باربری چمران

باربری چمران مانند باربری انقلاب دارای سالها تجربه در عرصه اسباب کشی و بسته بندی در اتوبار تهران است. این شرکت حمل بار خدمات خود را به صورت شبانه روزی در اختیار مشتریان خود در غرب تهران و سایر مناطق این شهر قرار می دهد. مشاورین این شرکت حمل بار، شما را راهنمایی می کنند که چگونه اتوبار چمران و با چه امکاناتی کار اثاث کشی را به پایان خواهند رساند. با خیالی راحت می توانید با باربری محدوده چمران جا به جایی را انجام دهید و خاطره خوبی از ما در ذهن داشته باشید، هدف فقط رضایت شما عزیزان است.

باربری چمران

 

  • فهرست مطالب:
  • خدمات اسباب کشی در باربری چمران تهران.
  • شماره باربری چمران.
  • ماشین های مناسب حمل بار در چمران.
  • نرخ کرایه وانت بار در اتوبار چمران چقدر است؟
  • بسته بندی وسایل در اسباب کشی توسط کارگران ماهر.
  • قیمت بیمه نامه اسباب کشی در باربری چمران چقدر می باشد؟
  • معرفی محدوده چمران در تهران.
  • ارسال بار از محله چمران تهران به شهرستان ها.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی.
  • مشاوره رایگان اسباب کشی.

 

 

خدمات اسباب کشی در باربری چمران.

از نظر باربری چمران شاید بخواهید به طور دقیق از چگونگی ارائه ی خدمات اسباب کشی و نوع آن ها دراین شرکت مطلع شوید. سپس با آگاهی کامل کار حمل بار و اثاث کشی را به ما بسپارید، پس بهتر است با ما تماس بگیرید. کارشناسان این شرکت به شما توضیح خواهند داد و تک تک خدمات ارائه شده را شرح می دهند. نوع خدمات ارائه شده در تهران با شهرستان ها تفاوتی ندارد و سطح کیفی در هر دو حالت بالا می باشد. ما خدمات رایگانی را هم برای شما مشتریان گرامی، مانند صدور بیمه نامه رایگان، تشکیل جلسات مشاوره، صادر کردن بارنامه در نظر گرفته ایم. بنابراین نگران نباشید که چون خدمات مناسبی را برایتان در نظر می گیریم، حتما هزینه ی بالایی را هم لحاظ کرده ایم. یک سری از این خدمات به شرح زیر است:

  1. ارائه ی مناسب ترین امکانات بسته بندی.
  2. رزرو خدمات به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین.
  3. حمل بار به تمام شهرهای اطراف تهران.
  4. در نظر گرفتن تخفیف برای تمامی مشتریان.
  5. اجاره انبار در تمام مناطق تهران به صورت مجانی.
  6. ارسال کارگران ماهر به مقصد.
  7. انجام کارهای اثاث کشی با کمک کارگران با تجربه.

 

 

شماره باربری چمران

اتوبار چمران به صورت تمام وقت و همه روز آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در این شرکت حمل بار می باشد. به دلیل مشغله کاری و مسافت های نسبتا طولانی شما مشتریان گرامی فرصت و زمان کافی برای رزرو خدمات به صورت حضوری را ندارید. باربری چمران این کار را برای شما مشتریان گرامی آسان کرده و از طریق تماس تلفنی به راحتی می توانید خدمات مدنظرتان را رزرو نمایید. در هر زمان که خواستید فقط با شماره زیر تماس بگیرید و در سریع ترین زمان خدماتی که می خواهید را رزرو کنید.

 

۰۲۱۴۴۳۳۴۱۸۹

 

 

ماشین های مناسب حمل بار در چمران

باربری چمران از ماشین های حمل بار مجهز در سطح شهر تهران و شهرهای اطراف استفاده می کند. این ماشین ها تا پایان اسباب کشی مشکلی را ایجاد نکرده و سلامت بارتان را نیز تضمین می کند. چرا که بعد از چیدمان بار داخل ماشین ها کارگران بار را با چادر می پوشانند و یا از ماشین های مسقف استفاده می کنند. از انواع ماشین های استفاده شده در این شرکت می توان به تریلی، خاور مسقف و روباز، نیسان بار و وانت تلفنی اشاره کرد. هدف با حفظ سلامتی بارتان در تهران و شهرستان ها می باشد و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

نرخ کرایه وانت بار در اتوبار چمران چقدر است؟

جهت رزرو کردن وانت تلفنی چمران و دیگر ماشین های حمل بار بهتر است با شماره تلفن های ما تماس بگیرید. نرخ تعیین شده در این شرکت برای کرایه انواع ماشین های سبک و سنگین را بر طبق قوانین تعاونی حمل بار می باشد. ما اسباب کشی و حمل بار های نیمه سنگین و اثاثیه منزل را با خاورهای مسقف و روباز انجام می دهیم. نرخ کرایه این ماشین های نیمه سنگیسه تا سه و نیم میلیون می باشد. اجاره ماشین های سبک وانت تلفنی و نیسان را در رنج یک میلیون و هفتصد تا دو میلیون انجام می دهیم. جهت آگاهی از قیمت های به روز کرایه این وسایل نقلیه با مشاورین ما صحبت نمایید، این افراد شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد.

باربری چمران

بسته بندی وسایل در اسباب کشی توسط کارگران ماهر

با شماره باربری محدوده چمران تماس بگیرید، اگر می خواهید اسباب کشی آسانی را انجام دهید و مراحل مختلف آن مانند بسته بندی را با ایمنی کامل انجام دهید. تمامی تجهیزات به کار گرفته شده در شرکت از بهترین جنس و با مرغوب ترین کیفیت به کار کرفته می شود. تمامی اثاثیه منزل و شرکت ها و ادارات در این موسسه توسط کارگران ماهر و با تجربه بسته بندی می شود. کارتن ها و فوم های ضد ضربه و دیگر موادی که استفاده می شود تعیین کننده ی قیمت نهایی مرحله بسته بندی در این شرکت حمل بار است. با شماره های سایت تماس بگیرید و از جزئیات قیمت ها مطلع شوید. تجهیزات زیر را جهت انجام بسته بندی کامل و بدون نقص اثاثیه منزل به کار می بریم:

  • کارتن هایی با سایزهای مختلف کوچک، متوسط و بزرگ.
  • انواع فوم ها و نایلون های ضد ضربه.
  • چسب و قیچی و پارچه.
  • کارتن های رگال دار.

قیمت بیمه نامه اسباب کشی در باربری چمران چقدر است؟

باربری محدوده چمران و دیگر شعب شرکت کاج تمامی اثاث و وسایل داخل بارتان را بیمه می کنند. هدف این شرکت حمل بار کسب رضایت شما مشتریان عزیز و انجام یک اسباب کشی آسان است. به همین دلیل با تضمین کردن سلامت بارتان خیال شما دا بابت یک اسباب کشی مناسب راحت می کند. بر مبنای این بیمه نامه در نهایت تک تک وسایل داخل بار به طور کامل به شما تحویل داده می شود. این بیمه نامه به طور رایگان و بدون دریافت هزینه به شما ارائه می شود. با نظر خواهی که از مشتریان خود داشته ایم، وجود بیمه نامه باربری باعث دلگرمی شما مشتریان گرامی می شود. همچنین با اطمینان بیشتری و به صورت آسانتری به شرکت حمل بار چمران اعتماد می کنید. چرا که دیگر هیچ حادثه ی نمی تواند باعث نارحتی و نگرانی شما مشتریان عزیز شود و تمامی رخدادها تحت پوشش این بیمه نامه قرار دارد.

معرفی محدوده چمران در تهران

باربری چمران مانند باربری شهرک غرب با داشتن تجربه ی طولانی در انجام اسباب کشی و حمل بار در تهران سعی دارد تمامی مناطق تهران و محدوده چمران را پوشش می دهد. علاوه بر تهران، سایر شهرهای اطراف و شهرستان های دورتر نیز از خدمات ما بهره مند هستند. این منطقه در غرب تهران قرار دارد و دارای بزرگراه شمالی جنوبی شهید چمران می باشد. این بزرگراه از مناطق مختلفی مانند امیر آباد، ملاصدرا، شهرک غرب و ونک عبور می کند. بنابراین شرکت حمل بار چمران سعی کرده است خدمات اثاث کشی خود را در تمام این مناطق ارائه دهد و مشتریان ثابتی را هم جذب کرده است. برای رزرو خدمات ما کافی است با شماره تلفن های درج شده در سایت کاج تماس حاصل نمایید.



ارسال بار از محله چمران تهران به شهرستان ها

ارسال بار در باربری چمران تنها در مناطق داخل شهر تهران انجام نمی شود، بلکه خدمات حمل بار مربوط به شهرستان ها نیز می باشد. ارسال بار در مسیرهای طولانی کار آسانی نیست و باید دقت کامل را در این زمینه به خرج داد. چگونگی بسته بندی اثاثیه منزل و انتقال آن در مسافت های طولانی به نوعی تاثیر مستقیمی بر ایمنی دارد. به همین دلیل این شرکت حمل بار انجام مراحل و ارسال بار در مسیرهای طولانی را بر عهده ی رانندگان ماهر و با تجربه قرار داده است. همچنین کار بسته بندی و چیدمان اثاثیه و لوازم منزل را با کمک کارگران کاربلد و ماهر انجام می دهد. نرخ ارسال بار از تهران به شهرستان ها در این شرکت با توجه به مسافت طی شده تا شهرستان مذبور و نوع ماشین حمل بار تعیین می شود.

حمل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی

باربری چمران برای حمل وسایل و اثاثیه حجیم منزل از ماشین آلات مخصوصی استفاده می کند. همانطور محتضرید حمل و جا به جا کردن اثاثیه و لوازم سنگین وزن منزل مانند سرویس خواب و تردمیل کار سختی است. به همین دلیل کارگران این شرکت حمل بار در زمینه‌ی چگونگی حمل و جا به جا کردن این لوازم آموزش های لازم را توسط متخصصین این کار دیده‌اند. بنابراین بابت این مساله جای هیچ گونه نگرانی نداشته باشید و به تجارب و مهارت بالای این افراد اعتماد نمایید. به قرار معلوم در شرکت حمل بار چمران برای حمل هر وسیله ی سنگین وزن دو نفر از کارگران کمک خواهند کرد و با ایمنی کامل و بدون آسیب این کار را انجام می‌دهند.

 

 

مشاوره رایگان اثاث کشی

اتوبار چمران در جهت کسب رضایت شما مشتریان عزیز از راه‌کارهای مختلفی استفاده می کند. یکی از این راه‌کارها تشکیل جلسات مشاوره‌ی اثاث کشی می باشد تا شما عزیزان بتوانید هر گونه سوالی که در زمینه اسباب کشی و مراحل آن، دارید را به راحتی از کارشناسان ما سوال کنید. شما می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره های ثبت شده در این مطلب با کارشناسان ما صحبت و در این جلسات شرکت نمایید. این جلسه‌ها به صورت رایگان در این شرکت تشکیل شده و هزینه‌ی برای شما در برنخواهد داشت. در این جلسات در مورد قیمت مراحل مختلف اسباب کشی مانند بسته بندی اثاثیه منزل، حجل و جابجایی وسایل سنگین وزن و بارگیری و تخلیه بار و نرخ کرایه‌ی ماشین‌های حمل بار صحبت می‌شود.