اتوبار و باربری ولنجک



اتوبار و باربری ولنجک

باربری ولنجک و باربری تجریش از شرکت های ارزان بار تهران با بیش از 200 نیروی فعال اسباب کشی می باشند. که به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشند. تهرانی های عزیزکه با عملکرد شرکت آشنایی ندارند لازم به ذکر است که باربری محدوده ولنجک و باربری حکیمیه  شعبه باربری کاج در این منطقه می باشد. باربری کاج یک شرکت اثاث کشی مطمئن در تهران است که بیش از 30 سال فعالیت ویژه در این حوزه دارد. اتوبار ولنجک حمل بار و اسباب کشی را نه تنها در تمام مناطق تهران انجام، بلکه در شهرستان ها نیز خدمات خود را ارائه می دهد.

فهرست:

  • شماره تماس باربری ولنجک.
  • خدمات باربری ولنجک.
  • باربری وانت ولنجک.
  • نرخ کرایه وانت بار در شرکت باربری ولنجک.
  • کارگر حمل اثاثیه باربری در محدوده ولنجک.
  • مشاوره رایگان اسباب کشی در باربری منطقه ولنجک.
  • حمل بار به شهرستان در اتوبار ولنجک با تخفیف انجام می شود.
  • بیمه نامه رایگان اسباب کشی باربری نزدیک ولنجک.
  • معرفی بهترین باربری ولنجک.
  • بسته بندی اثاثیه منزل با روش های اصولی.
  • حمل و نقل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی.

شماره تماس باربری ولنجک

شماره های شرکت حمل بار ولنجک و باربری نیاوران در تمام روزهای هفته و بدون محدودیت در دسترس می باشند. هدف ما انجام اسباب کشی آسان و صد البته با کیفیت و مناسب است، ما می خواهیم که شما در اسرع وقت بتوانید از خدمات این شرکت حمل بار بهره مند شوید. با اطمینان خاطر با باربری در ولنجک تماس گرفته و بارتان را سالم و سلامت در مقصد تحویل بگیرید. 

09128915218 – 22096824 – 88584613 – 22096794

خدمات باربری ولنجک

همانطور که سرعت در باربری اهمیت دارد کیفیت خدمات رسانی در باربری هم مهم است. این دو پارامتر در شرکت باربری محدوده ولنجک و باربری فرشته از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هدف نهایی باربری کاج ارائه ی خدماتی با کیفیت به مشتریان در کمترین زمان است. سرعت در باربری مهم است اما عجله در کار هم می تواند منجر به آسیب و خسارات جبران ناپذیر شود. به طوری که پرداخت غرامت هم کارساز نخواهد بود. بهترین کار این است که سطح خدمات را بالا ببریم و دقت در باربری را هم همیشه مد نظر داشته باشیم. از میان تمام شرکت های باربری که در تهران فعالیت دارند به جرات می توان گفت که باربری کاج و شعب مختلف آن مانند باربری ولنجک بهترین در تهران می باشد.

باربری وانت ولنجک

کارگران حمل اثاثیه در باربری نزدیک ولنجک از بهترین روش های چیدمان بار استفاده می کنند. کارشناسان ما بعد از بررسی کردن شرایط و حجم و مقدار بار مناسب ترین وسیله نقلیه را برای شما انتخاب می کنند. وانت تلفنی، خاور، ایسوزو، نیسان و ماشین های سنگین را به دو صورت سر پوشیده و رو باز جهت حمل بار استفاده می کنیم. انتقال بار در این شرکت حمل بار بر عهده ی رانندگان با تجربه و ماهری است که بارتان را بدون نقص به مقصد خواهند رساند. تمامی وسایل نقلیه استفاده شده در این شرکت حمل بار دارای سقف هستند و کف آن ها را با موکت پوشانده ایم تا کوچکترین صدمه به وسایل داخل بار وارد نشود.

 

 

نرخ کرایه وانت بار در شرکت باربری ولنجک

قیمت کرایه ماشین های حمل بار در اتوبار ولنجک با توجه به مبالغ در نظر گرفته شده در تعاونی باربری تهران، تعیین می شود. در این موسسه باری هر چقدر حجم بار کمتر باشد، از ماشین های سبک تر برای جا به جایی بار استفاده می شود و نرخ کرایه ماشین های سبک نسبت به وسایل نقلیه سنگین و فوق سنگین کمتر است. ما در زیر لیستی تهیه کرده ایم و نرخ کرایه ماشین های حمل بار در سال ۱۴۰۱ را در آن نوشته ایم. شما می توانید برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز ماشین های باری با شماره تلفن های سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما به طور دقیق قیمت تک تک وسایل نقلیه را به شما مشتریان عزیز شرح خواهند داد.

  • وانت تلفنی به ازای دو ساعت: ۳۰۰ هزار تومان.
  • نیسان بار برای دو ساعت کرایه: ۴۵۰ هزار تومان.
  • کفی: نهصد هزار تومان.
  • خاور برای سه ساعت: ۸۰۰ هزار تومان.

 

 

 

کارگر حمل اثاثیه در باربری محدوده ولنجک

کارگران شرکت حمل بار ولنجک دارای بیش از ۱۵ سال تجربه ی درخشان در زمینه اسباب کشی و بسته بندی هستند. با ما تماس بگیرید و از خدماتی که این شرکت حمل بار ارائه می دهد استفاده نمایید. این افراد دارای تعهد بالا و بسیار خوش اخلاق هستند و تا پایان اسباب کشی همراهتان خواهند بود. کارگران ما صفر تا صد اسباب کشی را با به کار بردن روش های اصولی و با استفاده از امکانات به روز دنیا انجام می دهند. می توانید جهت رزرو کارگر خالی اثاث کشی با شماره تلفن های سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

 


مشاوره رایگان اسباب کشی در باربری منطقه ولنجک

بهترین شرکت باربری ولنجک در تهران دارای جلسات رایگان مشاوره می باشد. که مشاورین و کارشناس خبره شما را در مورد تمامی مراحل اسباب کشی و باربری راهنمایی می کنند. این جلسات مانند باربری چهاردانگه به صورت رایگان تشکیل می دهند، شما می توانید به صورت تلفنی و یا حضوری با ما در ارتباط باشید. افراد متخصصی در زمینه اسباب کشی به سوالات شما پاسخ خواهند داد و نیازهای شما مشتریان گرامی را در این حوزه رفع می نماید. شما در تمام روزهای هفته می توانید به این افراد اعتماد و مراجعه نمایید و مشکلاتی که دارید را حل نمایید.

حمل بار به شهرستان در اتوبار ولنجک با تخفیف انجام می شود

جا به جا کردن بار در اتوبار ولنجک فقط شامل درون شهری و سطح شهر تهران نمی باشد بلکه هر گونه مسیری که مشتری خواهان آن باشد را با ارائه بهترین خدمات برای هموطنان عزیز انجام خواهیم داد، هزینه ها را جهت رضایت افراد در شهرستان ها به صورت قسطی و در سطح پایینی دریافت خواهیم کرد. با قیمت کم و تخفیف مناسب به مشتریان خود کمک خواهد کرد که هزینه ی زیادی صرف اسباب کشی نکنند، ما اثاث کشی ارزانی را برای شما انجام خواهیم داد.

بیمه نامه رایگان اسباب کشی باربری نزدیک ولنجک

باربری در ولنجک مانند باربری شهران اسباب کشی شما را با صدور بیمه نامه رایگان بیمه می کند. می توانید برای اطلاع از چگونگی ارائه ی آن تماس بگیرید. این بیمه نامه حوادثی مانند آتش سوزی، سرقت و خراب شدن بار را پوشش می دهد. هزینه ی بابت این بیمه نامه پرداخت نخواهید کرد و اسباب کشی تضمین شده ی را تجربه می کنید. هدف ما از صدور این بیمه نامه جبران خسارت های احتمالی در زمان اثاث کشی است. بنابراین در هر صورت جای نگرانی وجود ندارد و ما تا انتهای کار همراهتان خواهیم بود و تمام تلاش خود را در جلب رضایتتان خواهیم کرد.

معرفی بهترین باربری ولنجک

شرکت حمل بار ولنجک در منطقه ی به همین نام و در شمال شهر تهران و در شمیرانات قرار دارد. ولنجک از جنوب به بزرگراه پارک وی، از شمال به ارتفاعات توچال، از شرق به رودخاته ولنجک و از غرب به محله درکه می رسد. اماکن مهمی در ولنجک وجود دارد و به دلیل وجود این مکان ها اسباب کشی و نقل مکان به ولنجک نیز زیاد است. دانشگاه شهید بهشتی و سالن اجلاس سران در این محدوده قرار دارد. شرکت حمل بار ولنجک دارای خدمات ویژه برای دانشجویان در این محدوده می باشد و به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی به این منطقه و سایر مناطق تهران است. دسترسی به این منطقه بسیار آسان است و خطوط ترابری هر چند قدیمی اما زیادی در ولنجک وجود دارد. گاهی شما مشتریان گرامی به دلیل مشغله ی زیاد فرصت حضور در شرکت را ندارید و ما برای آسودگی خیالتان، خدمات این شرکت باربری را از طریق تماس تلفنی هم رزرو خواهیم کرد.

بسته بندی اثاثیه منزل با روش های اصولی

باربری نزدیک ولنجک مانند باربری زعفرانیه بسته بندی اثاثیه منزل را با بهترین روش های ممکن انجام می دهد. این کار بر عهده ی کارگران ماهر و حرفه ای می باشد و با به کار بردن بهترین تجهیزات بسته بندی وسایل منزلتان را انجام می دهد. تهیه ی تجهیزات بسته بندی بر عهده ی این افراد با تجربه و کاربلد می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده به این افراد اعتماد نمایید. در زیر یک سری از تجهیزات استفاده شده در این شرکت حمل بار را مشاهده می فرمایید:

  • کارتن های چند لایه ی ۳ تا ۷ لایه.
  • فوم های ضربه گیر و نایلون های حباب دار.
  •  کارتن های رگال دار.
  • چسب های ۵ تا ۱۰ سانتی.

 

 

 



حمل و نقل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی

کارگران باربری در ولنجک حمل و جا به جایی وسایل سنگین وزن را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند. این کارگران با مهارت بالا و به صورت حرفه‌ی درصدد حمل و جا به جا کردن اثاثیه‌ی مانند یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و میز نهارخوری برآمده اند. در صورتی که در زمان جا به جا کردن این وسایل کوتاهی یا بی نظمی از جانب این کارگران رخ دهد، سبب آسیب و صدمه به این لوازم می‌شود. به همین دلیل پرسنل این شرکت حمل بار از تجهیزات و ماشین آلات به روز و پیشرفته در جهت انتقال و جا به جا کردن این لوازم حجیم استفاده می کنند. نرخ جا به جا کردن وسایل سنگین وزن به ازای هر طبقه ۶۰ هزار تومان است که این قیمت طبق قوانین تعاونی حمل بار تعیین شده است.