باربری آل احمد

باربری آل احمد از شعب غرب باربری تهران است که دارای مجوز رسمی و قانونی از اتحادیه حمل بار می باشد. در باربری محدوده آل احمد کیفیت حرف اول را می زند بنابراین تمامی پرسنل و کارگران حمل بار در این شرکت دوره های آموزشی در زمینه اثاثکشی را می گذرانند.این کارگران تمامی مراحل اسباب کشی از جمله بسته بندی اثاثیه منزل را با ایمنی کامل برای شما مشتریان عزیز انجام می دهند. تجهیزات بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل به طور کامل و با بالاترین کیفیت ممکن در اتوبار آل احمد به شما مشتریان گرامی عرضه می شود.

شماره باربری آل احمد

باربری آل احمد از بهترین خدمات و امکانات جهت انجام اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل، شرکت ها و ادارات استفاده می‌کند. اگر می‌خواهید از این خدمات اثاث کشی به راحتی بهره مند شوید، کافی است با شماره تلفن‌های شرکت حمل بار آل احمد تماس حاصل نمایید. کارشناسان این شرکت به صورت تمام وقت و شبانه روزی آماده‌ی پاسخگوی به شما مشتریان گرامی هستند. اگر سوالی در حوزه‌ی اثاث کشی داشتید، می توانید ز طریق تماس تلفنی با مشاورین این شرکت حمل بار مطرح نمایید. این افراد به طور کامل در مورد مراحل مختلف اسباب کشی و نرخ تعیین شده‌ی آن‌ها صحبت کرده و خدمات مورد نیازتان را در سریع‌ترین زمان ممکن برایتان رزرو خواهند کرد.

021-44334189

بیمه نامه رایگان اسباب کشی

باربری در آل احمد کار اسباب کشی را با ارائه ی بیمه نامه انجام می دهد. بنابراین در هر آب و هوا و شرایطی بارتان سالم به مقصد مورد نظرتان خواهد رسید. بر طبق این بیمه نامه اگر وسیله ی آسیب ببینید و یا حتی به طور کامل گم شود هزینه ی آن پرداخت خواهد شد. یک تیم حرفه ای و با تجربه تمام تلاش خود را می کند تا تمامی آسیب های پیش بینی نشده به صفر برسد. با این وجود مسئولیت هر گونه خسارتی را بر عهده خواهیم گرفت.

باربری آل احمد

حمل ایمن وسایل در اسباب کشی

تجهیزات ارائه شده در این شرکت جهت جا به جا کردن وسایل سنگین وزن مانند یخچال و ماشین لباسشویی به صورت زیر است:

  • جرثقیل برای انتقال وسایل بسیار سنگین پیانو و گاوصندوق و..
  • دوش بند و کمربندها برای جا به جا کردن کارتن های سنگبن وزن.
  • چرخ های اتوماتیک و دستی برای حمل ایمن تر وسایل و…

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار ال احمد

باربری آل احمد در جهت افزایش کیفیت و سطح ایمنی اسباب کشی اقدام به استخدام کارگران حمل بار ماهر و با تجربه نموده است. این کارگران مسئول انجام مراحل مختلف اثاث کشی از جمله بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل هستند. با توجه به مهارت و تجارب بالایی که این افراد دارند بسته بندی کردن تک تک اثاثیه و لوازم منزلتان را با ایمنی کامل و با استفاده از تجهیزات و امکانات روز دنیا انجام می‌دهند. کارتن های چند لایه و محکم، فوم‌های ضربه گیر و نایلون‌های حباب دار از جمله تجهیزاتی است که در این شرکت حمل بار جهت بسته بندی کردن اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و غیره استفاده می‌‌شود.