باربری کمیل



اتوبار و باربری کمیل

 باربری کمیل خدمات خود را به صورت  حمل بار درون شهری و بین شهری، حمل وسایل منزل و کالاهای اداری، کشاورزی و فروشگاهی و حتی و جا به جایی جهیزیه عروس خانم های عزیز، تمیز کردن خانه قبل و بعد اسباب کشی، ارائه بارنامه و بیمه باربری، داشتن ماشین هایی با امکانات جدید ارائه می دهد. کارگران مجرب باربری محدوده کمیل به آسانی و بدون هیچ آسیبی کالای شما را جابه جا می کنند و مشاورین مجرب باربری جماران و باربری در کمیل راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد و هر گونه سوالی را در مورد اسبابکشی داشته باشید پاسخ گوی شما خواهند بود. برای باربری دربند و باربری نزدیک خیابان کمیل باعث افتخار است که به مشتریان محترم خود خدمت رسانی ویژه ارائه می دهد.

88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218

ایمنی در حمل بار

کارگران ماهر باربری خیابان کمیل

باربری محدوده کمیل از دیرباز در عرصه ی اسباب کشی و بسته بندی فعالیت کرده و با انجام اسباب کشی به بهترین نحو ممکن، نامی نیک از خود به جای گذاشته است. یکی از رموز موفقیت این شرکت حمل بار داشتن کارگران ماهر و متعهد، رانندگان و پرسنل مسئولیت پذیر می باشد. این کارگران به صورت شبانه روزی و از ابتدا تا انتهای اثاث کشی همراهتان خواهند بود و بسته بندی اثاثیه منزل، حمل و جا به جایی آن ها و سایر مراحل را با بالاترین سطح کیفی انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی فعالیت این کارگران در شرکت حمل بار کمیل به شما توصیه می کنیم ویدیوی زیر را تا انتها مشاهده نمایید.

بسته بندی در باربری کمیل

  • بسته بندی وسایل منزل و هر نوع بسته بندی دیگر نیاز به دقت و توجه بسیار دارد.هر گونه بی توجهی و سهل انگاری در مرحله ی بسته بندی وسایل منجر به خساراتی جبران ناپذیر خواهد شد.
  • اگر چه شرکت کاج در تمام مناطق تهران از همان ابتدای اسباب کشی و حمل بار تمامی وسایل را بیمه میکند ولی خدای ناکرده خسارات جانی جبران ناپذیر است. پرسنل مجرب ما به وظایف خود آشنایی کامل دارند و برای بسته بندی وسایل از بهترین تجهیزات و کارتن های محکم استفاده خواهند کرد تا کمترین آسیبی حین جا به جایی به وسایل وارد نشود. به جرات می توان گفت که 99% از مشتریانی که با ما تجربه اسباب کشی و جا به جایی را داشته اند ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده اند.

انواع بسته بندی حرفه ای و ایمن لوازم و وسایل اداری و منزل در این شرکت و  باربری درکه در ادامه ذکر شده است:

  • وکیوم مبلمان و وسایل با بهترین جنس سلفون و روشهای بروز دنیا از جمله روش استرچ رپ و روش بابل رپ
  • اعزام نیروی کار متخصص و ماهر در بسته بندی وسایل
  • بسته بندی پوشاک و رختخواب با کارتن های رگالدار 
  • بسته بندی با بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات و تحویل فوری در محل

هزینه باربری در کمیل

  • شرکت هزینه ها را بر مبنای مقدار بار جا به جا شده و مسافت طی شده و پارامترهای مختلف دیگر تعیین می کند و به شما اطلاع می دهد، مقدار قیمت ها توسط اتحادیه باربری و حمل بار تعیین می شود، اما ما تمامی تلاش خود را خواهیم کرد با دادن تخفیف و در نظر گرفتن شرایط بعضی از مشتریان خود، مقدار آن را کاهش و از فشار آمدن به شما جلوگیری خواهیم کرد، کار یک سری از مشتریان خود را به صورت کاملا رایگان ارائه می دهیم و پولی از آن ها دریافت نخواهیم کرد.
  • هزینه اثاث کشی به موارد دیگری هم بستگی دارد که مشتری می تواند انتخاب کند که کدام هزینه برای او در نظر گرفته شود، مثلا استفاده از وانت بار نسبت به کامیون هزینه ی کمتری را در برخواهد داشت و یا به کار بردن تجهیزات برای انتقال وسایل سنگین، اینکه از چه تجهیزاتی استفاده شود و…گاهی اوقات موقعیت جغرافیای و یا شرایط مقصد به حدی سخت و بد می باشد که به ناچار هزینه های بیشتری جهت تعمیر یا مشکلات پیش آمده صرف خواهد شد.