیل که هیچ وسیله ی دچار آسیب نشود تمامی اثاث و کالاهای داخل بار را بسته بندی می کنیم، حتی یخچال و وسایلی از این دست که بسیار سنگین هستند.

وانت تلفنی ملاصدرا

باربری ملاصدرا مانند باربری آفریقا دارای چندین دستگاه نیسان بار، وانت تلفنی و خاور و ماشین های سنگین است. که این ماشین ها را در مناطق مختلف مستقر کرده است تا بدون معطلی بارتان را به مقصد انتقال دهد. کارگران ما وسایل و اثاثیه ی منزل تان را با روش های اصولی چیدمان، در این ماشین ها قرار می دهند. در نهایت که کار چینش وسایل تمام شد با استفاده از طناب و چادر، بار را محکم و از جا به جا شدن آن ها در طول مسیر جلوگیری می کنند. در مسیرهای بین شهری از تهران تا شهرستان ها از انواع مسقف وسرپوشیده ی این ماشین ها استفاده می کنیم.

نرخ کرایه وانت بار در باربری ملاصدرا تهران

شما برای آگاهی از نرخ کرایه وسایل نقلیه در باربری ملاصدرا می توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید. این کارشناسان به طور دقیق شما را از نرخ اجاره ی این ماشین های حمل بار مطلع خواهند کرد. معمولا نرخ کرایه ماشین های باری سبک نسبت به نیمه سنگین و سنگین کمتر است. بسته به اینکه حجم بار چقدر باشد و نوع ماشین حمل بار چه باشد، نرخ کرایه نیز متفاوت خواهد بود، البته ما برای تعیین قیمت نهایی زمان اجاره را در نظر می گیریم. به این معنی که چه ماشینی برای چه زمدت زمانی رزرو شده باشد. در لیست زیر اشاره ی کوتاه به یک سری از قیمت ها خواهیم داشت:

  • اجاره وانت تلفنی در ازای دو ساعت: دویست و شصت هزار تومان.
  • نرخ کرایه نیسان بار به ازای یک ساعت: صد و پنجاه هزار تومان.
  • اجاره کامیونت برای سه ساعت: پانصد و پنجاه هزار تومان.

کارگر حمل اثاثیه خوب در اتوبار ملاصدرا

باربری ملاصدرا از کارگران حمل بار بسیار خبره و ماهر بهره مند است که دارای تعهد و مسئولیت پذیری بالایی هستند. جهت برخورداری از تجارب چندین ساله ی این کارگران حمل بار بهتر است با ما تماس بگیرید. کارگران ما در تمام روزهای هفته از صبح تا شب در چندین شیفت پی در پی آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستند. پس هر چه سریعتر تلفن را بردارید و با ما تماس حاصل نمایید و رزرو کارگران ماهر و با تجربه را انجام دهید.


محدوده‌ی خدمات رسانی اتوبار ملاصدرا کجاست؟

اتوبار ملاصدرا در شمال شهر تهران و در خیابان ملاصدرا در منطقه‌ی دو شهرداری این شهر قرار دارد. این خیابان یکی از لوکس ترین مناطق پایتخت است که قیمت املاک در آن بالا می باشد. مراکز تجاری، اداری و خرید زیادی در این محدوده قرار دارد و افراد زیادی را ترغیب به سکونت در این محدوده کرده است. این شرکت حمل بار تمامی مناطق تهران از شمال تا جنوب را تحت پوشش قرار داده و خدمات خود را در مناطق مختلف آن ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که مشتریان گرامی در شهرستان ها نیز به راحتی و فقط با گرفتن یک شماره تماس می‌توانند از خدمات بی نظیر بین شهری در این شرکت حمل بار استفاده نمایند. اهالی محترم تمامی خیابان های اطراف ملاصدرا از جمله، خیابان شاد، شیراز، گلشن و پردیس از مشتریان ثابت این شرکت باربری محسوب می‌شوند.