اتوبار و باربری هاشمی



اتوبار و باربری هاشمی

باربری هاشمی و باربری لویزان با هزینه اسباب کشی ارزان در تهران و ارائه ی خدمات باربری به شهرستان با کمترین هزینه باربری به شهرستان نامی نیک از خود به جای گذاشته است، خدماتی که ارائه می دهد کاملا به روزو مناسب است، اتوبار هاشمی ماشین های مسقف و مجهز را در سایزهای مختلف سبک، نیمه سنگین و سنگین برای جا به جایی بار استفاده می کند. باربری در محدوده هاشمی از کارگران ماهر و خبره برای بسته بندی اثاثیه منزل و سایر مراحل اسباب کشی استفاده می کند.

شماره تلفن باربری هاشمی

با شماره تلفن های باربری هاشمی درج شده در سایت کاج تماس بگیرید و از نحوه ارائه و رزرو خدمات مطلع شوید. شرکت حمل بار هاشمی به صورت تمام وقت جوابگوی شما مشتریان گرامی هستند. در تمامی ساعت های شبانه روز کارشناسان ما آماده ی خدمت رسانی به شما هستند. می توانید به راحتی با گرفتن یک شماره تلفن در جلسات مشاوره ی اثاث کشی در این شرکت حمل بار شرکت نمایید و سوالات خود را مطرح نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و سایر مسایل مربوط به اثاث کشی با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218

مزایای انتخاب باربری هاشمی در تهران

شما با انتخاب باربری محدوده هاشمی و باربری بریانک اسباب کشی ایمنی را تجربه خواهید کرد. در زیر دلایلی را بیان خواهیم کرد که شما می توانید به راحتی به این شرکت باربری اعتماد نمایید:

  • ما برای اطمینان خاطر مشتریان قراردادی را تنظیم کرده و بارنامه هم ارائه خواهیم داد.
  • این شرکت حمل و نقل دارای سابقه درخشان در باربری و حمل بار در تهران و شهرستان است.
  • نیروی کاری کاملا آموزش دیده و مجرب در اسباب کشی و حمل و نقل هستند.
  • امکان بسته بندی اصولی و دقیق مطابق با تمام استاندارد های بسته بندی وجود دارد.

اتوبار و باربری هاشمی

حمل بار به شهرستان در باربری منطقه هاشمی

وانت تلفنی هاشمی علاوه برجا به جایی درون شهری، اسباب کشی به خارج از شهر و برون شهری را نیز انجام می دهد. در زمان ارسال بار از تهران به شهرهای دیگر به دلیل وجود خطرات جاده ی، باید با ایمنی کامل و به درستی انجام شود. بنابراین کارشناسان ما تمامی تلاش خود را می کنند تا با بهترین برنامه ریزی و روش های مناسب بتوانند بارتان را در مسیر طولانی بین شهری به مقصد برسانند. جا به جا کردن بار چه به طور داخل شهری باشد و چه خارج شهری در این شرکت حمل بار توسط رانندگان حرفه ای انجام می شود، افرادی که سال های متمادی است در جاده های پر ریسک ایران در حال انتقال و جا به جا کردن بار هستند. بنابراین نگران نباشید، صد در صد تضمین خواهیم کرد که هر اندازه مسیر هم طولانی باشد به رانندگان ما بارتان را با رعایت تمام موارد ایمنی، سالم به مقصد می رسانند.

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار هاشمی

باربری هاشمی از کارگران ماهر و حرفه‌ی جهت انجام بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل کمک می‌گیرد. بسته بندی لوازم منزل کار حساس و صد البته مشکلی است و باید به صورت اصولی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام شود. شرکت حمل بار هاشمی شرایطی را فراهم می‌کند که این کارگران به بهترین نحو ممکن بسته بندی اثاثیه و وسایل کوچک و بزرگ منزلتان را بسته بندی کنند. کارتن های چند لایه و سبک از جمله تجهیزاتی است که این کارگران جهت بسته بندی کردن لوازم شکستنی و قیمتی استفاده می‌کنند. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه‌ی شرکت حمل بار و اثاثیه هاشمی تماس حاصل نمایید.

وانت تلفنی و نیسان بار در خیابان هاشمی

شرکت حمل بار هاشمی دارای انواع ماشین های مخصوص حمل بار است، معمولا برای جا به جایی وسایل کم حجم و کوچک از ماشین هایی مانند وانت تلفنی و نیسان استفاده می کند. برای سفارش سرویس های این شرکت باربری به راحتی می توانید با ما تماس بگیرید، بر مبنای مقدار و حجم بار با شما هماهنگ کرده و ماشین حمل بار را انتخاب خواهیم کرد. تمامی ماشین های حمل بار در این شرکت دارای سقف و کف پوشیده شده هستند و از کثیف و خراب شدن اثاث و وسایل داخل بار جلوگیری می کند. علاوه بر این ماشین های سبک، وسایل نقلیه ی زیر نیز برای جا به جایی بار در این شرکت حمل و نقل استفاده می شود:

  • وانت بار.
  • نیسان بار.
  • خاور.
  • تریلی.
  • کفی.
  • جفت.
  • تک.
  • ایسوزو.

اسباب کشی ارزان بار هاشمی

اتوبار هاشمی قیمت مراحل مختلف اسباب کشی را با توجه به قیمت های مصوب در تعاونی حمل بار تعیین می کند. در این شرکت حمل بار سعی بر آن است که تمامی مشتریان بتوانند از خدمات اسباب کشی ارائه شده استفاده کنند. هزینه ی نهایی بستگی به نرخ کرایه ماشین های حمل بار، مسافت طی شده و حجم و مقدار بار دارد. نرخ ماشین های حمل بار را بر اساس زمان رزرو آن ها در این موسسه ی حمل بار را در زیر مشاهده می نمایید:

  • نرخ کرایه وانت بار به ازای دو ساعت: دویست و شصت هزار تومان.
  • اجاره نیسان برای دو ساعت: سیصد هزار تومان.
  • قیمت کرایه خاور و کامیونت برای سه ساعت: پانصد و پنجاه هزار تومان.

کارگران حمل بار ماهر و فنی

کارگران باربری هاشمی تهران دارای مهارت و تجارب بالایی هستند و قبل از استخدام دوره هایی جهت آموزش آن ها برگزار می شود. در این شرکت حمل بار کارگران به دو گروه تقسیم شده و در مبدا و مقصد آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. با توجه به حجم کار درخواستی شما، تعداد کارگران اعزام شده توسط کارشناسان تعیین می شود. نرخ کرایه کارگران به ازای هر ساعت ۶۰ تومان می باشد و این قیمت ها در این شرکت حمل بار بر طبق قوانین حاکم در اتحادیه حمل و نقل تعیین می شود. این کارگران بدون معطلی و اتلاف وقت وظایف خود را انجام داده و از هرگونه کوتاهی و بی نظمی در زمان اسباب کشی جلوگیری خواهند کرد.


محدوده خدمات رسانی باربری هاشمی

اتوبار هاشمی در شمال شهر تهران و در محله ی محبوب و پرطرفدار هاشمی قرار دارد. دلیل محبویت این محله جهت سکونت، وجود امکانات فراوان، مراکز خرید متنوع و فضای سبزهای متعدد است. خیابان‌های بسیاری در اطراف این محله وجود دارند که اهالی محترم آن‌ها از مشتریان ثابت این شرکت حمل بار محسوب می‌شوند. شرکت حمل بار هاشمی از بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی برخوردار بوده و این خدمات را با قیمت‌های پایین ارائه می‌دهد. این محله از سمت شمال به خیابان های زنجان جنوبی، کارون شمالی، بهنود و از جنوب به خیابان های تیموری، سلیمانی و کمیل می رسد و در قسمت جنوب شرقی آن بریانک قرار دارد. از دیگر مناطق هم‌جوار این محدوده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خیابان کارون جنوبی.
  • بلوار امام خمینی.
  • خیابان جیحون.
  • خیابان شهیدان.