باربری اختیاریه



اتوبار و باربری اختیاریه

باربری اختیاریه مانند باربری فرمانیه از بهترین و تخصصی ترین شرکت حمل و نقل در تهران و شهرستان ها است که سالهای طولانی در این مناطق خدمات اسباب کشی و بسته بندی را ارائه می دهد. این شرکت حمل بار دارای فعالیت ۲۴ ساعته و در کار خود کاملا خبره و ماهر است. باربری محدوده اختیاریه با داشتن تیم اثاث کشی متخصص صفر تا صد کار را برای شما عزیزان انجام می دهد. با باربری در اختیاریه تجربه ای متفاوت از اسباب کشی و بسته بندی وسایل و محصولات تولیدی خواهید داشت.

  • فهرست محتوا:
  • شماره باربری اختیاریه.
  • انواع ماشین های حمل اثاثیه در باربری محدوده اختیاریه.
  • حمل وسایل سنگین وزن در باربری منطقه اختیاریه.
  • معرفی خدمات اسباب کشی باربری در اختیاریه.
  • مشاوره رایگان اسباب کشی در باربری اختیاریه.
  • معرفی محدوده خدماتی شرکت حمل بار اختیاریه.
  • بیمه نامه رایگان و قانونی در باربری در اختیاریه تهران.
  • کارگر اسباب کشی ماهر در اتوبار اختیاریه.
  • وانت تلفنی در باربری اختیاریه تهران.
  • نرخ کرایه انواع ماشین های حمل بار در اختیاریه.

شماره باربری اختیاریه

باربری محدوده اختیاریه همانند باربری تهران ویلا جهت رزرو خدمات این شرکت حمل بار خطوط زیر را در دسترس قرار داده است. کارشناسان این شرکت در تمام روزهای هفته کار رزرو ماشین های حمل بار و تجهیزات و ماشین های حمل بار را انجام می دهد. از طریق شماره ها می توانید در جلسه های مشاوره هم شرکت نمایید و در مورد مسایل هزینه، چگونگی رزرو خدمات و سرویس دهی با این افراد صحبت نمایید:

88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218

باربری اختیاریه

انواع ماشین های حمل اثاثیه در باربری محدوده اختیاریه

در صورت تماس با باربری منطقه اختیاریه خیلی سریع متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل تماس حاضر خواهند شد. پس از فرایند بسته بندی وسایل متناسب با آن ها خودروهای نیسان بار، وانت بار خاور، کامیون را برای انتقال بار ارسال می نماییم. این شرکت و باربری ستارخان در صورت داشتن اسباب و اثاثیه بیشتر، حمل بار و جا به جایی را با خودروهای بزرگتر از جمله هیوندا، ایسوزو انجام می دهند.

شرکت حمل بار اختیاریه مانند باربری درکه تمامی ماشین های حمل بار خود را هر روز بررسی کرده و بر اساس نظر کارشناسان خبره و ماهر آن ها را برای بارهای درون شهری و برون شهری در نظر گرفته و ارسال می نمایند، حمل بار های کم حجم و گاها تکی را با این ماشین انجام می دهد، برای رزرو این ماشین ها دو روز قبل از شروع به کار با ما تماس گرفته و مارا مطلع نمایید تا به سرعت این کار را برای شما انجام دهیم.

اتوبار و باربری اختیاریه

حمل وسایل سنگین وزن در باربری منطقه اختیاریه

یکی از مراحلی که باربری منطقه اختیاریه به آن اهمیت ویژه ی می دهد، مرحله ی جا به جا کردن اثاثیه سنگین وزن منزل است. جا به جا کردن وسایل قیمتی و شکستنی یکی از دغدغه های مردم در هنگام اسباب کشی است، ما با انجام راه های زیر این کار را برای مشتریان خود آسان کرده ایم:

  • ابتدا همه ی این وسایل را در یک جا و روی یک میز جمع کرده و قرار می دهیم، تا کاملا مشخص و جدا از سایر اثاثیه منزل باشد.
  • تمامی وسایل قیمتی را با استفاده از روزنامه دور پیچ و سپس نایلون حباب دار را به اطراف آن ها می پیچانیم.
  • قبل از قرار دادن در کارتن ها و جعبه های مختلف کف آن ها را با چسب محکم کرده و اطراف وسیله را پر از تکه های پارچه خواهیم کرد.
  • برای حمل و جا به جایی آن ها به صورت تکی و هر بار یک عدد از آن ها را به ماشین حمل بار انتقال می دهیم.
  • کارکنان خبره و ماهر ما با استفاده از تجربه ی که دارند چیدمان مناسب آن را انجام خواهند داد.

معرفی خدمات اسباب کشی باربری در اختیاریه

باربری اختیاریه با استفاده از نیروی انسانی باتجربه و زبده، تضمین صحت و سلامت حمل بار شما از مبدا تا مقصد را عهده‌دار خواهد بود و  حمل و نقل اسباب و جابجایی اثاثیه‌ شما همشهریان گرامی را به وسیله ماشین‌های بزرگ، مسقف و تمیز و مجهز به ضربه گیرهای پوششی انجام می‌دهد تا از احتمال هر نوع آسیب دیدگی به وسایل شما جلوگیری شود. تیم باربری اختیاریه خدمات زیر را به منظور رفاه حال شما ارائه نموده‌ است:

  1. ارائه ی خدمات بسته‌بندی انواع لوازم بزرگ و کوچک و لوازم شکستنی و حساس.
  2. تهیه و استفاده از باکس‌ها و جعبه‌های محکم مخصوص بسته‌بندی در ابعاد و اندازه‌های مختلف.
  3. بهره‌گیری از افراد متخصص در امور بسته‌بندی با روشهای مدرن و تخصصی.
  4. استفاده از چسب‌های محکم و ضربه‌گیرهای حباب دار و مقاوم در برابری رطوبت در داخل و خارج از باکسهای بسته بندی.
  5. ارائه ی بهترین ماشین های حمل بار.

اتوبار و باربری اختیاریه

مشاوره رایگان اسباب کشی در باربری اختیاریه

مشاورین و متخصصین باربری اختیاریه تهران در زمینه اسباب کشی و باربری جوابگوی شما هستند و به طور شبانه روزی سوالات شما را پاسخ و مشاوره می دهند. کارشناسان شما را کمک می کنند تا با تمامی مراحل اسباب کشی و باربری آشنا شده و آگاهی می دهند. این جلسات مشاوره کاملا به صورت رایگان برگذار می شود و بابت آن از شما پولی دریافت نمی شود. برای تمامی شما هموطنان گرامی مشاوره صورت گرفته و به راحتی می توانید با گرفتن شماره تلفن های سایت با ما در ارتباط باشید. در جلسات مشاوره نوع ماشین حمل بار تعیین می شود و در واقع از شما کارشناسان سوال می کنند که چه باری را جا به جا می کنید یا مقدار آن چقدر است و از روی این موارد به شما خواهند گفت چه ماشین حمل باری مناسب تر است.

معرفی محدوده خدماتی شرکت حمل بار اختیاریه

جهت معرفی محدوده خدماتی باربری اختیاریه باید بگوییم که این شرکت حمل بار تمامی تلاش خود را به کار می گیرد تا خدمات خود را در مناطق تهران و شهرستان ها ارائه دهد. این شرکت در محدوده اختیاریه در شمال تهران و منطقه ۳ و ۴ تقسیم بندی شهرداری و در شمیرانات پایتخت واقع شده است. این محله در تزدیک پاسداران قرار دارد و با خیابان کامران، بزرگراه صدر، بلوار شهید دستواره و خیابان کلاهدوز در همسایگی قرار دارد. خیابان اختیاریه دارای دو قسمت شمالی و جنوبی است که قسمت جنوبی آن از پاسداران ششم شروع و به میدان اختیاریه ختم می شود. تمامی این نواحی تحت پوشش این شرکت باربری بوده و از خدمات ما با تخفیف ۲۵ درصد بهره مند می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو خدمات اثاث کشی در این شرکت با ما تماس حاصل نمایید.

بیمه نامه رایگان و قانونی باربری در اختیاریه تهران

شرکت باربری اختیاریه تهران موسسه سعی می کند بهترین و به روز ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد از این رو یک سری از خدمات رایگان مانند بیمه نامه و مشاوره ی اسباب کشی را برای همه مشتریان انجام می دهد، به صورت معتبر و از لحظه ی که کار تهیه لیست از اشیا و وسایل خانه آغاز می شود تا انتهای کار می باشد و در زمان اتمام چیدمان بار لحظه اتمام اعلام خواهد شد. در همان ابتدای کار و اخذ قرارداد بدون دریافت حق بیمه تمام اثاث و وسایل بارتان را بیمه خواهیم کرد. این بیمه نامه شامل تک تک کالاهای موجود می باشد و در واقع شامل بیمه آتش سوزی، سیل و باران و خیس شدن بار می باشد.

کارگر اسباب کشی ماهر در اتوبار اختیاریه

باربری در اختیاریه تهران از کارگران ماهر و حرفه ی جهت انجام بسته بندی اثاثیه منزل کمک می گیرد. این کارگران خوش اخلاق، متعهد و کاری هستند و تا اتمام کار اسباب کشی همراه تان خواهند بود. این افراد تمام مراحل اثاث کشی از بسته بندی تا تخلیه بار را با ایمنی بالا و بدون هیچ گونه ایرادی و با استفاده از روش های اروپایی انجام می دهند. جهت آگاهی از چگونگی فعالیت این افراد می توانید ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید. هدف ما اطلاع شما مشتریان گرامی از چگونگی ارائه ی خدمات اسباب کشی در این شرکت حمل بار است.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری اختیاریه

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار اختیاریه بر عهده ی کارگران ماهر و با تجربه قرار دارد. می توانید جهت رزرو خدمات بسته بندی با شماره تلفن های درج شده در سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید. تجهیزاتی که برای انجام این مرحله استفاده می شود، با قیمت های پایین در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد. برای جلوگیری از آسیب های وارد شده به اثاثیه و وسایل منزلتان، این کارگران با به کار بردن بهترین امکانات و با روش های ایمن اروپایی این مرحله را انجام می دهند. تجهیزات زیر برای انجام این مرحله از اسباب کشی در این شرکت استفاده می شود:

  • کارتن های چند لایه.
  • نایلون های حباب دار.
  • بابل رپ و استرچ رپ.
  • انواع کارتن های دارای رگال.
  • فوم های ضربه گیر در سایزهای ۵۰ و ۹۰ متری.

وانت تلفنی در باربری اختیاریه تهران

انواع ماشین های حمل بار در شرکت حمل بار اختیاریه جهت جا به جا کردن بار در تهران و شهرستان ها استفاده می شود. برای رزرو این ماشین های حمل بار با شماره های ما تماس بگیرید. وانت تلفنی، نیسان بار، ایسوزو، انواع تریلی و ماشین های فوق سنگین مجهز به سقف و چادر در این شرکت حمل بار استفاده می شود. با توجه به اینکه حجم بار چقدر باشد از ماشین های سبک، نیمه سنگین و سنگین استفاده کرده و کارشناسان این شرکت حمل بار شما را در انتخاب مناسب آن ها یاری می کنند. اگر حجم بار جا به جا شده کم باشد، قاعدتا از ماشین های سبک و اگر حجم آن زیاد باشد از وسایل نقلیه سنگین و فوق سنگین استفاده خواهیم کرد.

نرخ کرایه انواع ماشین های حمل بار در اختیاریه تهران

نرخ کرایه انواع ماشین های حمل بار در باربری منطقه اختیاریه با تخفیف ۲۵ درصد تعیین می شود. قیمت کرایه ماشین های سنگین و فوق سنگین از ماشین های سبک بیشتر است، چرا که ظرفیت حمل بار بیشتری را دارند. نرخ کرایه وسایل نقلیه ی باری در این شرکت به شرح زیر است و با اعمال تخفیف ها کمتر نیز می شود. جهت استعلام از قیمت کرایه ی ماشین های حمل بار در اختیاریه با ما تماس بگیرید و از نرخ به روز آن ها مطلع شوید:

  • خاور: سه میلیون تومان.
  • وانت تلفنی: دو میلیون تومان.
  • کفی: شش میلیون تومان.
  • ایسوزو: چهار میلیون.
  • نیسان بار: یک میلیون و هفتصد هزار.