باربری آرژانتین



باربری در آرژانتین

باربری آرژانتین و باربری محدوده نظام آباد تحت مدیریت باربری در تهران بیش از 30 سال در حوزه اسباب کشی وسایل منزل و ادارات فعالیت دارند. این شرکت حمل بار در این سال‌ها توانسته است بهترین خدمات اثاث کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را ارایه دهد. باربری محدوده آرژانتین و باربری جماران با ارایه ی بیمه نامه اسباب کشی، خدمات حمل بار و اثاثیه منزل، ارائه شده به هموطنان تهرانی به ویژه ساکنین عزیز این منطقه را تضمین کرده است. در تمام تهران نام اتوبار آرژانتین حرف اول را می زند، چرا که تمام تلاش خود را جهت کسب رضایت شما مشتریان عزیز به کار می گیرد.

باربری آرژانتین

حمل اثاثیه سنگین منزل در باربری آرژانتین

باربری آرژانتین جهت جا به جا کردن مناسب مبلمان و میز نهار خوری از روش های نوین استفاده می کند. به عنوان مثال کارگران جهت جا به جا کردن مبل ها از کمربند مخصوص این کار استفاده کرده و با ایمنی کامل آن را جا به جا می کنند. هر گونه بی دقتی و بی نظمی در زمان جا به جا کردن وسایل و لوازم خانه در زمان اسباب کشی امکان دارد باعث خسارت دیدن به آن ها و به بار آوردن هزینه هایی برای شما مشتریان عزیز است. به همین دلیل کارگران ما آموزش های لازم را در این زمینه دیده و از خسارت های وارده بر لوازم منزلتان جلوگیری می کنند. در ویدیو زیر یک نمونه از چگونگی حمل ماهرانه وسایل سنگین توسط کارگران آمده است:

اتوبار آرژانتین

هزینه باربری آرژانتین

باربری آرژانتین هزینه باربری تهران را مطابق با نرخ اتحادیه باربری تهران برآورد می کند. به مشتریان باربری آرژانتین این اطمینان را می دهد که کمترین و مناسب تربن قیمت اسباب کشی را به مشتریان ارائه می دهد. هر کدام از مراحل اسباب کشی مانند بسته بندی اثاثیه منزل، چیدمان لوازم و حمل و جا به جایی آن ها هر کدام دارای قیمت مشخص و مطابق با قیمت های مصوب در تعاونی حمل و نقل است. در زیر مهم ترین عوامل دخیل در تعیین هزینه های اسباب کشی در شرکت حمل بار آرژانتین را مشاهده می فرمایید:

۱- نوع وسیله ی نقلیه باری.

۲- مسافت طی شده از مبدا تا مقصد.

۳- تعداد کارگران.

۴-حجم و مقدار بار.

این شرکت حمل بار تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا از هزینه های پرداخت شده توسط شما را بکاهد به همین دلیل تخفیف هایی را در نظر می گیرد. به مناسبت ایام و اعیاد و مناسبت های مختلف از 10 درصد تا 50 درصد را در نظر گرفته و به مشتریان ارائه می دهد.

باربری آرژانتین


بسته بندی اثاثیه منزل در باربری محدوده آرژانتین

اگر قصد جا به جایی و اسباب کشی را با ایمنی کامل دارید باربری در آرژانتین انتخاب مناسبی است. این خدمات ارائه شده اسباب کشی شامل تمام مناطق تهران از شمال تا جنوب و حتی شهرستان ها نیز می باشد. تیم کارگران ما به صورت حرفه ای کار بسته بندی و حمل بار اثاثیه و لوازم منزل ما را به بهترین شکل انجام خواهند داد. در این شرکت حمل بار کارگران ما وسایل سنگین وزن مانند سرویس خواب، یخچال و میز نهارخوری را با تجهیزات و ماشین آلات به روز حمل و جا به جا می کنند.

نیسان بار آرژانتین

شماره تلفن باربری آرژانتین

بیشتر مشتریانی که به باربری در آرژانتین مراجعه می کنند و یا تماس می گیرند اطلاع دقیقی از خدمات و نرخ اثاث کشی ندارند. این شرکت حمل بار برای رفاه حال مشتریان خود با برگزاری کلاس های مشاوره باربری به صورت حضوری و یا مشاوره تلفنی در تلاش است تا مشتریان را از خدمات اسباب کشی آگاه سازد. این شرکت حمل و نقل نیروی پاسخویی 24 ساعته را استخدام کرده تا شبانه روز به سوالات شما در زمینه حمل بار و اسباب کشی و خدمات دیگر پاسخ دهند.

021-28429276

وانت بار آرژانتین

بیمه اسباب کشی در شرکت حمل بار در آرژانتین

باربری در آرژانتین جهت افزایش آرامش خاطر مشتریان و تضمین سلامت بار بیمه نامه ی را ارائه می دهد که بر اساس آن هر گونه خسارتی که به اثاثکشی وارد شود هزینه آن را به مشتری پرداخت می کند.

ارسال بار در آرژانتین

خدمات اسباب کشی در اتوبار آرژانتین

باربری در آرژانتین برای اینکه سرویس دهی بهتری داشته باشد از پرسنل ماهری برخوردار است که تمامی سرویس ها در زمان تماس در سیستم وارد می کند. در اسرع وقت کار مشتری را انجام خواهند داد و به صورت منظم این افراد جا به جا می شوند و بدون خستگی و محدودیت کار می کنند. شما می توانید خدمات زیر را در شرکت حمل بار آرژانتین رزرو نمایید:

  • بسته بندی در منزل با روش های جدید.
  • حمل و جا به جایی وسایل سنگین توسط کارگران توانا با توان بدنی عالی.
  • مشاوره رایگان.
  • ارائه بارنامه باربری.
  • حمل بار به شهرستان ها.
  • کارتن رگالدار برای بسته بندی لباس های مجلسی ( با گنجایش 12 دست لباس مجلسی و کت و شلوار ).
  • ارائه ی انواع ماشین های باربری هیوندا، ایسوزو، نیسان و وانت بار.
وانت تلفنی آرژانتین

کارگران حمل بار در باربری آرژانتین تهران

باربری محدوده آرژانتین در تمام سال ها فعالیت درخشان خود از کارگران حمل بار خبره و ماهر کمک گرفته است. این کارگران بدون هیچ گونه نقص و با مهارت بالا تک تک وسایل و اثاثیه منزلتان را بسته بندی می کنند. جهت انجام این کار از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و کارتن های بسته بندی استفاده می کنند. همچنین جا به جایی و حمل و انتقال وسایل سنگین وزن را با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مناسب انجام می دهند. کارگران این شرکت حمل بار در دو شیفت و به صورت تمام وقت آماده ی انجام تمام مراحل اسباب کشی هستند. در ویدیوی زیر کارگران ما را مشاهده می فرمایید که مشغول انجام وظایف خود در حین اثاث کشی هستند.


آدرس باربری خیابان آرژانتین

اتوبار آرژانتین در منطقه ی ۶ تهران و یکی از مناطق شمال شهر پایتخت محسوب می شود. این شرکت حمل بار به صورت بیست و چهار ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در تهران و شهرستان ها می باشد. گستره ی فعالیت و خدمت رسانی این شرکت باربری بسیار وسیع می باشد. علاوه بر اهالی محترم آرژانتین تمام نقاط تهران از شمال تا جنوب از تمام خدمات ارائه شده در این شرکت اطلاع دارند. خیابان آرژانتین و سایر محله های منطقه ۶ تهران جزء مناطق درآمد زای تهران محسوب می شوند چرا که دارای مراکز خرید و تجاری فراوانی هستند. از همسایگان این محله می توان به بزرگراه رسالت در شمال، خیابان بهشتی در جنوب، خیابان ولیعصر در غرب و بزرگراه مدرس در شرق اشاره نمود. 

اجاره وانت تلفنی در خیابان آرژانتین

اتوبار آرژانتین انواع ماشین‌های باری مسقف وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و ایسوزو و کامیون‌ها و تریلی ها را با قیمت‌های ارزان اجاره می‌دهد. بسته به حجم و نوع کالا از انوال مختلف سبک، سنگین و نیمه سنگین این ماشین‌ها استفاده می‌کند. وانت تلفنی و نیسان بار از جمله وسایل نقلیه‌ی سبکی هستند که پتانسیل حمل ۴ تن بار را دارند و نرخ کرایه‌ی این ماشین‌ها در شرکت حمل بار آرژانتین قانونی می‌باشد. ماشین‌های سنگین تر نرخ کرایه بیشتری نسبت به ماشین‌های سبک تر دارد و برای آگاهی از این قیمت‌ها می‌توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید.

بهترین باربری در میدان آرژانتین

اتوبار آرژانتین مانند باربری مالک اشتر از بهترین شرکت‌های حمل بار در مرکز تهران است و دارای فعالیت قانونی در عرصه‌ی اثاث کشی است. در واقع شرکت های حمل بار مختلفی در تهران در حال فعالیت هستند که بدون مجوز و به صورت غیر قانونی فعالیت می کنند و مشکلات متعددی را برای مشتریان عزیز به بار می آورند. منتها شرکت حمل بار آرژانتین با کسب مجوز قانونی از تعاونی حمل بار در تهران، اثاث کشی و حمل بار را انجام می‌دهد. همچنین با رعایت قوانین موجود در اتحادیه‌ی حمل بار، قیمت نهایی اثاث کشی را تعیین می نماید. بنابراین با خیالی آسوده و بدون نگرانی می‌توانید با این شرکت حمل بار تماس حاصل نموده و خدمات مدنظرتان را رزرو نمایید.