باربری چهاردانگه

باربری چهاردانگه در کنار باربری درکه با داشتن بهترین امکانات، تجهیزات و ماشین آلات به روز دنیا اسباب کشی و بسته بندی مناسبی را برایتان انجام خواهند داد. کارشناسان باربری ارزان تهران به شما کمک خواهند کرد به راحتی و با قیمت‌های قانونی مصوب در تعاونی اسباب کشی نمایید. باربری محدوده چهاردانگه در قبال تشکیل جلسات مشاوره‌ی اسباب کشی که توسط این کارشناسان برگزار می شود، هزینه‌ی دریافت نمی کند. تلفن را بردارید و با گرفتن فقط یک شماره تلفن از خدمات ارائه شده در اتوبار چهاردانگه بهره‌مند شوید و آن ها را رزرو نمایید. در هر زمان از شبانه روز که تصمیم به جا به جایی و اثاث کشی، داشتید می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید و ما را از تصمیمی که گرفته اید مطلع نمایید.

فهرست محتوا:

  • شماره باربری چهاردانگه.
  • خدمات اسباب کشی بی نظیر در شرکت حمل بار چهاردانگه.
  • قیمت اسباب کشی در باربری چهاردانگه چقدر است؟
  • نرخ بیمه نامه اسباب کشی.
  • بسته بندی وسایل برای اسباب کشی با بهترین تجهیزات.
  • حمل بار به شهرستان در باربری چهاردانگه.
  • نرخ ارسال بار از تهران به شهرستان در باربری در چهار دانگه.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی.
  • کارگر حمل اثاثیه در باربری چهاردانگه.
  • باربری نیسان چهاردانگه.
  • معرفی محله چهاردانگه تهران.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی.
  • بهترین شرکت حمل بار در چهاردانگه.

شماره باربری چهاردانگه

اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن اسباب کشی نمایید با شماره تلفن باربری منطقه چهاردانگه تماس بگیرید. ما در باربری تهران بدون اتلاف وقت و هزینه درخواست شما را قبول و ثبت می کنیم. با این توضیح که بالا بردن سرعت کار در این شرکت حمل و نقل به معنای کاهش سطح کیفی کار نمی باشد. هدف ما این است که شما بتوانید در یک زمان کوتاه اسباب کشی نمایید. بنابراین تلفن را بردارید و با شماره تلفن های درج شده در سایت باربری کاج تماس بگیرید.

021-22096824

باربری چهار دانگه

خدمات اسباب کشی بی نظیر در شرکت حمل بار چهاردانگه

اگر می خواهید اسباب کشی آسان و بدون دردسری را تجربه نمایید باربری چهاردانگه انتخاب مناسبی است. این شرکت حمل بار بهترین خدمات اثاث کشی را در تهران و شهرستان ها به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در تضمین ایمنی اسباب کشی، سطح کیفی خدمات ارائه شده ی اسباب کشی است. شما می توانید این موسسه را به دلیل موارد زیر انتخاب کنید:

  1. حمل و نقل و اسباب کشی در تمام روزهای هفته.
  2. پاسخگویی مشاورین و کارشناسان به صورت شبانه روزی.
  3. ارائه ی کمترین قیمت های مصوب تعاونی.
  4. ارائه ی بارنامه و بیمه نامه رایگان اسباب کشی.

باربری چهاردانگه

 

قیمت اسباب کشی در باربری چهاردانگه چقدر است؟

شرکت حمل بار چهاردانگه مانند باربری آرژانتین از قیمت های مناسب و منصفانه برای انجام اسباب کشی استفاده می کند. شما می توانید برای استعلام قیمت ها با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما با توجه به شرایط شما مراجعین محترم قیمت تک تک مراحل را برایتان تعیین می کنند. با در نظر گرفتن حجم و مقدار بار و مقدار مسیر طی شده از مبدا تا مقصد میزان قیمت ها برای مشتریان مختلف، متفاوت است. در کل هدف ما انجام اثاث کشی با نرخ های مصوب تعاونی حمل بار و ارائه ی تخفیف های مختلف می باشد. مقدار تخفیف های ارائه شده در مناسبت ها، مانند اعیاد بیشتر خواهد بود، برای بهره مندی از آن ها بهتر است با ما تماس بگیرید.

 

 

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی با بهترین تجهیزات

باربری چهاردانگه و باربری آفریقا کار بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل را با به کار بردن بهترین تجهیزات انجام می دهند. کارگران اسباب کشی در محل اثاث کشی حاضر شده و بسته بندی تک تک وسایل و لوازم منزلتان را برایتان انجام می دهند. هزینه بسته بندی در این شرکت باربری با تخفیف ۳۰ درصد انجام می شود و به تمامی مشتریان شرکت این کاهش قیمت تعلق می گیرد. قیمت لوازم و تجهیزات به کار گرفته شده جهت انجام بسته بندی اثاثیه منزل در همان ابتدا به اطلاع مشتری خواهد رسید. وسایل و تجهیزاتی که این شرکت حمل بار جهت انجام بسته بندی استفاده می کند به شرح زیر است: 

  • انواع و اقسام کارتن های ضخیم در سایزهای مختلف.
  • فوم های ضد ضربه.
  • نایلون های حباب دار.
  • کارتن های رگال دار.
  • چسب و قیچی و پارچه.

حمل بار به شهرستان

باربری در چهاردانگه هم خدمات خود را در سطح شهر تهران و هم در شهرستان ها ارائه می دهد. می توانید با کارشناسان ما صحبت کنید و از چگونگی انجام این کار مطلع شوید. مهم ترین تمهیدات به کار گرفته شده در این شرکت حمل بار برای ارسال بار به شهرستان ها می توان به استفاده از ماشین حمل بار مسقف اشاره کرد. کارگران این شرکت چیدمان مناسبی را برای حفظ ایمنی بار در طول مسیر طولانی انجام می دهند.

نرخ ارسال بار از تهران به شهرستان

شرکت حمل بار چهاردانگه نرخ حمل بار به شهرستان را با در نظر گرفتن نرخ ماشین های حمل بار و حجم و مقدار بار در نظر می گیرد. قیمت کرایه ماشین های حمل بار در این موسسه باربری به شرح زیر است:

  • نرخ کرایه خاور مسقف به ازای سه ساعت: پانصدو پنجاه هزار تومان.
  • نرخ اجاره نیسان تلفنی به ازای دو ساعت: صد و پنجاه هزار تومان.
  • قیمت کرایه خاور روباز: پانصد هزار تومان.
  • اجاره تریلی: ششصد هزار.

حمل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی

حمل و جا به جا کردن اثاثیه و وسایل سنگین وزن در باربری چهاردانگه با ایمنی کامل انجام می شود. انتقال لوازم سنگین وزن در اسباب کشی از راه پله ها کار سختی است و باید با دقت انجام شود تا آسیبی به آن ها وارد نشود. هر وسیله مانند سرویس خواب و ماشین لباسشویی توسط دو نفر از کارگران جا به جا می شود. گاهی اوقات حمل این چنین وسایلی با دست خالی امکان پذیر نیست و کارگران ما از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص استفاده می کنند. کارشناسان ما هزینه ی حمل و جا به جا کردن اثاثیه سنگین وزن را با تخفیف ۲۵ درصد به شما مشتریان عزیز اعمال می کنند. برای رزرو جرثقیل و بالابرهای ارائه شده در این شرکت حمل بار با مشاورین ما صحبت نمایید. نرخ حمل اثاث سنگین وزن به ازای هر طبقه معادل ۴۰ هزار تومان است، نگران هزینه ها نباشید که کاملا قانونی و منصفانه می باشد. 

کارگر حمل اثاثیه در باربری چهاردانگه

حمل و جا به جا کردن اثاثیه و وسایل داخل بار در باربری چهاردانگه مانند باربری سعادت آباد توسط کارگران ماهر و پرسنل حرفه ای انجام می شود. این افراد با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته تک تک مراحل اسباب کشی را انجام می دهند. متناسب با حجم کار ما از تعداد مشخصی از کارگران خانم و آقا کمک می گیریم. معمولا افرادی که به عنوان کارگر در این شرکت استخدام می شوند، دوره های آموزشی لازم را باید طی کنند. ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید و از این طریق می توانید تا حدی با عملکرد آن ها آشنا شوید:

 

 

حمل یخچال ساید بای ساید در زمان اسباب کشی

یخچال ساید بای ساید از جمله وسایلی است که باید با احتیاط کامل جابجا شود تا صدمه ی به آن وارد نشود، چرا که هزینه‌های جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد. باربری چهاردانگه از کارگران ماهر برای جا بجا کردن این وسیله کمک می‌گیرد، البته این نکته قابل ذکر است که این کارگران از لوازم مختلفی همچون بالابرها و ماشین‌آلات مخصوص استفاده می‌کنند. این کارگران به درستی و با ایمنی کامل وسایل منزل تان را بسته بندی کرده و در حین جابجا کردن آن ها نکات ایمنی را رعایت می‌کنند تا آسیبی به آن ها وارد نشود.

نرخ بیمه نامه اسباب کشی

باربری چهاردانگه بیمه نامه اسباب کشی را به تمامی شما مشتریان عزیز ارایه داده و مبلغی در قبال آن دریافت نخواهد کرد. شرکت حمل بار چهاردانگه، از شرکت های حمل بار و اثاث منزل در خیابان چهاردانگه می باشد که دارای مجوز قانونی فعالیت در عرصه‌ی اسباب کشی است. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید به نحوه‌ی ارایه خدمات اسباب کشی در این شرکت و قیمت‌های در نظر گرفته شده و پرسنل با تجربه‌ی آن اعتماد نمایید. چرا که کارگران و پرسنل آن همواره در تلاش هستند تا کوچکترین صدمه به لوازم منزلتان در طول اسباب کشی وارد نشود. با این وجود گاهی اوقات اتفاقاتی رخ داده و باعث صدمه دیدن و خسارت اثاثیه و لوازم منزل‌تان می شود. به همین دلیل مدیریت محترم این شرکت حمل بار با ارایه بیمه نامه خسارت‌های به وجود آمده را جبران می‌کند.

باربری نیسان چهاردانگه

باربری چهاردانگه از انواع وسایل نقلیه کوچک و بزرگ جهت جا به جا کردن و حمل بار در مناطق مختلف تهران استفاده می کند. نیسان بار و وانت تلفنی از جمله ماشین های سبکی هستند که برای حمل بارهای کم حجم به کار می بریم. جهت رزرو نیسان بار چهاردانگه و وانت تلفنی و دیگر ماشین های باری موجود در این شرکت، با ما تماس بگیرید. نرخ کرایه انواع تریلی، خاور و ایسوزو از کرایه ماشین های سبک بیشتر است. اما در کل ما از تخفیف هایی استفاده می کنیم تا به مشتریانمان فشاری وارد نشود و به راحتی بتوانند با قیمت های کم از خدمات ما استفاده نمایند.

نرخ اجاره وانت تلفنی در چهاردانگه

قیمت اجاره‌ی وانت تلفنی و دیگر ماشین های حمل بار در اتوبار چهاردانگه مانند باربری تهرانسر با توجه به قوانین موجود در تعاونی حمل بار و اثاثیه منزل تعیین می‌شود. وانت تلفنی یکی از وسایل نقلیه‌ی باری بسیار پرطرفدار در بین اهالی چهاردانگه جهت حمل و جا به جا کردن اثاثیه منزل است. شرکت حمل بار چهار دانگه رزرو انواع ماشین های باری اعم از وانت تلفنی، نیسان بار، تریلی و کامیون ها را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد. جهت افزایش آگاهی شما مشتریان عزیز یک سری از قیمت‌های مربوط به کرایه ماشین های حمل بار در این شرکت باربری را در زیر آورده‌ایم:

  • نرخ کرایه نیسان بار برای دو ساعت رزرو: چهارصد و پنجاه هزار تومان
  • قیمت اجاره‌ی وانت بار جهت رزرو دو ساعته: سیصد هزار تومان.
  • قیمت کرایه‌ی کامیونت برای سه ساعت: هشتصد هزار تومان.

معرفی محله چهاردانگه تهران

باربری چهاردانگه در محله ی چهاردانگه در جنوب غربی تهران قرار دارد. یکی از عمده ترین و بارزترین ویژگی این شرکت حمل بار، ارائه ی خدمات اسباب کشی به نقاط مختلف تهران و شهرستان ها می باشد. این محله یک منطقه تجاری، صنعتی و مسکونی می باشد و دارای بازار مبل و کابینت می باشد. این شرکت باربری سفارش های مختلفی را از بازار مبل به صورت روزانه دریافت می کند و با تخفیف بیشتری حمل و نقل در این بازار را انجام می دهد. هزینه ی زندگی در این محله پایین است و به راحتی می توانید به این منطقه اسباب کشی نمایید. برای رزرو خدمات اثاث کشی در این شرکت حمل و نقل با شماره تلفن های باربری کاج تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی و اطلاع رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند.


چرا باربری چهار دانگه را انتخاب کنیم؟

باربری چهار دانگه را می توانید به دلایل زیر برای اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزلتان انتخاب نمایید. این شرکت حمل بار در ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به شما مشتریان عزیز در تهران و شهرستان‌ها می‌باشد. 

  • رزرو خدمات اثاث کشی در تمام روزهای هفته.
  • ارائه ی انواع ماشین‌های حمل بار مسقف.
  • انجام اثاث کشی و بسته بندی اثاثیه منزل با قیمت‌های مصوب تعاونی حمل بار.
  • حمل بار به تمام شهرستان‌های ایران.
  • انجام بسته بندی اثاثیه منزل با روش های اروپایی.
  • حمل و جابجایی جهزیه عروس در تمام مناطق تهران.

بهترین شرکت حمل بار در چهاردانگه

اتوبار چهاردانگه یکی از شرکت‌های حمل بار در تهران است که دارای سابقه‌ی بیش از ۱۵ سال در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل است. این شرکت حمل بار دارای اعتبار و فعالیت قانونی است، معتبر بودن این شرکت حمل بار به دلیل کسب مجوز از تعاونی حمل بار و اثاثیه منزل است. همچنین قیمت مراحل مختلف اسباب کشی را بر مبنای نرخ های تعیین شده در این اتحادیه تعیین می‌کند. همچنین قیمت هایی که در ابتدا توسط مدیریت محترم شرکت حمل بار چهاردانگه تعیین می‌شود تا انتها هیچ تغییری نخواهد کرد و کاملا ثابت است.

جلسات مشاوره رایگان در باربری چهاردانگه

اتوبار چهاردانگه مانند باربری جردن از ماشین‌های حمل بار مسقف، بهترین تجهیزات بسته بندی اثاثیه منزل و سایر امکانات و خدمات اسباب کشی استفاده می‌کند. شما مشتریان عزیز می‌توانید جهت رزرو این امکانات با شماره تلفن‌های درج شده در این مطلب تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق تماس تلفنی با مشاورین این شرکت حمل بار صحبت نمایید و در جلسات مشاوره اثاث کشی شرکت نمایید. این جلسه ها کاملا رایگان بوده و شما در مقابل آن هزینه‌ی پرداخت نخواهید کرد و به راحتی و فقط با گرفتن یک شماره تماس می‌توانید در آن‌ها شرکت نمایید.

اجاره انبار برای اثاثیه در خیابان چهاردانگه

یکی دیگر از خدمات ویژه که در شرکت حمل بار چهاردانگه ارایه می‌شود، اجاره انبار برای اثاثیه منزل است. شما مشتریان عزیز می‌توانید برای بهره مندی از این انبار‌ها و رزرو آن‌ها با شماره تلفن‌های درج شده در این مطلب تماس حاصل فرمایید. انبارهای باربری تهران دارای نگهبان به صورت ۲۴ ساعته می‌باشد و لوازم بارتان در امنیت کامل قرار دارد. این انبارها در سایزهای مختلف و متناسب با حجم و مقدار بارتان اجاره داده می‌شود. کارشناسان این شرکت با بررسی کردن حجم و مقدار لوازم و اثاثیه منزلتان، انبار متناسب و مناسب را برای شما مشتریان عزیز رزرو خواهند کرد.

اجاره خاور برای اسباب کشی

همانطور که در بالا عرض کردیم، باربری چهاردانگه انواع ماشین‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین را برای جا به جا کردن اثاثیه و لوازم منزلتان ارایه می دهد. یکی از ماشین های حمل بار که روزانه توسط کارشناسان این شرکت حمل بار رزرو می‌شود، خاور است. خاور به دلیل داشتن شاسی فولادی بسیار قوی می‌تواند حدود ۱۰ تن بار را هم تحمل کند. از طرفی خاور یکی از محبوب ترین کامیون‌های حمل بار است که افراد زیادی خواستار رزرو آن می‌باشند. شما مشتریان عزیز می‌توانید با ما تماس بگیرید و در هر زمان که خواستید خاور و دیگر ماشین‌های حمل بار را رزرو کنید.