باربری ارامنه



اتوبار و باربری ارامنه

باربری ارامنه و باربری محدوده مجیدیه بزرگترین و معتبرترین شرکت ها در محدوده ی تهران هستند، با کادری توانا و متخصص در حوزه اسباب کشی و حمل بار 24 ساعته و در ایام تعطیل خدمات خود را به هموطنان عزیز ارائه می دهد. اگر توجه کرده باشید بخش سخت و طاقت فرسای اسباب کشی و هر جابه جایی بسته بندی وسایل است. به طوری که می توان گفت بسته بندی وسایل مهمترین کار در هر اسباب کشی است با باربری محدوده ارامنه اصلا نگران نباشید. کار را به حرفه ای ها بسپارید و خود با خیالی راحت به کارهای دیگرتان بپردازید. جهت رزرو خدمات باربری در ارامنه تماس حاصل نمایید:

88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218

اتوبار و باربری ارامنه

مشاوره باربری ارامنه

  • * هرگونه سوالی که در مورد حمل بار و اسباب کشی ذهنتان را به خود مشغول کرده است می توانید از ما بپرسید.
  • * مشاورین مجرب ما و باربری فرمانیه به صورت تلفنی اماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. در صورتی که مشتری درخواست نظارت وسایل را داشته باشد، به همراه تیم کارشناسان را به محل مورد نظر اعزام می کند تا مشاورین از نزدیک اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.
اتوبار و باربری ارامنه

هزینه باربری ارامنه

  1. قیمت مبلغی است که ابتدای حمل بار و ثبت و رزرو با شرکت قرارداد می بندید که با توجه به پارامترهای مربوطه برآورد می شود.
  2. دغدغه ی بسیاری از افراد هزینه است زیرا اعتماد کردن به هر شرکت کار آسانی نیست و در بیشتر شرکت های اسباب کشی هزینه ابتدایی با هزینه پایان کار متفاوت است.
  3. اما ما با سایر شرکت هایی که تاکنون دیده اید فرق دارد و هدف خود را جلب رضایت مشتری و ارائه ی خدمات با کیفیت به مشتریان قرار داده است.

صرف هزینه برای:

  1. مسیر تعیین شده و سخت و آسان بودن اسباب کشی در آن.
  2. ماشین جا به جایی بار و اندازه آن.
  3. نوع وسیله نقلیه و امکانات همراه.
  4. ساعت شروع و اتمام کار و… می باشد.
  • * زیر شعبه های کاج این اطمینان را به مشتریان خود خواهد داد که هزینه را مطابق با نرخ اتحادیه تهران و حتی پایین تر از آن برآورد نماید تا هموطنان عزیز دغدغه ای بابت قیمت ها نداشته باشند. قیمت مناسب، سرعت در خدمات رسانی و کیفیت ارائه ی خدمات حرف اول را می زند.
اتوبار و باربری ارامنه

بیمه نامه باربری ارامنه

این شرکت بیمه نامه رایگانی را ارائه داده و تمامی وسایل اثاث کشی شما را به طور رایگان بیمه می کند و در مقابل از شما به عنوان حق بیمه پولی دریافت نمی کند، به ما اعتماد کنید، هدف ما جلب رضایت مشتری و حفظ آرامش و اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز و گرامی در طول کار می باشد، دیگر نگران گم یا شکسته شدن وسیله ی نباشید ما کل هزینه خسارت ها را به شما برمی گردانیم.