باربری تهرانسر

باربری تهرانسر و باربری ولیعصر آماده‌ی ارایه‌ی بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل، زیر نظر اتوبار تهران می‌باشند. با انتخاب باربری در تهرانسر در واقع می‌توانید به راحتی اسباب کشی نمایید و تجربه ی لذت بخشی را بدون کمترین استرس و نگرانی داشته باشید. برای اطلاع از نرخ باربری و اسباب کشی اینجا کلیک نمایید و یا با شماره تلفن باربری محدوده تهرانسر تماس بگیرید. مشاورین ما به صورت تمام وقت به سوالات شما در مورد مراحل مختلف اسباب کشی، پاسخ خواهند داد. شما می توانید در تمام ایام هفته و حتی جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی، به این شرکت حمل بار مراجعه فرمایید و از خدمات این شرکت حمل بار استفاده کنید.

اتوبار و باربری تهرانسر

فهرست مطالب:

  1. شماره باربری تهرانسر.
  2. خدمات اسباب کشی اصولی باربری در تهرانسر.
  3. حمل بار به شهرستان در اتوبار تهرانسر.
  4. قیمت حمل بار به شهرستان در باربری محدوده تهرانسر ۱۴۰۰ چقدر است؟
  5. مشاور اسباب کشی رایگان.
  6. قیمت باربری در تهرانسر.
  7. بسته بندی اثاثیه منزل با روش های اصولی.
  8. نیسان باربری تهرانسر.
  9. نرخ کرایه وانت تلفنی در تهرانسر.
  10. کارگر اسباب کشی ماهر و خبره.
  11. دفتر باربری تهرانسر.

شماره باربری تهرانسر

برای ثبت و رزرو خدمات کافی است با شماره های باربری در تهرانسر و باربری شهرک غرب تماس بگیرید و سرویس مورد نظر خود را در خواست نمایید. برای دسترسی سریع به خدمات روی شماره های کلیک نمایید. کارکنان و کارشناسان ما آماده ی خدمت رسانی و رزرو سرویس ها در هر زمان از شبانه روز می باشند، می توانید انتخاب کنید با یک تماس تلفنی یا حضور در اینجا و حتی از طریق سایت می توانید ما را مطلع کنید و دیگر کارهای لازم را در یک زمان کوتاه برایتان انجام خواهیم داد.

2209679422096824


باربری تهرانسر

خدمات اسباب کشی اصولی در باربری در تهرانسر

بدون نگرانی و دلهره می توانید صفر تا صد اسباب کشی را به باربری تهرانسر و باربری زعفرانیه بسپارید. این شرکت حمل بار فوت و فن های اسباب کشی را با بهترین خدمات به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی مانند:

  • حمل و بسته بندی وسایل سنگین و گران قیمت مثل ساید بای ساید، پیانو و آکواربوم با بهترین پکیج بسته بندی.
  • استفاده از ماشین های حمل بار مجهز و ایمن.
  • حمل و جا به جایی بار به شهرستان ها.
  • کمک گرفتن از رانندگان با سابقه ی ۱۵ ساله.
  • حمل و جا به جایی بار در تمام نقاط تهران با تخفیف.
  • بسته بندی حرفه ی و بدون نقص وسایل توسط کارگران ناهر.
  • اعزام کمک راننده با رانندگان اصلی.
  • صدور بیمه نامه رایگان باربری.
  • صدور بارنامه رایگان اسباب کسی.
  • مجهز کردن ماشین های حمل بار به سقف و کف موکت کاری شده.

اتوبار و باربری تهرانسر

حمل بار به شهرستان در اتوبار تهرانسر

باربری محدوده تهرانسر دارای مشتریان ثابتی در مناطق مختلف تهران و شهرستان ها است. مشتریان ما در شهرستان ها از نحوه عملکرد کارگران و پرسنل این شرکت حمل بار کاملا آگاهی دارند. حمل بار به شهرستان را در روزهای تعطیل نیز انجام می دهیم. این کار توسط رانندگانی انجام می شود که دست کم دارای ۱۵ سال سابقه درخشان در این حوزه می باشند، برای حفظ ایمنی کار به همراه آن ها کمک راننده نیز ارسال خواهیم کرد. یک اکیپ از کارگران خانم و آقا به همراه اثاث کشی به شهرستان مورد نظرتان اعزام خواهند شد، تا به طور منظم کارهای مربوطه را انجام دهند. هدف ما حفظ ایمنی باربری بین شهری و ارائه ی خدمات مناسب به مشتریان محترم در شهرستان ها می باشد.

باربری تهرانسر

 

 

 

 

قیمت حمل بار به شهرستان در باربری تهرانسر در ۱۴۰۰ چقدر است؟

باربری تهرانسر تمامی موارد تاثیر گذار در میزان هزینه های حمل بار از تهران به شهرستان را بررسی می کند و سپس هزینه ی نهایی را اعلام می نماید. هزینه حمل بار به شهرستان با توجه به اینکه مقدار بار و تعداد بسته بندی ها چقدر باشد و یا نوع و تعداد ماشین های حمل بار استفاده شده تعیین می کند. اما بهرحال این شرکت حمل بار تخفیف هایی تا سقف ۴۰ درصد را به مشتریان خود ارائه می دهد و مقدار هزینه ها را سرشکن می کند.

مشاوره اسباب کشی رایگان

شرکت حمل بار تهرانسر همواره در تلاش بوده است تا بهترین خدمات اسباب را ارائه دهد. همانطور که می دانید مشورت در هر کاری می تواند مفید باشد و هر گونه احساس ندامت و پشیمانی را کاهش دهد. اسباب کشی و حمل بار موضوع مهمی است که نباید از کنار آن ساده گذشت و باید قبل از شروع به کار جا به جایی و حمل بار حتما با متخصصین این کار مشورت کرد. خوشبختانه باربری در تهرانسر از شعب باربری کاج در تهران دارای افراد و مشاورین مجربی است که تمام وقت اماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و ارائه ی مشاوره تخصصی می باشند. مشاورین ما در جلسات در مورد موارد مختلف صحبت خواهند کرد مانند:

  1. مقدار مسافت طی شده و به کار بردن چه نوع ماشین حمل باری.
  2. حجم و تعداد بسته بندی ها و مقدار بار جا به جا شده.
  3. زمان طی شده و مقدار نیروی به کار گرفته شده.

بسته بندی اثاثیه منزل با روش های اصولی

اتوبار تهرانسر از بهترین تجهیزات و امکانات مرتبط با بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می کند. همانطور که در جریان هستید بسته بندی کردن تک تک لوازم منزل به گونه ی که تا پایان کار اثاث کشی صدمه‌ی نبینند واقعا کار سختی محسوب می شود. از این رو شرکت حمل بار تهرانسر همواره از کارگران ماهر و خبره در این زمینه کمک می گیرد تا به بهترین نحو ممکن بسته بندی لوازم منزل را بسته بندی نمایند. این کارگران از تجهیزات پیشرفته و مناسب زیر جهت انجام این مرحله‌ی مهم از اسباب کشی استفاده می کند.

  • انواع کارتون های چند لایه در سایزهای مختلف.
  • فوم های ضد ضربه بابل رپ و استرچ رپ.
  • نایلون های حباب دار ۵۰ تا ۹۰ متری.
  • کارتون های رگال دار جهت بسته بندی ۱۸ دست لباس.

قیمت باربری در تهرانسر

یکی از دلایلی که ممکن است افراد تمایل نداشته باشند تا کارها را به یک موسسه باربری در تهرانسر بسپارند هزینه های سرسام آور شرکت های دیگر است که ممکن است از عهده ی تمامی اقشار جامعه بر نیاید. اما برای شما عزیزان راه حل متفاوتی داریم. برای تمامی شما شهروندان گرامی تخفیف های مختلفی را در نظر گرفته ایم. هزینه اسباب کشی در باربری تهرانسر با توجه به موارد زیر در نظر گرفته می شود:

  • تعداد ماشین های حمل بار و نوع آن از لحاظ سبک و سنگین بودن.
  • ماشین آلات و تجهیزات به کار گرفته شده.
  • مسیر طی شده تا مقصد.
  • تعداد کارتن های به کار رفته و همچنین تجهیزات بسته بندی به کار رفته شده.
  • تعداد پرسنل و بخصوص کارگران اسباب کشی درگیر و ساعت کاری آن ها.
  • مقدار تخفیف های در نظر گرفته شده.
  • اجاره یا عدم کرایه انبار.

نرخ بیمه نامه اسباب کشی در اتوبار تهرانسر

باربری تهرانسر یکی از شعب باربری تهران است که مشتریان ثابتی در نقاط مختلف تهران و در شهرستان ها دارد. این شرکت، حمل بار و اثاثیه منزل را با کمک کارگران ماهر و با تجربه جابجا می‌کند و از صدمه و آسیب‌های احتمالی وارده بر بار جلوگیری میکند. با این وجود گاهی بر اثر یک سری رخداد‌های پیش بینی نشده، صدمه‌هایی به اثاثیه و لوازم منزل در حین اسباب کشی وارده شده و هزینه هایی را به بار می‌آورد. شرکت حمل بار تهرانسر از بیمه نامه حمل بار استفاده کرده و با ارائه‌ی آن به تمامی مشتریان خود تا حدود زیادی تضمین کننده‌ی یک اثاث کشی ایمن می‌باشد. این نکته قابل ذکر است که این شرکت، بیمه نامه باربری را به طور رایگان ارائه داده و هیچ گونه هزینه‌ی در قبال آن از مشتریان دریافت نخواهد کرد.

نیسان باربری تهرانسر

باربری تهرانسر مانند باربری فردوس قیمت ماشین های حمل بار را با تخفیف ۲۵ درصد به شما مشتریان گرامی اعلام می کند. معمولا نرخ کرایه ماشین های سبک و سنگین با هم متفاوت بوده و برای اطلاع از مقدار قیمت ها با ما تماس بگیرید. با توجه به این که این شرکت حمل بار برای تعیین هزینه ها از قیمت های تصویب شده در تعاونی استفاده می کند دیگر جای نگرانی وجود ندارد. ما از انواع ماشین های حمل بار، خاور، نیسان بار و وانت تلفنی به صورت مسقف و روباز استفاده می کنیم. کف ماشین های حمل بار را با موکت می پوشانیم تا از کثیف شدن بار جلوگیری کنیم.

نرخ کرایه وانت تلفنی در تهرانسر

باربری محدوده تهرانسر برای تعیین نرخ اجاره وانت تلفنی و دیگر ماشین های باری از قیمت های مصوب در تعاونی حمل بار استفاده می کند. کرایه ماشین های سنگین بیشتر از وسایل نقلیه ی سبک مانند وانت تلفنی و نیسان بار است. قیمت اجاره وانت تلفنی برای یک ساعت ۱۰ هزار تومان است که رزرو آن را برای دو ساعت پی در پی ۲۶۰ هزار تومان در نظر می گیریم. نرخ اجاره ی نیسان بار برای دو ساعت ۳۰۰ هزار در شرکت حمل بار تهرانسر می باشد. برای اجاره ی کامیونت ها در سه ساعت ۵۵۰ هزار تومان در نظر می گیریم که کاملا قانونی و منصفانه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با مشاورین ما صحبت نمایید و از جزئیات این قضیه مطلع شوید. مشاورین ما به طور دقیق تک تک قیمت های تعیین شده را برای شما مشتریان عزیز شرح و توضیح خواهند داد. 

کارگر اسباب کشی ماهر و خبره

باربری در تهرانسر تمام تلاش خود را می کند تا بهترین و با کیفیت ترین اسباب کشی را برای شما انجام دهد. اثاث کشی خود به خود کاری پر هزینه می باشد، بخصوص اگر این کار در مسیرهای طولانی انجام شود. اگر شما کارتان را به یک شرکت حمل بار بسپارید، مطمان باشید در مقدار هزینه ها صرفه جویی کرده اید. همچنین از تجارب و مهارت کارگران و پرسنل خبره شرکت های حمل بار بهره مند خواهید شد. به عبارتی با یک تیر دو نشان را می زنید و این به نفع شماست، علی الخصوص زمانی که یک شرکت مناسب را پیدا کنید. کارگران ما دارای مهارت لازم در زمینه این کار هستند و شما مشتریان گرامی به راحتی می توانید با دیدن ویدیوی زیر به صحت صحبت های ما پی ببرید.

دفتر باربری تهرانسر

باربری تهرانسر همانند باربری شهرزیبا دارای تجربه ی بیش از ۱۵ سال در عرصه اسباب کشی و بسته بندی است و در محله ی تهرانسر تهران قرار دارد. این محله در غرب تهران قرار دارد و به ۴ بخش تهرانسر شمالی، مرکزی، شرقی و غربی تقسیم شده است. از خیابان های اصلی تهرانسر می توان به شهرک گلها، میدان کمال الملک، خیابان خسرو پرویز، خیابان گلناز، شهرک پاسداران، بهشتی، رجایی، شهرک مسکن و شهرک دریا اشاره کرد. شرکت حمل بار تهرانسر در تمامی این خیابان ها ماشین های مخصوص حمل بار را مستقر کرده است تا شما مشتریان گرامی بدون معطلی بتوانید اسباب کشی نمایید. به دلیل وجود بزرگراه های فتح، شهید لشکری و بزرگراه آیت االله مهدوی کنی دسترسی به منطقه ی ۲۱ تهران کار سختی محسوب نمی شود. به دلیل وجود اماکن تفریحی و امکانات رفاهی زیاد در این محله، جمعیت آن روز به روز در حال افزایش است و مهاجرت به این منطقه بسیار زیاد شده است. ما به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی در حوزه ی اسباب کشی، بسته بندی، کرایه ماشین های حمل بار و ارائه ی بهترین امکانات باربری هستیم.


رزرو شرکت حمل بار مجوز دار در تهرانسر

اسباب کشی کردن کار سختی است به طوریکه تقریبا یکی دو هفته باید از وقتمان را برای انجام آن قرار دهیم. از طرفی جمع کردن اثاثیه و لوازم منزل و چیدمان دوباره‌ی آن در خانه جدید وقت گیر و خسته کننده می‌باشد. گاهی اوقات نیز به دلیل کم تجربگی ضررهای زیادی به لوازم منزلتان وارد خواهید کرد، حتی بعضا این خسارت‌ها قابل جبران نیست. بنابراین همین هزینه ها را می توان برای استفاده از شرکت های حمل بار صرف نمود. در این صورت خسارات و ضررهای وارده را به حداقل کاهش داده و تا آخر اسباب کشی فقط ناظر چگونگی انجام آن خواهید بود. اما با توجه به تجارب زیادی که در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل داریم، به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات شرکت‌های حمل بار مجوز دار است استفاده نمایید. باربری تهرانسر دارای مجوز رسمی از اتحادیه حمل بار است و تمام مراحل اثاث کشی را به صورت قانونی انجام می‌دهد.