باربری کارون



اتوبار و باربری کارون

باربری کارون مانند باربری شهر زیبا زیر نظر مدیریت محترم باربری در تهران حمل بار و اثاثیه منزل را با قیمت‌های مصوب در تعاونی حمل بار انجام می‌دهد. این شرکت حمل بار دارای مشتریان ثابتی می باشد، چرا که تمام مراحل اسباب کشی را با کسب مجوز قانونی از اتحادیه انجام می دهد. کارگران و پرسنل باربری محدوده کارون دارای تجربه و مهارت کافی در حوزه ی حمل و جابجایی اثاثیه و لوازم منزل هستند و با رعایت نکات ایمنی تک تک مراحل اثاث کشی را انجام می‌دهند. تیم باربری کارون تهران و باربری شهید قندی آموزش دیده و تواناست و سلامت بار شما را تا رسیدن به مقصد 100% تضمین می کنند. در ادامه به شرح کامل خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار خواهیم پرداخت لطفا تا پایان مطالب همراه ما باشید.

باربری کارون

خدمات اسباب کشی در باربری کارون

باربری محدوده کارون از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب کشور را تحت پوشش قرار داده است و در طول شبانه روز آماده سرویس دهی و حمل بار در تهران و از تهران به شهرستان ها است، سرعت یکی از اصلی ترین سیاست های تیم ما است. همچنین با رعایت استانداردهای انتقال بار و چیدن در محل را با دقت و کیفیت بالا انجام دهند. تمامی این موارد نشان از کیفیت بالای شرکت حمل بار کارون است. شما با این شرکت حمل بار در نهایت دقت و امنیت اسباب کشی را خواهید داشت. در تهران شرکت باربری کارون با به کارگیری کارگران امانت دار و نیروی متخصص تمامی خدمات بسته بندی و حمل بار منازل، ادارات و شرکت ها را با دقت و امنیت بالا انجام خواهد داد. در زیر یک سری از مهم ترین خدمات ارائه شده در این شرکت باربری را مشاهده می فرمایید:

  • صدور بیمه نامه باربری به تمام مشتریان.
  • تهیه ی بهترین تجهیزات بسته بندی اثاثیه منزل.
  • حمل و جا به جا کردن بار در نقاط مختلف تهران.
  • اعزام کارگران به محل اسباب کشی.
  • حمل و ارسال بار به تمام شهرستان های ایران.
  • کمک گرفتن از بهترین و با تجربه ترین کارگران حمل اثاثیه منزل.
  • صادر کردن بارنامه رایگان بار.
  • بسته بندی اصولی وسایل و اثاث منزل.
  • ارائه ی جلسات مشاوره ی تلفنی به صورت رایگان.

باربری کارون

شماره تماس باربری کارون

عزیزان ساکن در منطقه ی کارون برای اسباب کشی و حمل و نقل وسایل می توانند به صورت تلفنی با مشاورین مجرب باربری تهران در ارتباط باشند و از دانش و تخصص این عزیزان در باربری و اسباب کشی استفاده نمایند. تجربه در باربری حرف اول را می زند و مشاورین این شرکت طبق تجربه و دانش تخصصی که دارند و مطابق با پارامترهای لازم از قبیل نوع بار و اسباب اثاثیه، حجم بار و … به شما در انتخاب سرویس مورد نظر باربری کمک خواهند کرد. مشورت با کارشناسان ما در ابتدای باربری تا حدودی هزینه باربری را کاهش خواهد داد.

021-88584613

اتوبار و باربری کارون

ماشین های مناسب اسباب کشی در محله ی کارون تهران

باربری کارون با داشتن انواع ماشین های حمل بار مجهز و ایمن آماده ی حمل انواع بار در کارون و سایر مناطق تهران می باشد. ماشین ها شامل انواع کامیون، کامیونت، وانت بار، نیسان بار و ایسوزو می باشند که تمامی آنها تحت پوشش بیمه حوادث هستند و در صورت هر گونه مشکلی و خسارت احتمالی وسایل می توانید درخواست غرامت نمایید. سرویس وانت بار و نیسان بار برای حمل وسایل کوچک تر و برای حمل و جا به جایی وسایل بزرگتر استفاده از کامیون و ایسوزو مناسب تر است. با تلاش پرسنل متخصص این شرکت حمل بار، بار شما سالم به مقصد می رسد.

باربری شبانه روزی در تهران

نرخ کارگر اسباب کشی در باربری منطقه کارون

اتوبار کارون و باربری پاسداران دارای پرسنل و کارکنان و کارگران هر دو جنس آقا و خانم می باشند. که این افراد با تلاش مضاعف و با داشتن مهارت کافی اسباب کشی آسانی را برای شما انجام می دهند. امروز به دلیل افزایش تعداد خانم های شاغل در هنگام اثاث کشی و عدم حضور آن ها، باعث ایجاد نگرانی هایی برای خانواده می شود، ما این مشکل را با کمک گرفتن از کارگران خانم بسیار ماهر و متعهد حل کرده ایم و جای هیچ گونه استرس و نگرانی باقی نمانده است. اهالی محترم منطقه ده تهران به طور کامل با فعالیت کارگران ما آشنایی دارند. این کارگران دارای فعالیت کوتاه مدت نیستند و به صورت دو شیفت آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشند.ویدیوی زیر کارگران شرکت حمل بار کارون را نشان می دهد که مشغول جا به جا کردن اثاث و وسایل اسباب کشی هستند.

 

ارسال بار از کارون تهران به شهرستان

باربری در کارون نه تنها خدمات خود را در تهران بلکه در شهرهای اطراف نیز خدمات خود را ارائه می دهد. حمل بار به شهرستان ها در این شرکت باربری با استفاده از ماشین های مجهز و مسقف انجام می شود. رانندگانی با تجربه بیش از ۱۵ سال کار انتقال بار به مقصد نهایی را انجام می دهند. کار حمل بار به شهرهای دیگر در این شرکت با تخفیف و بیمه نامه رایگان انجام می شود. ارسال بار به شهرستان ها با توجه به اینکه در جاده های طولانی انجام می شود کار سختی محسوب می شود. بنابراین بهتر است قبل از ارسال بار به شهرهای اطراف تهران، تمهیدات لازم و ضروری را انجام دهید. ما در شرکت حمل بار کارون شرایطی را فراهم می کنیم که به راحتی و با ایمنی کامل بارتان به سلامت به مقصد برسد.

نرخ حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها در اتوبار کارون

قیمت ارسال بار از تهران به شهرستان ها در باربری محدوده کارون مانند باربری فرمانیه با توجه به یک سری موارد در نظر گرفته می شود. مهم ترین عاملی که تعیین کننده ی نرخ حمل بار به شهرستان ها می باشد فاصله ی بین تهران و شهرستان مقصد می باشد. بر حسب کیلومتر نرخ حمل بار به شهرستان های اطراف تهران را برای شما مشتریان عزیز تعیین خواهیم نمود. با توجه به اینکه حجم بار جا به جا شده چقدر باشد، نوع وسیله ی نقلیه ی که استفاده می کنیم متفاوت خواهد بود. ماشین های حمل بار کامیونت دارای نرخ کرایه ی بیشتری نسبت به سایر وسایل نقلیه دارد. در زیر اشاره ی کوتاهی به یک سری از این قیمت های تعیین شده بر حسب کیلومتر با استفاده از نیسان و وانت بار داشته ایم:

  • نرخ کرایه نیسان از تهران به شیراز: دو میلیون و صد هزار تومان.‌
  • کرایه وانت بار از تهران به اصفهان: سه میلیون تومان.
  • نرخ اجاره خاور از تهران به بندرعباس: هفت میلیون و پانصد هزار تومان.

بسته بندی اثاثیه منزل توسط تجهیزات پیشرفته

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار کارون با استفاده از تجهیزات درجه یک انجام می شود. تمامی کارتن هایی که جهت انجام بسته بندی اثاثیه و وسایل منزل، ادارات و شرکت ها استفاده می کنیم، چند لایه و ضخیم هستند. هدف ما جلوگیری از خط و خش برداشتن وسایل داخل کارتن ها می باشد. همچنین برای جلوگیری از صدمه دیدن دیواره ی یخچال و ماشین لباسشویی از فوم های ضربه گیر استفاده خواهیم کرد. کارگران حمل اثاثیه در این شرکت باربری مسئول انجام بسته بندی کلیه وسایل داخل بار هستند. این کارگران صفر تا صد چگونگی انجام این مرحله از اثاث کشی را می دانند و با بهترین روش های اروپایی آن را انجام می دهند.

معرفی بهترین شرکت حمل بار در خیابان کارون شمالی

اتوبار کارون یکی از شعب باربری کاج است که بیش از سه دهه است که زیر نظر تعاونی حمل بار فعالیت می کند. طبق قوانین جدید اتحادیه حمل بار، باید تمامی شرکت‌های بدون مجوز تعطیل شده و از فعالیت آن ها جلوگیری شود. در واقع شرکت هایی که مجوز رسمی از این تعاونی را کسب نکرده اند، مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد کرده اند. با این وجود شرکت حمل بار کارون از روز اول فعالیت خود، دارای مجوز معتبر و قانونی بوده است. بنابراین اگر به دنبال یک شرکت حمل بار معتبر و مجوز دار هستید، شرکت حمل بار و اثاثیه کارون بهترین گزینه محسوب می‌شود.