باربری توحید

باربری توحید مانند باربری آرژانتین و سایر شعبه های باربری در مرکز تهران در حال فعالیت و خدمات رسانی در حوزه‌ی اثاث کشی و بسته بندی اثاثیه منزل است. اگر می خواهید در این منطقه یا هر کدام از مناطق تهران، اسباب کشی انجام دهید به باربری محدوده توحید اعتماد کنید. خدمات این شرکت حمل بار به صورت قانونی و با کسب مجوز رسمی از تعاونی و با صدور بارنامه و بیمه نامه رایگان ارایه می شود. کارگران ما از تخصص و مهارت بالایی برخوردارند و در دو گروه خانم و آقا در حال خدمت رسانی هستند. با توجه به تجربه و مهارت، بالای پرسنل باربری میدان توحید و باربری شهرک غرب اثاث کشی مناسب و ایمنی را تجربه خواهید کرد.

شماره تماس باربری توحید

باربری توحید مانند باربری آفریقا با داشتن کارشناسان کاربلد و مجرب کار رزرو خدمات را به بهترین صورت ممکن انجام می دهد. با شماره زیر تماس بگیرید و خدمات مورد نظرتان اعم از ماشین های حمل بار، تجهیزات بسته بندی و دیگر خدمات ارائه شده را رزرو نمایید. شماره تلفن های این شرکت باربری به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شما مشتریان عزیز می باشد و نیازی نیست که دچار استرس و نگرانی شوید. افراد متخصصی در زمینه ی حمل بار و اسباب کشی پاسخگوی شما هستند و متناسب با شرایط، حجم و مقدار بار بهترین خدمات را برای شما رزرو خواهند کرد. در تمام ایام هفته از شنبه تا جمعه و حتی ایام تعطیلی و ایام نوروز نیز می توانید بدون محدودیت زمانی با ما تماس حاصل نمایید:

۰۲۱۸۸۵۷۰۷۹۶

 

بیمه نامه رایگان اسباب کشی در شرکت حمل بار توحید

باربری محدوده توحید جهت حفظ آرامش شما عزیزان تمام بار و اسباب کشی تان را بیمه می کند. شاید با خود فکر کنید علاوه بر هزینه اثاث کشی هزینه بیمه را هم پرداخت کنید. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست ما به صورت رایگان این کار را برایتان انجام می دهیم. بر مبنای این بیمه نامه هر گونه آسیب و ضرر مالی ایجاد شده در زمان اثاث کشی را برایتان جبران خواهیم کرد. این بیمه نامه باربری با یک سقف مشخص به عنوان مثال ۴۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال انجام می شود. بر طبق این بیمه نامه هزینه ی خسارت های ناشی از تمامی حوادث از جمله وقوع بارندگی و خیس شدن وسایل، گم شدن لوازم، آتش سوزی و غیره به صورت کامل به مشتری پرداخت شود. بنابراین نگران هیچ مساله ی نباشید و با خیالی آسوده به ما اعتماد نمایید و از یک اثاث کشی تضمین شده لذت ببرید.

 

حمل بار به شهرستان در اتوبار توحید

باربری منطقه توحید انواع جا به جایی و اسباب کشی را در مسیرهای دور و نزدیک انجام می دهد. این شرکت باربری برای انجام ارسال بار از تهران به شهرستان ها از ماشین های حمل بار کاملا ایمن استفاده می کند که دارای سقف هستند. یک تیم حرفه ای همراه با بار فرستاده می شود که هم در مبدا و هم مقصد کارگران حضور داشته و تمامی کارهای مربوطه را انجام می دهند. چیدمان وسایل داخل بار توسط افراد خبره و با تجربه انجام می شود. رانندگان و کمک راننده ی با تجربه کار انتقال و حمل بار به شهرستان ها را انجام می دهند. به دلیل مدیریت مناسب این شرکت باربری و متعهد بودن کارگران و پرسنل آن، افراد زیادی به ما اعتماد کرده و در شهرستان ها مشتریان ثابتی داریم. حمل بار در مسیرهای طولانی کار بسیار پر ریسک و خطرناکی است که این شرکت حمل بار شرایطی را فراهم کرده است تا بدون هیچ گونه نقص و خسارتی بارتان به مقصد برسد.

باربری توحید

 

قیمت ارسال بار از تهران به شهرستان در باربری توحید

ارسال بار از تهران به شهرستان در باربری توحید  مانند باربری استاد معین توسط رانندگان بسیار با تجربه انجام می شود. این افراد با تمام جاده های خارج شهر آشنایی دارند و با کمک کارگران کاربلد شرکت نتایج قابل قبولی را برایتان فراهم می کنند. تمام مراحل اعم از بسته بندی، چیدمان بار به صورتی انجام می شود که تا پایان کار اسباب کشی اینی به طور کامل رعایت و آسیبی به بارتان در مسیر طولانی وارد نشود. هزینه ی حمل بار به شهرستان ها بستگی به چند پارامتر مهم دارد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت. مهم ترین و اولین مورد تاثیر گذار مقدار مسافت بین مبدا تا مقصد اسباب کشی است. مورد دوم نوع وسیله ی حمل بار استفاده شده می باشد که تعیین کننده ی نرخ حمل بار به شهرستان ها می باشد.

کارگر اسباب کشی در باربری میدان توحید

کارگران و رانندگان باربری در توحید از تمامی تلاش خود استفاده می کنند تا مشتریان کاملا از کار ما راضی باشند. این افراد به صورت تمام وقت به شما کمک می کنند تا اثاث کشی آسانی داشته باشید. این تیم از دو گروه خانم و آقا تشکیل شده اند و کار بسته بندی وسایل قیمتی و شکستنی بر عهده خانم ها می باشد. این کارگران دوره های آموزشی مربوط به اسباب کشی را گذرانده و کاملا در این زمینه خبره هستند. اگر ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید با عملکرد این کارگران تا حد زیادی آشنا خواهید شد. قبل از استخدام نهایی کارگران، این شرکت حمل و نقل کارگاه های آموزشی را برای این کارگران تشکیل می دهد تا در زمینه اسباب کشی و بسته بندی خبره شوید.

باربری توحید

مشاوره اثاث کشی رایگان 

قطعا هر چقدر تجربه ی اسباب کشی داشته باشید نمی توانید همانند یک شرکت حمل بار و کارگران اسباب کشی به درستی کارتان را انجام دهید. گاهی اوقات مشتریان باربری محدوده توحید برای اولین بار تصمیم به اثاث کشی دارند به همین دلیل تجربه لازم را ندارند. از این جهت جلسات مشاوره رایگان اسباب کشی در این شرکت تشکیل و موارد ضروری به عرض مشتریان خواهد رسید.افراد متخصص و کارشناسان ماهری مسئول تشکیل این جلسات مشاوره برای شما مشتریان گرامی هستند. بنابراین بدون پرداخت هزینه می توانید با خیالی آسوده سوالات خود را از این افراد بپرسید.

رزرو وانت تلفنی میدان توحید

جهت رزرو وانت تلفنی توحید و دیگر ماشین های حمل بار در این شرکت با مشاورین با صحبت نمایید. این مشاورین با در نظر گرفتن موارد مختلفی مانند حجم و مقدار بار و مسافت بین مبدا تا مقصد، بهترین ماشین حمل بار را برای شما رزرو خواهند کرد. ماشین های سبک مانند وانت تلفنی و نیسان بار برای جا به جا کردن بارهای کم حجم مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت برای جا به جا کردن بارهای سنگین از انواع تریلی و خاور و ایسوزو استفاده می کند. طبق قوانینی که به تازگی در تعاونی حمل بار تصویب شده است، همه ی شرکت های حمل بار موظف به استفاده از ماشین های مسقف هستند. بنابراین این شرکت حمل بار نیز از ماشین های سقف دار جهت جا به جا کردن بار در مسیرهای دور و نزدیک استفاده می کند.

نرخ کرایه ماشین های حمل بار در باربری توحید

باربری در توحید نرخ های قانونی و مصوب اتحادیه حمل بار را برای کرایه دادن ماشین های حمل بار و قیمت نهایی اسباب کشی در نظر می گیرد. در لیستی که در زیر آورده ایم تا حدودی از قیمت کرایه ماشین های حمل بار این موسسه حمل بار اطلاع خواهید یافت. در این شرکت وسایل نقلیه ی باری فوق سنگین مانند کفی و تریلی جفت و تک دارای بیشترین نرخ کرایه هستند. ماشین های سبکتر به نسبت مقدار کرایه ی کمتر و ارزانتری دارند. شما مشتریان عزیز اگر می خواهید از قیمت های به روز و دقیق وسایل نقلیه مطلع شوید، بهتر است با مشاورین ما صحبت نمایید. این افراد به طور دقیق به شما خواهند گفت که برای هر وسیله ی نقلیه چقدر کرایه پرداخت کنید.

  • نرخ کرایه نیسان: چهار میلیون و پانصد هزار ریال.
  • قیمت اجاره وانت تلفنی: سه میلیون ریال.
  • نرخ اجاره کامیونت: هشت میلیون ریال.

بسته بندی ماهرانه اثاثیه منزل

یکی از مهم ترین و شاید اصلی ترین مرحله‌ی اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل است. باربری توحید با داشتن کارگران ماهر و حرفه‌‌ی بسته بندی تک تک اثاثیه و لوازم منزلتان را با ایمنی کامل انجام می‌دهند. این کارگران با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته مانند کارتن‌های چند لایه و محکم، نایلون های ضد ضربه، بابل رپ و استرچ رپ و چسب های پنج و ده سانتی، لوازم منزلتان را بسته بندی می کنند. جهت رزرو خدمات مربوطه با کارشناسان ماهر و با تجربه‌ی ما در شرکت حمل بار توحید تماس حاصل فرمایید.

اتوبار خیابان توحید کجاست؟

باربری توحید از شعب بسیار فعال و پر مشتری شرکت حمل بار کاج در خیابان توحید محسوب می گردد. این خیابان از خیابان های منطقه دو شهرداری تهران می باشد و محله های زیادی از آن عبور می کند که می توان به محله های نصرت، شهرآرا، جمهوری و توحید اشاره نمود. این خیابان در واقع یکی از معابر مهم در تهران می باشد که به معابر مهم و اصلی این شهر مانند بزرگراه شهید چمران، تونل توحید، ستارخان و نیایش شرقی متصل است. بنابراین دسترسی به این خیابان و این شرکت حمل بار به آسانی صورت می گیرد و مشتریان ما به راحتی با مشاورین و کارشناسان این شرکت به صورت حضوری صحبت می کنند. با این وجود نیازی به حضور در شرکت نمی باشد و می توانید از طریق شماره تماس های ما به راحتی با کارشناسان شرکت حمل بار توحید صحبت نمایید و خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را رزرو نمایید. این شرکت باربری دارای مشتریان ثابتی در نقاط مختلف تهران است و ذکر این نکته بسیار مهم است که تمامی مشتریان خدمات ارایه شده را با قیمت های قانونی و ارزان دریافت می کنند.