اتوبار و باربری شهرک آزادی



اتوبار و باربری شهرک آزادی

باربری شهرک آزادی مانند باربری استاد معین از دیگر شعب فعال شرکت حمل بار تهران این شهر است. این شرکت حمل بار در تمام مناطق مختلف تهران دارای مشتریان ثابت و همیشگی می‌باشد. اتوبار شهرک آزادی برای مدیریت مناسب و همه جانبه، دو نفر از کارشناسان این شرکت را به محل اسباب کشی اعزام می‌کنند و تک تک مراحل اثاث کشی با نظارت کامل این افراد انجام می‌شود. ماشین‌های حمل بار باربری در شهرک آزادی مجهز به انواع وسایل ایمنی می باشند و با قیمت‌های ارزان و قانونی کرایه داده می‌شوند، لطفا در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا با خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار بیشتر آشنا شوید.

شماره باربری شهرک آزادی

شرکت اتوبار شهرک آزادی در تمام مناطق تهران آماده ی ارائه ی سرویس‌های سریع و با کیفیت به هموطنان عزیز می باشد. با انتخاب شرکت باربری کاج و شعب مختلف آن دغدغه ای بابت سلامت و ایمنی اسباب کشی نخواهید داشت و تیم متخصص این شرکت در زمان کم به محل بارگیری بار و اثاثیه منزل اعزام خواهند شد. جهت رزرو باربری و استفاده از خدمات ویژه شرکت حمل بار شهرک آزادی از جمله مشاوره رایگان، بیمه نامه اسباب کشی و غیره با شماره های زیر تماس بگیرید:

باربری شمال تهران : 22096824 – 021

باربری شرق تهران : 22096794 – 021

باربری غرب تهران : 88584613 – 021

09128915218

بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل

یکی از خدمات مهم باربری شهرک آزادی بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل با تجهیزات مدرن و پیشرفته می باشد. فرایند بسته بندی لوازم منزل، بخش مهمی از اسباب کشی است که نیاز به دقت و توجه خاصی دارد و تجهیزات مدرن و به روز جهت انجام این مرحله توسط کارگران این شرکت استفاده می شود. شما مشتریان گرامی برای اطلاع از انواع وسایل بسته بندی ارائه شده در این شرکت و قیمت آن‌ها و چگونگی انجام بسته بندی اثاثیه منزل توسط کارگران ما می توانید با مشاورین شرکت حمل بار شهرک آزادی صحبت نمایید. در زیر به یک سری از امکانات بسته بندی اثاثیه منزل که در این شرکت استفاده می شود اشاره ی خواهیم داشت:

  • کارتن های ضخیم سه، پنج و هفت لایه.
  • انواع ضربه گیرها از جمله بابل رپ و استرچ رمپ.
  • نایلون های حباب دار در سایزهای 50 تا 90 متری.
  • انواع چسب های 5 و 10 سانتی.

رزرو ماشین های حمل بار در شهرک آزادی

جهت سفارش انواع ماشین های حمل بار در شهرک آزادی می توانید با کارشناسان این موسسه در تمام ایام هفته تماس بگیرید. انواع ماشین های سبک و سنگین این شرکت از جمله وانت بار، نیسان تلفنی، خاور، ایسوزو و انواع تریلی با قیمت های مصوب در تعاونی حمل باردر تهران اجاره داده می شود. قیمت کرایه یک سری از این وسایل نقلیه باری در این شرکت حمل بار را در زیر مشاهده می فرمایید. اما برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی قیمت اثاث کشی اربری کاج مراجعه فرمایید و یا با مشاورین ما صحبت نمایید.

  • نرخ کرایه وانت تلفنی برای دو ساعت: چهارصد و پنجاه هزار تومان.
  • قیمت اجاره نیسان بار در دو ساعت: پانصد و پنجاه هزار تومان.
  • قیمت کرایه کامیونت برای سه ساعت رزرو: هشتصد هزار تومان.

کارگران ماهر حمل اثاثیه منزل

باربری شهرک آزادی انجام مراحل مختلف اسباب کشی و حمل بار را بر عهده‌ی کارگران جاهر و با تجربه قرار داده است. این کارگران به صورت ۲۴ ساعته و در دو شیفت و در دو اکیپ خانم و آقا، آماده‌ی خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند. کارگران شرکت حمل بار آزادی آموزش‌های لازم در حوزه‌ی اسباب کشی را دیده و در این کار کاملا خبره و ماهر هستند. ویدیویی در زیر قرار داده‌ایم، که این کارگران را در حین انجام اسباب کشی نشان می‌دهد. برای رزرو این کارگران بهتر است با مشاورین و کارشناسان این شرکت حمل بار صحبت نمایید.

محدوده خدمات رسانی باربری شهرک آزادی

اتوبار شهرک آزادی دارای بیش از 15 سال سابقه ی درخشان در حوزه ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در تهران و در محله ی شهرک آزادی است. البته این موضوع دال بر محدودیت خدمات رسانی این شرکت حمل بار نمی باشد و تمامی زمناطق تهران از شمال تا جنوب تحت پوشش این شرکت باربری قرار دارند. باربری شهرک آزادی در منطقه 21 شهرداری تهران و در غرب این شهر واقع شده است، با این وجود مشتریان ثابتی در مناطق همجوار خود دارد و بهترین خدمات اسباب کشی را با قیمت های پایین ارایه می دهد. جهت ثبت درخواست های خود با مشاورین و کارشناسان این شرکت حمل بار تماس بگیرید. از دیگر خدمات ویژه این شرکت می توان به حمل بار به تمام شهرستان های ایران اشاره نمد که با تخفیف 20 درصد ارایه می شود.



بیمه نامه رایگان اسباب کشی

اتوبار شهرک آزادی برای جبران خسارت‌های پیش آمده در طول اسباب کشی، بیمه نامه حمل بار را ارایه می‌دهد. ذکر این نکته لازم است که این بیمه نامه به تمامی مشتریان شرکت حمل بار شهرک آزادی تعلق می‌گیرد. همچنین این شرکت در قبال ارایه‌ی این بیمه نامه هزینه‌ی از شما مشتریان عزیز دریافت نمی‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره با شماره‌ تلفن‌های این شرکت حمل بار تماس بگیرید. کارشناسان این شرکت به صورت تمام وقت آماده‌ی جوابگوی به تماس‌های شما مشتریان عزیز می‌باشند و توضیحات لازم در این زمینه را می‌دهند.

بهترین خدمات اسباب کشی

اگر می خواهید از بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل استفاده کنید کافی است با شماره تلفن‌های باربری شهرک آزادی تماس بگیرید. افرادی به صورت ۲۴ ساعته آماده‌ی رزرو ماشین‌های حمل بار مسقف، بهترین تجهیزات بسته بندی اثاثیه منزل و دیگر امکانات و خدمات اثاث کشی در این شرکت هستند. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارایه خدمات اسباب کشی با قیمت‌های مصوب تعاونی.
  • حمل وسایل سنگین وزن با ماشین‌آلات پیشرفته.
  • اجاره انبار در تمام مناطق تهران.
  • حمل و جابجایی بار به شهرستان‌ها.