اتوبار و باربری وحیدیه

اتوبار و باربری وحیدیه

باربری وحیدیه و باربری محدوده چیذر شرکت حمل و نقل باربری در تهران ارائه دهنده ی انواع خدمات باربری شبانه روزی به مشتریان هستند. این شرکت حمل بار از تجهیزات به روز برای بسته بندی و انجام سایر مراحل اثاث کشی استفاده می کند. با باربری محدوده وحیدیه نگرانی بابت اسباب کشی و حمل بار معنی ندارد. هر جای تهران که باشید شعب مختلف این شرکت حمل بار به ویژه باربری فرشته در خدمت شماست. باربری در وحیدیه از بهترین ماشین های حمل بار در سایزها و انواع مختلف وانت تلفنی، خاور و نیسان به صورت مسقف استفاده می کند.

شماره باربری وحیدیه

اتوبار وحیدیه ارائه دهنده ی بهترین ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی و اسباب کشی در تهران و شهرستان ها می باشد. می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و خدمات مورد نظر خود را از این شرکت حمل و نقل رزرو نمایید. کارشناسان ماهر و خبره شرکت حمل بار وحیدیه پاسخگوی شما هستند، هر گونه سوالی در زمینه اسباب کشی و مراحل مختلف آن دارید می توانید با این افراد کارشناس مطرح نمایید. در مورد هزینه های مراحل مختلف حمل بار و باربری نیز می توانید به طور دقیق از این کارشناسان سوالات خود را مطرح کنید. هدف این افراد افزایش آگاهی و اطلاعات شما مشتریان عزیز برای انتخاب مناسب تر می باشد.

88584613 – 021

بیمه نامه رایگان اسباب کشی

باربری وحیدیه در طول سال‌ها فعالیت خود در عرصه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل، همیشه به دنبال کسب رضایت شما مشتریان عزیز بوده است. از راه‌کارهای مختلفی برای بدست آوردن رضایت شما عزیزان استفاده می‌کند، از جمله می‌توان به ارائه‌ی بیمه نامه رایگان اسباب کشی اشاره کرد. این بیمه نامه شامل تمامی مشتریان عزیز می‌شود و هزینه ‌ی ا شما بابت ارائه ی آن دریافت نمی‌شود. بر طبق این بیمه نامه، هر گونه خسارتی که به بار و اثاثیه منزلتان وارد شود، جبران آن به عهده ی شرکت حمل بار وحیدیه می باشد. این شرکت با استفاده از ابن بیمه نامه تمامی خسارت ها و صدمات وارده بر بارتان را جبران می کند.

بهترین باربری برای اسباب کشی و حمل بار در تهران

باربری کاج نامی آشنا در تهران است که بیش از 30 سال در حوزه حمل بار و حمل و نقل فعالیت دارد. همشهریان تهرانی عزیز که تجربه ی اسباب کشی و جا به جایی وسایلشان را با باربری وحیدیه داشته اند از کیفیت خدمات رسانی و قابل اعتماد بودن ما آگاهی دارند و 99% از آنها ما را به دوستان و آشنایانشان معرفی کرده اند.

  • این شرکت را می توان بهترین باربری برای حمل بار و اسباب کشی دانست زیرا مجهز به انواع وسایل نقلیه حمل بار از کوچک تا بزرگ می باشد که برای اجاره آماده می باشد.
  • همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی این شرکت حمل بار یکی دیگر از دلایل انتخاب این شرکت باربری است.
  • پیشنهاد ما این است که قبل از تماس و درخواست سرویس باربری مورد نیاز خود قیمت های تعیین شده توسط ما را با سایر باربری ها مقایسه کنید و تفاوت را احساس کنید و مراقب قیمت های بالای باربری های دیگر باشید که به دروغ در تبلیغات خود از ارزانی هزینه باربری حرف می زنند.

ماشین های حمل بار باربری وحیدیه

باربری در وحیدیه ماشین های حمل بار را به وسایل ایمنی مجهز کرده است که شامل چادر و طناب و کپسول آتش نشانی می باشد. همچنین کارشناس های خبره و ماهر ما هر روز آن ها را از نظر فنی بررسی و بدون داشتن نقص برای حمل بار فرستاده می شوند. ما تمامی ماشین های حمل بار را بیمه کرده ایم که این یک امتیاز مهم برای شما مشتریان عزیز می باشد. در لیست زیر انواع وسایل نقلیه ی باری استفاده شده در شرکت حمل بار وحیدیه را مشاهده می فرمایید. با توجه به حجم و مقدار بار کارشناسان ما انواع ماشین های باری سبک تا سنگین را برای شما مشتریان گرامی رزرو خواهند کرد.

  • وانت بار.
  • نیسان تلفنی.
  • خاور.
  • ایسوزو.
  • انواع تریلی.
  • کفی.
  • جفت.
  • تک.

نرخ رزرو نیسان بار در وحیدیه تهران

قیمت رزرو یک سری ماشین های حمل بار در وحیدیه تهران در لیست زیر به ازای دو ساعت برای رزرو ماشین های سبک و سه ساعت جهت کرایه کامیونت ها آمده است. نیسان بار و وانت تلفنی را با قیمت های کمتری نسبت به سایر وسایل نقلیه اجاره خواهیم داد. می توانید با تماس با کارشناسان ما در این زمینه اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. گاهی اوقات ما شاهد تعیین قیمت های هنگفت برای رزرو ماشین های حمل بار در شرکت های اثاث کشی هستیم. این امر سبب می شود که از اعتماد مشتریانمان کاسته و باعث رنجش خاطر آن ها شود. باید در این باره بگوییم که قیمت هایی که به عنون نرخ کرایه ماشین های حمل بار در نظر می گیریم کاملا قانونی و منصفانه و طبق قوانین حاکم در تعاونی حمل و نقل در تهران می باشد.

  • نرخ اجاره وانت تلفنی: برای دو ساعت رزرو سیصد هزار تومان.
  • قیمت کرایه نیسان تلفنی: برای رزرو دو ساعت چهارصد و پنجاه هزار تومان.
  • نرخ اجاره کامیونت: هشتصد هزار تومان برای سه ساعت رزرو.

قیمت باربری وحیدیه

باربری در محدوده وحیدیه تهران اسباب کشی ارزانی را برای شما انجام می دهد و قیمت های کمتری را برای ماشین های حمل بار و مرحله بسته بندی در نظر می گیرد. گاهی اوقات بسته به شرایط، تخفیف های زیادی را برای مشتریان خود تعیین می کند. برای آگاهی از مقدار و زمان اعمال این تخفیف ها می توانید با شماره تلفن های درج شده در این سایت تماس حاصل نمایید. ما حق الزحمه کارگران و رانندگان را به صورت جداگانه حساب می کنیم و این کار کلا به عهده ی خود شرکت است. نرخ اسباب کشی در این شرکت حمل بار بستگی به مقدار مسافت طی شده و نوع وسیله ی حمل بار دارد. در مسافت های مختلف بر حسب کیلومتر نرخ اثاث کشی متفاوت می باشد همچنین کرایه وسایل نقلیه هم بستگی به نوع آن ها دارد. قیمت رزرو کارگر حمل بار در این شرکت حمل بار به ازای هر یک ساعت شصت هزار تومان است.

اسباب کشی سریع با کمک کارگر حمل اثاثیه

باربری محدوده وحیدیه با کمک کارگران ماهر و کاربلد مراحل مختلف اسباب کشی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. این کارگران با آموزش های جامعی که دیده اند، مراحل مختلف اسباب کشی را با ایمنی و دقت بالا انجام خواهند داد. با توجه به حجم کار اسباب کشی، مشاورین ما تعداد کارگران اعزامی به محل را تعیین می کنند. معمولا رزرو اولیه کارگران حمل بار در این شرکت حمل و نقل به ازای سه ساعت پی در پی انجام می شود که معادل صد و هشتاد هزار تومان است. دو اکیپ از کارگران همزمان مراحل مختلف چیدمان، بسته بندی و حمل وسایل شکستنی، مبلمان و سایر وسایل منزلتان را انجام می دهند. اگر ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید، می توانید بر اساس آن تصمیم گیری دقیق تر و مناسب تری برای انتخاب این کارگران خواهید داشت.

حمل بار از خیابان وحیدیه تهران به شهرستان‌ها

اتوبار وحیدیه در تمام روزهای هفته آماده‌ی ارائه‌ی خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در محدوده‌ی وحیدیه تهران است. البته خدمات ارائه شده فقط مختص به تهران نیست و حمل بار از تهران به شهرستان‌ها از خدمات ویژه‌ی شرکت حمل بار وحیدیه محسوب می‌شود. جهت رزرو خدمات بین شهری کافی است از طریق تماس تلفنی، سامانه باربری آنلاین و حضوری با کارشناسان ما صحبت نمایید. این افراد بهترین و مجهزترین ماشین‌های حمل بار وانت تلفنی، نیسان‌ بار، تریلی و انواع کامیون‌ها را برای جابجایی بار به شهرستان‌ها رزرو خواهند کرد. برای اینکه اثاثیه منزل و دیگر کالاهای موجود در بارتان با ایمنی کامل به شهرستان‌ها انتقال یابد، مدیریت این شرکت حمل بار اقدام به استخدام رانندگان ماهر و خبره نموده است، بنابراین جای هیچ‌گونه نگرانی برای شما مشتریان عزیز وجود ندارد.