باربری باغ فیض

اتوبار و باربری باغ فیض

باربری باغ فیض و باربری چیتگر از شعب بهترین شرکت حمل بار در تهران محسوب می‌شوند که با کسب مجوز از تعاونی حمل بار در تهران فعالیت می‌کنند. این شرکت حمل بار با هزینه ارزان و با تخفیف 40 درصدی خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را به مشتریان عزیز باربری محدوده باغ فیض ارائه می دهد. این شرکت با کمک کارشناسان و مشاورین ماهر و حرفه‌ی جلسات مشاوره اثاث کشی را تشکیل می‌دهد و شما مشتریان گرامی می توانید از طریق تماس تلفنی در این جلسات رایگان شرکت نمایید. باربری منطقه باغ فیض از وسایل نقلیه وانت بار، نیسان، خاور و تریلی جهت جا به جا کردن بار و اثاثیه منزل استفاده می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارایه شده در این شرکت حمل بار در ادامه همراه ما باشید.

  • فهرست محتوا:
  • شماره باربری باغ فیض.
  • خدمات باربری محدوده باغ فیض.
  • قیمت اسباب کشی در اتوبار باغ فیض چقدر است؟
  • شرکت باربری باغ فیض.
  • بیمه نامه رایگان اسباب کشی در اتوبار باغ فیض.
  • وانت تلفنی باغ فیض.
  • قیمت کرایه ماشین های حمل بار در باربری منطقه باغ فیض.
  • بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در شرکت حمل بار باغ فیض.
  • حمل وسایل سنگین وزن توسط کارگران ماهر اسباب کشی.
  • کارگران اسباب کشی ماهر.
  • نرخ کارگر اسباب کشی در شرکت حمل بار باغ فیض.
  • حمل بار از باغ فیض تهران به شهرستان ها با تخفیف ۲۰ درصد.

شماره باربری باغ فیض

جهت رزرو اسباب کشی و استفاده از خدمات اسباب کشی با شماره های اتوبار باغ فیض تماس حاصل فرمایید. هدف ما انجام اسباب کشی و بسته بندی با روش های به روز و پیشرفته می باشد. به همین دلیل با راه اندازی سیستم پاسخگویی ۲۴ ساعته تا حدودی به این هدف نزدیک شده ایم. روزانه افراد زیادی از تهران و شهرستان ها با ما تماس می گیرند و سوالات خود را با مشاورین ما مطرح می کنند. از طریق باربری آنلاین نیز می توانید به راحتی با کارشناسان ما در هر جایی که هستید می توانید در ارتباط باشید.

09128915218 – 88584613 – 22096824 – 22096794

اتوبار و باربری باغ فیض

خدمات باربری محدوده باغ فیض

باربری در باغ فیض و باربری شهرک غرب خدمات گسترده ی را به شما شهروندان گرامی ارائه می دهند. در مناطق مختلف تهران و در شهرهای اطراف آن دارای مشتریان ثابتی است که همیشه کار حمل بار و اسباب کشی شان را به ما می سپارند. هدف ما راضی نگه داشتن این افراد است به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم به هدف مورد نظرمان برسیم. خدماتی که این شرکت ارائه می دهد همیشه همراه با تخفیف بوده است. چند مورد از آن ها را در زیر مشاهده می فرمایید:

  1. ارائه ی پکیج کامل بسته بندی.
  2. استفاده از انواع ماشین های حمل بار کوچک و بزرگ.
  3. انجام اسباب کشی با تخفیف.
  4. ارائه ی بیمه نامه رایگان اسباب کشی.
  5. ارائه ی انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین.
  6. تشکیل جلسات مشاوره رایگان.
  7. به کار بردن بارنامه رایگان.

قیمت اسباب کشی در اتوبار باغ فیض چقدر است؟

نرخ اثاث کشی در اتوبار باغ فیض بر اساس یک سری پارامترهای مشخص و متعدد تعیین می‌شود. قیمت اسباب کشی یکی از چالش برانگیزترین مسایل بین شرکت های حمل بار و مشتریان می‌باشد، بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است. از اینرو شرکت حمل بار باغ فیض با توجه به قوانین موجود در تعاونی حمل و نقل کالا در تهران، اقدام به تعیین نرخ نهایی اسباب کشی می‌نماید، تا بتواند رضایت شما مشتریان عزیز را کسب نماید. معمولا پارامترهای زیر در تعیین نرخ نهایی اسباب کشی در این شرکت، تاثیر دارد، که توسط کارشناسان ماهر ما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  • نوع کالا و بار جابجا شده.
  • مقدار و حجم بار.
  • مسیر طی شده در زمان اسباب کشی.
  • نوع ماشین حمل بار.
  • تعداد کارگران.
  • تعداد طبقات ساختمان‌ها.

معرفی شرکت باربری باغ فیض

باربری باغ فیض تهران دارای حدوق ۱۵ سال تجربه درخشان در عرصه اسباب کشی است. اگر می خواهید اسباب کشی خود را به یک شرکت حمل بار در باغ فیض بسپارید، بهتر است در انتخاب خود دقت لازم را به خرج دهید. نوع خدمات ارائه شده در شرکت باربری مدنظرتان را بررسی کنید و سپس کار خود را به آن ها بسپارید. ما در حوزه ی اسباب کشی و بسته بندی دارای سال ها تجربه ی درخشان هستیم و می توانید ما را بر اساس معیارهای زیر انتخاب نمایید:

  • نظارت همه جانبه بر چگونگی انجام اسباب کشی توسط کارگران.
  • تعیین قیمت های مصوب اتحادیه حمل بار.
  • انجام چیدمان مناسب توسط پرسنل ماهر.
  • رزرو خدمات به صورت تمام وقت و از طریق تلفن، آنلاین و حضوری.
  • انجام نظارت بر کار کارگران اثاث کشی و دیگر پرسنل.
  • اعزام ناظرین متخصص در زمان بارگیری و تخلیه بار.

بیمه نامه رایگان اسباب کشی در اتوبار باغ فیض

باربری در محدوده باغ فیض به صورت رایگان بیمه نامه اسباب کشی را برای تمامی مشتریان خود صادر می کند. این بیمه نامه دارای اعتبار مشخص و مقدار تعیین شده می باشد. کافی است به ما اعتماد نمایید و از اعتبارات این بیمه نامه بهره مند شوید. تمامی حوادث آتش سوزی، سرقت و خیس شدن بار مشمول این بیمه نامه می باشد و هزینه ی این حوادث برای شما مشتریان گرامی جبران خواهد شد. برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی صدور این بیمه نامه بهتر است با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما صفر تا صد جزئیات را برایتان توضیح دهند.

وانت تلفنی باغ فیض

یکی از مهم ترین مواردی که باربری منطقه باغ فیض در زمان اسباب کشی به آن توجه می کند، نوع ماشین حمل بار استفاده شده می باشد. کارشناسان ما در محل اثاث کشی جوانب کار را بررسی کرده و بر اساس حجم و نوع بار بهترین وسیله نقلیه را برای شما رزرو خواهند کرد. وانت تلفنی وسیله ی مناسبی برای انتقال بار چه در تهران و چه در مسافت های طولانی می باشد، البته زمانی که حجم بار کم باشد. در صورتی که مقدار بار زیاد باشد، از ماشین های دیگری همچون خاور و ایسوزو استفاده خواهیم کرد. در این شرکت حمل بار هر دو نوع وانت بار مسقف و روباز در شرایط مختلف برای جا به جا کردن بار کاربرد دارد.

قیمت کرایه ماشین های حمل بار در باربری منطقه باغ فیض

باربری باغ فیض تهران جهت تعیین قیمت کرایه وسایل نقلیه از نرخ های دولتی تعاونی حمل و نقل تهران استفاده می کنند. شما جهت اطلاع از جزئیات قیمت ها می تواتید با مشاورین ما صحبت نمایید. با این وجود جهت آگاهی مشتریانمان یک سری از قیمت های اجاره وسایل نقلیه را در اینجا بیان کرده ایم. نرخ های تعیین شده اسباب کشی روز به روز در خال افزایش و تغییر است، بنابراین بهتر است از قیمت های به روز آگاهی داشته باشید. اما این قضیه نباید باعث نگرانی شما شود، چرا که ما از قیمت های منصفانه برای کرایه ماشین های حمل بار استفاده می کنیم.

  • کرایه وانت تلفنی: دو میلیون و ششصد هزار ریال.
  • اجاره نیسان بار: سه میلیون ریال.
  • خاور روبار: پنج میلیون ریال.
  • خاور مسقف: پنج میلیون و پانصد هزار ریال.
  • تریلی کفی: شش میلیون ریال.
  • تک: شش میلیون ریال.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در شرکت حمل بار باغ فیض

اتوبار باغ فیض جهت انجام بسته بندی از تجهیزات درجه یک استفاده می کند. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در حفظ ایمنی اسباب کشی انجام درست مرحله بسته بندی است. این شرکت حمل بار از روش های اصولی برای این کار استفاده می کند.

لوازم بسته بندی اثاثیه منزل

1- کارتن بسته بندی

باربری محدوده باغ فیض از مرغوب ترین کارتن های مخصوص بسته بندی استفاده می کند. کارتن بسته بندی وسیله ی مهمی است که در طول حمل بار و جا به جایی بسیار کاربردی و مهم داست. این شرکت و باربری چیتگر انواع کارتن بسته بندی در سایزهای مختلف را دارا می باشد. یکی از مقاوم ترین کارتن های بسته بندی در این شرکت کارتن 5 لایه و بسیار مستحکم است که از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده و در سایزهای مخلف از کوچک تا بزرگ موجود می باشد.

2- کارتن رگالدار

اگر که حین اسباب کشی نگران لباس های گران قیمت و مجلسی هستید می توانید از کارتن های رگالدار باربری باغ فیض استفاده کنید. با استفاده از کارتن رگالدار ما دیگر نیازی به اتوکشی لباس ها نیست. ظرفیت این کارتن ها در حدوده ۱۸ دست کت شلوار و لباس مجلسی است، بنابراین ظرفیت به مراتب زیادی هم دارد.

3- نایلون حبابدار و نوار چسب

باربری باغ فیض به سلامت اثاثیه و وسایل منزلتان اهمیت زیادی می دهد. استفاده از نایلون حبابدار برای دورپیچی وسایل می تواند بسیار موثر باشد و سلامت بار را تا رسیدن به مقصد تضمین کند. کارگران ما حتی وسایل سنگین وزن مانند مبلمان و یخچال را هم با این نایلون ها و فوم های ضد ضربه می پوشانند تا آسیب های وارده بر آن ها به حداقل کاهش یابد. طول این فوم ها در رول های ۵۰ تا ۹۰ متری به شما مشتریان گرامی ارائه می شود.

باربری باغ فیض

حمل وسایل سنگین وزن توسط کارگران ماهر اسباب کشی

اتوبار باغ فیض همواره در تلاش بوده است تا بتواند رضایت مشتریان خود را کسب نماید، به همین دلیل از راهکارهای مختلف و اصولی در این باره استفاده می کند. حمل و جا به جا کردن وسایل سنگین وزن یکی از دغدغه های افراد در زمان اثاث کشی است و بی شک این شرکت حمل بار راهی برای انجام دادن آن به درستی پیدا کرده است. وسایلی مانند یخچال ساید بای ساید، تردمیل، گاوصندوق و میز نهارخوری از جمله اثاثیه سنگین وزن محسوب می شود که هر گونه آسیب، حتی به صورت ناچیز سبب می شود هزینه هایی را برای مشتریان به بار آورد. از این رو کارگران این شرکت حمل بار از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص حمل و جا به جایی اثاثیه سنگین وزن استفاده کرده و با ایمنی کامل آن ها را جابجا و انتقال می دهند.

کارگران اسباب کشی ماهر

کارکنان شرکت باربری باغ فیض با برنامه ریزی دقیق و مناسبی که توسط کارشناسان ما انجام می شود همه ی کارها را در اسرع وقت انجام داده و بدون هیچ گونه آسیبی تمامی اثاث و وسایل بارتان را بسته بندی و بارگیری می کنند. بعد از اتمام کار با توجه به سلیقه ی شما تمامی اثاث تان را در محل جدید قرار داده و چینش را انجام می دهند. نکته ی مهمی که باربری کاج در تمام مناطق خود به آن اهمیت می دهد داشتن کارگران ماهر و با تجربه و رانندگانی امانتدار و کار بلد است. داشتن بهترین اخلاق برای نیروی کاری شرکت باربری کاج لازم و ضروری است تا بتوانند با اخلاق خوب مشتریان بیشتری را جلب نمایند

نرخ کارگر اسباب کشی در شرکت حمل بار باغ فیض

باربری در منطقه باغ فیض همیشه با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی قیمت ها را مشخص می کند. با در نظر گرفتن ساعت کاری کارگران و تعداد آن ها نرخ نهایی اسباب کشی را به عرض مشتریان می رساند. معمولا تخفیف هایی در رنج ۱۰ تا ۰ درصد را تعیین می کند و هزینه ها را کاهش می دهد. برای استعلام از قیمت ها و نرخ کارگر اسباب کشی با شماره سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید.

 

شرکت حمل بار مجوز دار در اتوبار باغ فیض

همانطور که عرض کردیم، باربری باغ فیض مانند باربری انقلاب تهران دارای تجارب بیش از سه دهه در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل است. در طول این سال‌ها در تمام نقاط تهران و شهرستان‌ها مشتریان ثابتی داشته است. همچنین در طول این سال‌ها تاکنون گزارشی دال بر نارضایتی شما مشتریان عزیز از این شرکت حمل بار دریافت نکرده است. دلیل این موفقیت کسب مجوز رسمی از تعاونی حمل بار توسط این شرکت حمل بار است. شرکت حمل بار باغ فیض کاملا به صورت قانونی فعالیت می‌کند و تمامی قیمت‌ها را با توجه به قیمت‌های تصویب شده در اتحادیه تعیین می‌کند.

 

 

معرفی محدوده خدماتی شرکت باربری باغ فیض

باربری در محدوده باغ فیض دارای خدمات اسباب کشی بی نظیر با قیمت های قانونی و منصفانه است. باغ فیض در منطقه ۵ شهرداری تهران و در شمال غرب پایتخت قرار دارد و این شرکت حمل بار نیز در این محدوده واقع شده است. دسترسی به شرکت حمل بار باغ فیض به راحتی صورت می گیرد، چرا که از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به حکیم و از شرق و غرب به بزرگراه ستاری و اشرفی اصفهانی می رسد. با این وجود می توانید تنها با گرفتن یک شماره تماس از خدمات باربری در این شرکت حمل بار بهره مند شوید. درخت توتی به قدمت ۷۰۰ سال در این محله قرار دارد که به گونه ی شناسنامه ی این محدوده از تهران محسوب می شود. به دلیل خوش آب و هوا بودن باغ فیض و وجود امکانات رفاهی مانند مرکز خرید تیراژه، روزانه افراد زیادی به این محدوده از تهران نقل مکان می کنند.


حمل بار از باربری باغ فیض تهران به شهرستان ها با تخفیف ۲۰ درصد

باربری منطقه باغ فیض تهران مانند باربری نارمک دارای یک سری خدمات ویژه و منحصر به فرد است. بیشتر شرکت های باربری تنها سفارش های مربوط به داخل شهر تهران را بر عهده می گیرند، اما این شرکت حمل بار کار حمل بار به شهرستان ها را هم انجام می دهد. علاوه بر این ارسال و انتقال بار از تهران تا شهرستان ها را با تخفیف انجام می دهد که در نوع خود بی نظیر است. جهت اطلاع از تخفیف های اعمال شده بر قیمت های نهایی در این شرکت باربری با ما تماس بگیرید. انتقال بار از تهران به مسیرهای دور و نزدیک کار سختی است و نیاز به یک سری امکانات و تجهیزات پیشرفته و مجهز دارد. به همین دلیل ما از ماشین های حمل بار مجهز به سقف و کف پوشیده شده استفاده می کنیم. همچنین آشنایی به جاده های خارج شهر تهران در این مورد اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل ما از رانندگانی ماهر با بیش از ۱۵ سال سابقه ی درخشان کمک می گیریم.