اتوبار و باربری دامپزشکی

اتوبار و باربری دامپزشکی

باربری دامپزشکی به مانند اتوبار عباس آباد بهترین شرکت اثاث کشی در تهران می باشد و از زیر شعبه های باربری کاج محسوب می شود که بیش از 20 سال در تهران فعالیت مستمری در حوزه حمل بار و اثاث کشی دارد. اگر که ساکن منطقه دامپزشکی هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم شرکت باربری در دامپزشکی را برای جا به جایی و حمل اثاثیه منزل و بارتان انتخاب کنید و از نتایج خوبی که برایتان فراهم می کنند لذت ببرید. اعتماد شما به ما دلیل روشنی برای تلاش هر چه بیشتر باربری خیابان دامپزشکی در ارائه ی خدمات با کیفیت و سرعت در باربری است.

نرخ کرایه وانت تلفنی در اتوبار دامپزشکی

وانت تلفنی و نیسان بار در باربری دامپزشکی جهت جابجا کردن بارهای کم وزن و سبک استفاده می‌شود. نرخ کرایه ی این وسایل نقلیه در اتوبار دامپزشکی طبق قوانین موجود در تعاونی حمل بار تعیین می‌شود و با اعمال ۲۵ درصد نهایی خواهد شد. نرخ اجاره وانت تلفنی برای دو ساعت در این شرکت چهارصد و پنجاه هزار تومان است و قیمت اجاره نیسان بار در همین زمان رزرو، ۵۵۰ و نرخ اجاره کامیونت در سه ساعت ۸۰۰ هزار تومان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره با شماره تلفن‌های شرکت حمل بار دامپزشکی تماس حاصل فرمایید.

شماره باربری دامپزشکی

در زیر شماره تماس هایی را مشاهده می فرمایید، از طریق این شماره تماس ها می توانید با این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید. در واقع از طریق این شماره‌ها می توانید خدمات اسباب کشی و امکانات مرتبط با حمل بار و اثاثیه منزل در این شرکت حمل بار را رزرو نمایید. ذکر این نکته ضروری است که از طریق این شماره تماس ها می توانید در جلسات مشاوره‌ی اسباب کشی مربوط به این شرکت حمل بار حضور یابید و سوالات خود را در مورد اثاث کشی و ضوابط آن مطرح نمایید. هدف ما افزایش آگاهی شما مشتریان عزیز در مورد نحوه انجام اسباب کشی در این شرکت و قیمت های تعیین شده برای هر مرحله از آن می باشد.

88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری دامپزشکی

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار دامپزشکی زیر نظر بهترین شرکت حمل بار در تهران انجام شده و یکی از مرحله‌ی بسیار مهم و اساسی محسوب می‌شود که با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات در این زمینه انجام می‌شود. در زیر سعی کرده‌ایم به مهم ترین امکانات بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل که در این شرکت حمل بار استفاده می شود، اشاره ی داشته باشیم. البته انجام بسته بندی اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات در این شرکت حمل بار توسط کارگران ماهر و با تجربه‌ی بیش از سه دهه در عرصه‌ی اسباب کشی انجام می‌شود.

  1. ارائه ی چسب و قیچی و پارچه و روزنامه باطله جهت آغاز کار بسته بندی.
  2. انواع مختلف کارتن های بسته بندی در اندازه و سایزهای متفاوت و بزرگتر از کارتن موز.
  3. وکیوم 20 متری نایلون حباب دار برای استفاده به عنوان ضربه گیر برای بسته بندی یخچال و..
  4. انواع فوم ضربه گیر برای محافظت از اثاث و وسایل شما در حین جا به جایی.
  5. شرکت حمل بار دامپزشکی و باربری الهیه بسته بندی ایمن و مطمانی را با تخفیف ۲۰ درصد برای تمامی مشتریان خود انجام می دهد.

حمل بار به شهرستان در باربری دامپزشکی

ماشین ها و وسایل نقلیه به گونه ی طراحی و آماده شده اند که در مسیرهای طولانی تا شهرهای اطراف کاملا منطبق و مناسب هستند، داخل قسمت بار آن ها دارای انواع مختلف تجهیزات مانند کپسول آتش نشانی، طناب و … است که در صورت بروز اتفاق های احتمالی، کارگران و رانندگان می توانند مشکل را حل و مانع از آسیب بار شوند، اسباب کشی در مسیرهای طولانی کار بسیار آسانی برای این شرکت می باشد و شما نگران هیچ مساله ی نباشید.


آدرس باربری دامپزشکی

اتوبار دامپزشکی یکی از شعب باربری کاج محسوب می‌شود که دارای فعالیت ۲۴ ساعته می‌باشد. خیابان دامپزشکی با محله‌های جمهوری، اسکندری، استاد معین و سلسبیل همجوار است و این مناطق نیز از خدمات اسباب کشی و بسته بندی این شرکت حمل بار استفاده می کنند. این خیابان در منطقه‌ی ۱۱ شهرداری تهران قرار دارد و مکان های مهمی از جمله اداره ثبت اسناد و املاک غرب، تیم توسعه تعاون و اداره‌ی ثبت اسناد غرب و جنوب در همین محدوده قرار دارند. دسترسی به این منطقه به علت وجود بزرگراه‌ها و معابری همچون نواب صفوی، کنارگذر یادگار امام، جیحون، اسکندری، استاد معین و محمد خانی به آسانی صورت می گیرد.
از شنبه تا جمعه کارشناسان این شرکت باربری آماده‌ی پاسخگویی به شما و ثبت سرویس های درخواستی شما مشتریان عزیز می‌باشند.