باربری محمودیه


اتوبار و باربری محمودیه

باربری محمودیه و باربری صادقیه با ارائه ی تجهیزات مدرن و جدید به مشتریان خود اثاث کشی مناسب و ایمنی را انجام می دهد. با باربری منطقه محمودیه از اسباب کشی و حمل بار در تهران و ارسال بار به شهرستان لذت ببرید. جهت رزرو و استفاده از امکانات باربری در محمودیه با مدیریت تماس بگیرید. تا کارشناسان ما در اسرع وقت تیم حرفه ای و ماهری را به محل بارگیری اعزام کنند. خدمات این شرکت حمل بار به صورت تمام وقت می باشد و با ارائه ی تخفیف های متنوع ارائه می شود.

  • فهرست:
  • شماره باربری محمودیه.
  • خدمات اسباب کشی ارائه شده در باربری محمودیه.
  • بسته بندی وسایل برای اسباب کشی.
  • مشاوره اسباب کشی رایگان در باربری محمودیه.
  • قیمت بیمه نامه اسباب کشی در باربری محمودیه چقدر است؟
  • حمل وسایل سنگین در اسباب کشی.
  • انواع ماشین های حمل بار.
  • نرخ کرایه وانت تلفنی در شرکت حمل بار محمودیه.
  • کارگر ماهر در باربری محمودیه.
  • حمل بار از تهران به شهرستان ها با تخفیف ۲۵ درصد.

شماره باربری محمودیه

اتوبار محمودیه برای ارتباط با مشتریان خود راه های مختلفی را قرار داده است. یکی از این راه ها تماس با کارشناسان و مشاورین این شرکت می باشد. علاوه بر این از طریق باربری آنلاین و رزرو اینترنتی و یا حضور در شرکت نیز می توانید خدمات مدنظرتان را رزرو نمایید. هدف ما راحتی و آسودگی خاطر شما شهروندان گرامی در تمام مناطق تهران و شهرستان ها است.

09128915218 – 22096824 – 22096794

اتوبار و باربری محمودیه

خدمات اسباب کشی ارائه شده در باربری محمودیه

تعدادی از خدماتی که باربری محمودیه به مشتریان خود در تهران و شهرستان ها ارائه می دهد را در زیر مشاهده می نمایید. این خدمات با تخفیف ۲۵ درصد به شما مشتریان گرامی در تمام مناطق تهران و شهرهای اطراف ارائه می شود. هدف این شرکت حمل بار با استفاده از امکانات مناسب، اسباب کشی آسانی را برایتان انجام می دهند:

  • استفاده از انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین.
  • تشکیل جلسات مشاوره رایگان اسباب کشی.
  • صدور بیمه نامه و بارنامه رایگان.
  • حمل بار به شهرستان با تخفیف.
  • انتقال و جا به جایی وسایل سنگین وزن با استفاده از ماشین آلات پیشرفته.
  • انجام بسته بندی بار توسط تجهیزات پیشرفته به کمک کارگران ماهر.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

در صورتی که تخصص لازم برای بسته بندی را ندارید حتما مرحله ی بسته بندی وسایل را هم به باربری محمودیه و باربری آفریقا بسپارید. تیم بسته بندی این شرکت آموزش های لازم را دیده اند و تخصص لازم برای کمتر آسیب دیدن وسایل با استفاده از بسته بندی صحیح و اصولی را دارند. باربری محمودیه تمامی تجهیزات و امکانات لازم بسته بندی را در خدمت شما مشتریان گرامی قرار می دهد. از جمله:

  • کارتن های سه لایه و محکم.
  • کارتن های مخصوص حمل لباس رگال دار
  • فوم های ضربه گیر و نایلون حباب دار.

مشاوره اسباب کشی رایگان در باربری محمودیه

برای اسباب کشی و جا به جایی وسایل نیاز به مشورت با افراد مجرب و متخصص لازم و ضروری است که این امکان فراهم شده است. اتوبار محمودیه با داشتن بهترین و مجرب ترین افراد در حوزه اسباب کشی و حمل بار، بهترین مشاوره را هم می تواند داشته باشد و در تصمیم گیری شما در انتخاب سرویس نقش موثری خواهد داشت. این شرکت حمل بار به صورت رایگان کار مشاوره را انجام می دهد و تمامی شما هموطنان گرامی می توانید با شماره تلفن های سایت تماس بگیرید و از جلسات مشاوره بهره مند شوید.

قیمت بیمه نامه اسباب کشی در باربری محمودیه چقدر است؟

بیمه نامه باربری محمودیه این نوید را به مشتریان خود می دهد که تمام بار بدون نقص به نقطه پایانی خواهد رسید، هر گونه خسارت اعم از آتش سوزی، بارندگی، خیس شدن وسایل، خراب شدن آن ها، زنگ زدن و… به طور کامل به حساب شما برگردانده خواهد شد. این بیمه نامه کاملا رایگان و هزینه ی بابت آن از شما دریافت نمی شود. بیمه نامه شامل تمامی لوازم و وسایل داخل بار می شود و دارای اعتبار مشخص است.

حمل وسایل سنگین در اسباب کشی

کارکنان باربری محدوده محمودیه تمامی تلاش خود را با به کار گیری راه های اصولی به کار گرفته تا بار شما با ایمنی کامل به مقصد برسد. برای جا به جایی وسایل و بار از ماشین های حمل بار مناسب و مجهز در این شرکت حمل بار استفاده می شود که با سلامت کامل به مبدا فرستاده می شوند. کارشناسان خبره ی را در محل حاضر کرده و تمام روش های ایمنی را به کارکنان گوشزد خواهند کرد.

انواع ماشین های حمل بار 

باربری محمودیه زیر نظر اتوبار تهران از انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین برای جا به جا کردن و انتقال بارهای کم حجم و حجیم استفاده می کند. برای حفظ ایمنی کار، این شرکت حمل بار کف تمامی ماشین های حمل بار را با موکت پوشانده است. در وضعیت آب و هوایی بد و وزش باد و بارش باران برای جا به جا کردن سالم و ایمن بار از ماشین های مسقف استفاده خواهیم کرد. جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که هدف ما حفظ سلامت اثاث کشی و حمل بار شما مشتریان گرامی است. ماشین های استفاده شده در این شرکت شامل انواع خاورهای مسقف و روباز، تریلی، ترانزیت، وانت تلفنی و نیسان بار می باشد.

نرخ کرایه وانت تلفنی در شرکت حمل بار محمودیه

قیمت کرایه ماشین های حمل بار در باربری محمودیه همواره با ارائه ی تخفیف های گسترده تعیین شده است. وسایل نقلیه کوچک مانند وانت تلفنی و نیسان بار دارای نرخ کرایه کمتری نسبت به ماشین های دیگر هستند. تلفن را بردارید و با کارشناسان ما در این مورد صحبت نمایید تا به طور دقیق قیمت به روز کرایه ماشین های حمل بار را برایتان شرح دهند. تریلی ها و ماشین های سنگین دارای بیشترین قیمت اجاره هستند که باز هم با قیمت های مصوب اتحادیه تعیین می شود.

کارگر ماهر در باربری محمودیه

باربری محمودیه با هدف انجام اسباب کشی بدون نقص و مناسب، از کارگران ماهر و با تجربه کمک می گیرد. برای اینکه تمامی مراحل به صورت مناسب به پایان برسد کارگران را به دو گروه خانم و آقا تقسیم نموده است. این افراد دارای تجربه ی بالا و با گذراندن دوره های آموزشی، مهارت های لازم را کسب کرده اند. برای اینکه تا حدودی با چگونگی فعالیت آنها، آشنا شوید، ویدئوی زیر را در سایت قرار داده ایم:

 

 

حمل بار از تهران به شهرستان‌ها با تخفیف ۲۵ درصد

حمل بار از تهران به شهرستان ها در اتوبار محمودیه با تخفیف ۲۵ درصد انجام می شود. رانندگان شرکت حمل بار  محمودیه با رعایت نکات ایمنی و با احتیاط کامل بارتان را از تهران به شهرستان ها انتقال می دهند. کارگران این شرکت حمل بار تک تک اثاثیه و لوازم بار را با ایمنی کامل بسته بندی کرده و به صورت مناسب چیدمان آن ها را انجام می دهند. ماشین های حمل بار در این شرکت مسقف بوده و مجهز به انواع وسایل ایمنی مانند طناب، کپسول آتشنشانی و پتو می باشند.