اتوبار و باربری جماران

اتوبار و باربری جماران

باربری جماران و باربری محدوده قصر انتخابی مطمئن برای حمل انواع بار در تهران و شهرستان ها می باشند. با انتخاب بهترین نیروی کار و آموزش های لازم به آنها بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه میدهد. باربری منطقه جماران تنها باربری در جماران است که خدمات شبانه روزی خود را با قیمت باربری منصفانه و تخفیف ویژه به مشتریان خود ارائه می دهد. تلفن را بردارید و با نزدیکترین باربری در جماران تماس بگیرید و تجربه ای متفاوت از اسباب کشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

اتوبار و باربری جماران

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری جماران تهران

باربری جماران از بسته بندی محکمی با استفاده از روش های اروپایی و متدهای جدید استفاده می کند. بهترین بسته بندی را با استفاده از کارتن های دارای ضربه گیر چند لایه، کیسه های زیپ دار و دارای پشم شیشه، پلاستیک حباب دار که مانع از آسیب و ضربات احتمالی می شود، انجام می دهد. کارگران شرکت حمل بار جماران برای بسته بندی هر وسیله ی از فوم های ضربه گیر استفاده کرده و مثلا اگر یک وسیله شکستنی را در کارتن قرار می دهند تمام کارتن را با کاغذ باطله وروزنامه پر می کنند تا از شکستن آن جلوگیری شود، وسایل قیمتی را در داخل پولیش گذاشته و سپس در کارتن قرار می دهند.

هزینه باربری در جماران چقدر است؟

شرکت حمل بار جماران دارای یک امتیاز مثبت است و آن تعیین نرخ اسباب کشی بر اساس قانون های مصوب در تعاونی حمل و نقل است. همچنین از راه های مختلف جهت کاهش قیمت های نهایی تعیین شده استفاده می کند. هزینه اسباب کشی از مهم ترین دلایلی است که افراد اقدام به استفاده از روش های قدیمی و سنتی می کنند. میزان بالای هزینه ها در بعضی از شرکت های حمل بار به قدری بالا می باشد که باعث منصرف شدن افراد از سپردن کار اثاث کشی به شرکت های حمل بار می شود. باربری جماران خدمات اسباب کشی را در تهران و شهرستان ها با ارائه ی تخفیف های گسترده انجام می دهد:

  • حمل بار و انتقال جهزیه عروس با 30 % تخفیف.
  • هزینه حمل یخچال ساید بای ساید با 20 % تخفیف.
  • هزینه ی انتقال بار به شهرستان با 40 % تخفیف.
اتوبار و باربری جماران

رزرو خدمات اسباب کشی در باربری جماران

باربری محدوده جماران با توجه به تجربه ی چندین ساله در حوزه اسباب کشی بهترین انتخاب برای حمل بار در تهران و ارسال بار به شهرستان می باشد. جهت رزرو خدمات و درخواست استفاده از خدمات 24 ساعته با شماره های ما تماس بگیرید. برای دسترسی سریع به سیستم پاسخگویی شرکت حمل بار جماران روی شماره ها کلیک کنید.

09128915218 * 22096824 * 22096794


اتوبار و باربری جماران


بیمه باربری جماران

باربری در جماران با ارائه ی بارنامه و بیمه اسباب کشی برای مشتریان سلامت بار و اسباب اثاثیه را تا رسیدن به مقصد تضمین خواهد کرد. این شرکت حمل بار با ارائه ی بیمه نامه ی رایگان به مشتریان خود به آن ها این نوید را می دهد که برای هیچ موردی نگران نباشند و بارشان را سالم تحویل خواهند گرفت. بیمه نامه ارائه شده در اتوبار جماران دارای یک سری ویژگی های قانونی است و شرکت این موارد را به طور کامل برای مشتریان خود شرح می دهد. بیمه نامه اسباب کشی به صورت کاملا رایگان و بدون در نظر گرفتن هیچ گونه هزینه ی خاصی ارائه خواهد شد. در اول قرارداد بیان خواهد شد که به عنوان مثال تا ۴۰۰ میلیون ریال شرکت موظف است خسارت های وارد شده به بار را جبران نماید.


اتوبار و باربری جماران

حمل بار از خیابان جماران به شهرستان ها

اتوبار جماران به چگونگی حمل بار بسیار اهمیت می دهد و با توجه به پارامترهای مختلفی که در این زمینه وجود دارد از برنامه ریزی متفاوتی استفاده می کند، کارشناسان ما بررسی خواهند کرد که :

چه مسیری را باید طی کرد تا به شهرستان مورد نظر رسید؟

بار جا به جا شونده چقدر خواهد بود؟

موقعیت مقصد به چه صورت است و چه مقدار صعب العبور است؟

تمامی این موارد بررسی شده و در نهایت در اسرع وقت و با کیفیت بالا و به صورت تضمین شده بار شما را در مسیر طولانی به سلامت به مقصد خواهیم رساند.

کارگران ماهر اسباب کشی

باربری جماران تهران در جهت کسب رضایت مشتریان خود و افزایش کیفیت چگونگی انجام اسباب کشی از راه کارهای مختلفی استفاده می کند. یکی از این راه کارها کمک گرفتن از کارگران حمل بار ماهر و حرفه ی است. این کارگران با داشتن مهارت و تجربه ی بالا به شما کمک خواهند کرد بدون هیچگونه مشکلی بتوانید اثاث کشی نمایید.