باربری اندرزگو

باربری اندرزگو مانند باربری در شهرزیبا زیر نظر شرکت حمل بار در تهران می باشد که با بیش از 20 سال تجربه در حوزه اسباب کشی، آماده ی پذیرش هر گونه سفارش در تهران و ارسال بار به شهرستان‌ها می باشد. باربری اندرزگو تهران با داشتن ماشین‌های حمل بار مسقف و مجهز، تا حدود زیادی ایمنی بار جابجا شده را حفظ می‌کند. باربری در اندرزگو از کارگران ماهر و خبره برخوردار است و این افراد آموزش های لازم برای انجام اسباب کشی را گذرانده‌اند. در ادامه به شرح تک تک خدمات اثاث کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در این شرکت حمل بار و هزینه‌های در نظر گرفته شده برای آ‌ن‌ها پرداخته‌ایم.

فهرست مطالب:

  • شماره باربری اندرزگو.
  • معرفی خدمات اسباب کشی در باربری اندرزگو.
  • قیمت اثاث کشی در باربری اندرزگو.
  • بسته بندی وسایل و اثاثیه در اسباب کشی.
  • مشاوره اسباب کشی رایگان.
  • حمل وسایل سنگین در اثاث کشی.
  • حمل بار به شهرستان در شرکت حمل بار اندرزگو.
  • نرخ ارسال بار از تهران به شهرستان ها..

شماره باربری اندرزگو

جهت سفارش می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید، با باربری اندرزگو بهترین و آسان ترین اسباب کشی را تجربه کنید. افراد متخصص در حوزه اسباب کشی با شما صحبت خواهند کرد و خدماتی که مناسب شما می باشند را برایتان رزرو خواهند کرد. در تمامی ایام هفته و حتی در تعطیلات پذیرای سفارش های شما خواهیم بود. پس هر چه سریعتر تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.

22096824 – 22096794 – 88584613 – 09128915218

حمل بار در تهران با باربری اندرزگو

معرفی خدمات اسباب کشی که در باربری اندرزگو ارائه می شود

اگر تصمیم دارید اسباب کشی نمایید و نیاز به یک شرکت حمل بار دارید، تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. باربری اندرزگو خدمات اسباب کشی و بسته بندی خود را با در نظر گرفتن تخفیف در اختیارتان قرار می دهد. همیشه سعی مدیریت و پرسنل ما ارائه ی بهترین خدمات اسباب کشی است. چند نمونه از خدمات این شرکت حمل بار را در زیر مشاهده می فرمایید:

  • استفاده از ماشین های حمل بار مسقف.
  • صدور بیمه نامه رایگان اسباب کشی.
  • حمل بار در تمام مناطق سطح شهر تهران.
  • ارائه ی بارنامه رایگان و قانونی.
  • تعیین قیمت های اثاث کشی بر مبنای قوانین اتحادیه.
  • حمل بار به شهرستان با کمک رانندگان با تجربه.
  • انجام بسته بندی اثاثیه منزل با بهترین پکیج بسته بندی.

قیمت اثاث کشی در باربری اندرزگو

باربری محدوده اندرزگو قیمت نهایی اسباب کشی را با توجه به معیارهای مختلف در نظر می گیرد. عوامل مختلفی که در میزان قیمت ها موثرند برای هر مشتری متفاوت می باشد. این شرکت حمل بار با در نظر گرفتن تخفیف های زیادی مقدار قیمت نهایی را کاهش می دهد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا تک تک عوامل توسط کارشناسان خبره ی شرکت بررسی شود. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حجم و مقدار بار.
  • تعداد و نوع ماشین حمل بار.
  • مسافت طی شده تا مقصد.

بسته بندی وسایل و اثاثیه در اسباب کشی

در شرکت کاج زیر شعبه ی باربری در اندرزگو و باربری تجریش اثاثیه بار شما عزیزان مطابق با استاندارد بروز دنیا بسته بندی می شوند. تمامی کارهای بسته بندی وسایل زیر نظر افراد متخصص و مجرب انجام می شود. بسته بندی وسایل تنها بخش کوچکی از خدمات ما می باشد. از جمله خدمات و سرویس دهی ویژه در این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بسته بندی وسایل شکستنی در کمترین زمان ممکن.
  2. انجام کار بسته بندی وسایل اداری و شرکت ها با استفاده از امکانات بروز دنیا.
  3. ارائه ی انواع کارتن های بسته بندی وسایل و لباس.
  4. بسته بندی ایمن با استفاده از روش های بابل رپ ، استرچ رپ و فوم.
  5. انجام بسته بندی وسایل سنگین مثل گاو صندوق ، یخچال ساید بای ساید و پیانو.

مشاوره اسباب کشی رایگان

برای استفاده از تمامی خدمات ذکر شده باربری محدوده اندرزگو و باربری الهیه زیر شعبه باربری کاج تهران می توانید با سایت باربری کاج مراجعه کنید. همچنین می توانید با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید. نیروی پاسخگوی خیلی سریع به سوالات شما عزیزان پاسخ داده و در صورت نیاز به مشاوره اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

حمل بار در تهران با باربری اندرزگو

حمل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی

اتوبار اندرزگو از تجهیزات مهم و اساسی در انتقال بار و جا به جایی وسایل سنگین استفاده می کند. با این کار حمل و جا به جایی بار را برای شما آسان خواهد کرد. برای حمل و جا به جایی وسایل حجیم از دوش بند و تجهیزات و ماشین آلات مدرن استفاده می کند. کارگران این شرکت حمل بار اثاث و وسایل داخل بار را با ایمنی کامل جا به جا می کنند. کافی است به ما و تجارب چندین ساله ی پرسنل ما اعتماد نموده و از خدمات بی نظیر ارائه شده در این موسسه بهره مند شوید.

حمل بار به شهرستان در شرکت حمل بار اندرزگو 

در باربری اندرزگو مانند باربری پاکنژاد، علاوه بر انجام حمل بار و اثاث کشی در مناطق مختلف تهران، حمل بار به شهرستان هم انجام می شود. بعد از تماس و ثبت درخواست شما کارگران در کمترین زمان در محل حاضر می شوند. این افراد بسته بندی و چیدمان بار را در ماشین های حمل بار به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. به علاوه همراه با اسباب کشی، گروهی از کارگران به مقصد فرستاده می شوند و شرایط کاملا کنترل شده است.

نرخ ارسال بار از تهران به شهرستان ها

نرخ و قیمت اسباب کشی به شهرستان به این بستگی دارد که مسافت شهر مذکور با تهران چقدر است. اگر مسیر طولانی و شرایط جاده ی مناسب نباشد باید از امکانات پیشرفته تری استفاده کرد که به تبع هزینه ی بیشتری را می طلبد. باربری منطقه اندرزگو تمامی جوانب را کارشناسی کرده و سپس هزینه ها را اعلام می کند. معمولا مقداری از قیمت ها در شرکت جهت درک شرایط مالی مشتریان عزیز در شهرستان حذف می شود.

 

معرفی شرکت مجوز دار در باربری اندرزگو

تعداد شرکت‌های حمل بار در خیابان اندرزگو بسیار زیاد است و خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را ارایه می‌دهند. مساله ی که این وسط قابل تعمم است، این است که آیا فعالیت این شرکت های حمل بار قانونی است. باید در جواب این سوال بگوییم که اینگونه نیست و یک سری از شرکت های حمل بار مجوز قانونی ندارند. بنابراین خدمات ارایه شده و قیمت‌های تعیین شده در این شرکت‌ها به صورت قانونی نیست. بنابراین باربری اندرزگو گزینه ی مناسبی برای انتخاب شما مشتریان گرامی برای حمل بار و اثاثیه منزلتان می‌باشد. چرا که بیش از سی سال است که در این منطقه فعالیت کرده و از روز اول، فعالیت خود را با کسب مجوز از تعاونی حمل بار تهران شروع کرده است.