اتوبار و باربری بوعلی



اتوبار و باربری بوعلی
اتوبار و باربری بوعلی

باربری بوعلی و باربری بهجت آباد بهترین انتخاب برای بسته بندی و حمل بار در این مناطق تهران هستند که به صورت شبانه روزی انواع خدمات را ارائه خواهند داد. اتوبار بوعلی خدمات خود را به طور شبانه روزی ارائه می دهد و از تجهیزات به روز و مناسب جهت انجام آن استفاده می کند، برای رزرو تمامی آن ها با کارشناسان ماهر ما از طریق شماره های باربری محدوده بوعلی در تماس باشید:

09128915218 – 88584613 – 22096794 – 22096824

نکاتی که باید به هنگام حمل بار به آنها توجه کرد:

  1. در مرحله ی اول پیدا کردن شرکت مناسب است که با اطمینان خاطر از سلامت بار بتوان بار و وسایل را به ان شرکت سپرد.
  2. مرحله دوم توجه به امکاناتی است که شرکت مربوطه ارائه می دهد. از جمله این امکانات شامل: انواع ماشین های حمل بار، تجهیزات مورد نیاز بسته بندی مطابق با استاندار بروز دنیا.
  3. مرحله ی سوم نیروی متخصص در شرکت و باربری همایونشهر است که هم توان بدنی بالایی داشته باشند و هم اینکه تجربه ی و سابقه ی طولانی در جا به جایی و حمل بار را داشته باشند.
  4. نیروی متخصص و مجرب، پس از آموزش های تخصصی که توسط شرکت کاج ارائه می شوند به استخدام در خواهند آمد.

اتوبار و باربری بوعلی

مشاوره باربری بوعلی

  • * این شرکت به صورت شبانه روزی اماده ی پاسخگویی به تماس های شما عزیزان در راستای اسباب کشی آسان و بدور از نگرانی است. با تماس با باربری بوعلی می توانید هر سوالی که در حوزه باربری و حمل بار دارید از مشاورین مجرب باربری بوعلی بپرسید تا بهترین اطلاعات که حاصل چندین سال تجربه است را در اختیارتان قرار دهند.
  • * به صورت رایگان شما را مشاوره و راهنمایی می کند و تمامی شما عزیزان هموطن می توانید با مراجعه به سایت ما و یا از طریق تماس تلفنی و حضور در شرکت با ما در ارتباط و از این جلسات بهره مند شوید، کارشناسان ما تمامی مراحل اسباب کشی را به طور کامل برای شما توضیح و بهترین راه ها را به شما پیشنهاد می کنند، هزینه ها و نوع ماشین حمل بار را نیز برای شما تعیین می کنند و کار را به مراتب آسانتر می کند.
اتوبار و باربری بوعلی
اتوبار و باربری بوعلی

بسته بندی در باربری بوعلی

بسته بندی وسایل منزل و سایر شرکت های اداری بخش مهمی در حمل و جا به جایی وسایل است که نیاز به توجه ویژه دارد و باید با تخصص و دانش کافی انجام شود. در ادامه مراحل بسته بندی وسایل در اسباب کشی را به اختصار بیان می کنیم:

  1. فراهم کردن کارتن بسته بندی در سایزهای مختلف برای وسایل کوچک و بزرگ
  2. تهیه نایلون حبابدار، فوم ضربه گیر و سایر تجهیزات مورد نیاز از قبیل چسب و طناب و …
  3. آماده سازی محیط منزل و پیدا کردن مکانی آرام و کم رفت و آمد برای بسته بندی
  4. جداسازی وسایل و لوازم شکستنی از وسایل بزرگ
  5. دورپیچی وسایل با روزنامه و کاغذ باطله و چیدن در کارتن
  6. قرار دادن کاور کاغذی و نایلونی بین وسایل درون کارتن ها
  7. نوشتن محتوی کارتن ها روی آنها
  8. بستن درب کارتن ها با نوار چسپ