باربری کامرانیه



اتوبار و باربری کامرانیه

باربری کامرانیه و باربری گاندی با بیش از 30 سال تجربه ی فعال در حوزه باربری و حمل و نقل شهری و بین شهری دارد و در تلاش است تا با ارائه ی خدمات با کیفیت موجبات رضایتمندی شما عزیزان را فراهم آورد. کادر مجرب و متخصص، مشاوره رایگان، ارائه ی انواع وسایل نقلیه مدرن و بیمه باربری تنها بخش کوچکی از خدمات باربری محدوده کامرانیه است. در تهران و شهرستان ها مشتریان ثابتی را دارد که به شما کمک خواهند کرد بهترین اثاث کشی را انجام دهید. باربری نزدیک کامرانیه کار برنامه ریزی و رزرو خدمات را به کارشناسان ماهر می سپارد.

  • فهرست مطالب:
  • شماره باربری کامرانیه.
  • حمل بار به شهرستان با ارائه ی تخفیف در اتوبار کامرانیه.
  • قیمت باربری کامرانیه چقدر است؟
  • بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل.
  • حمل وسایل سنگین وزن در باربری منطقه کامرانیه.
  • بیمه نامه اسباب کشی رایگان در شرکت حمل بار کامرانیه.
  • بهترین شرکت حمل بار در کامرانیه.
  • وانت تلفنی کامرانیه.
  • نرخ کرایه انواع ماشین های حمل بار در کامرانیه.
  • آدرس باربری کامرانیه تهران.

شماره باربری کامرانیه

باربری نزدیک کامرانیه دارای برنامه ریزی دقیق و اصولی می باشد و تمام کارها طبق این برنامه ریزی سر وقت انجام می شود، کافی است اسباب کشی تان را به این شرکت بسپارید و از نتایج آن بهره مند شوید. کارشناسان این موسسه بدون محدودیت زمانی در خدمت مشتریان بوده و کار رزرو و سرویس دهی را برای شما انجام خواهند داد. شما می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و با این افراد صحبت نمایید. کارکنان دلسوز و متعهد و حرفه ای جوابگوی شما بوده و کار رزرو را انجام داده و از اتلاف وقت جلوگیری می کنند.

09128915218 – 22096824 – 22096794 – 88584613

حمل بار به شهرستان با ارائه ی تخفیف در اتوبار کامرانیه

شرکت باربری کامرانیه همانطور که گفته شد، دارای مشتریان ثابتی در شهرستان های اطراف تهران است که این افراد کاملا با نحوه عملکرد کارگران آشنایی دارند. افرادی که کار جا به جایی و بسته بندی اثاثیه را برای شهرستان و مسافت های طولانی انجام می دهند کاملا جدا از سایر پرسنل هستند. این افراد تجربه ی بیش از 15 سال را در زمینه انجام باربری بین شهری دارند و با مهارت بالا نوع بسته بندی و سایر مراحل را مختص به مسیرهای دور انجام می دهند. باربری کامرانیه بهترین وسیله ی نقلیه که دارای تمام وسایل مجهز و ایمنی باشد را در اختیارتان قرار می دهد.

قیمت باربری کامرانیه چقدر است؟

عزیزانی که قصد استفاده از خدمات باربری نزدیک کامرانیه را دارند می توانند به سایت باربری کاج شعبه کامرانیه مراجعه کرده و با شماره های شرکت حمل بار کامرانیه تماس بگیرند. همچنین با مراجعه به سایت شعبه کامرانیه می توانید از نرخ باربری تهران و نرخ باربری به شهرستان ها اطلاع یابید. لازم به ذکر است که هزینه اثاث کشی در این شرکت مطابق با نرخ اتحادیه باربری تهران است. جهت کاهش قیمت اسباب کشی و هزینه های جانبی آن ها یک سری برنامه های تخفیف را در نظر گرفته است:

  1. تخفیف ۲۰ درصدی برای دانشجویان.
  2. برای افراد تحت پوشش تا ۵۰ درصد تخفیف.
  3. حمل بار در مسیرهای دور و روستایی ۳۰ درصد تخفیف.
اتوبار و باربری کامرانیه

بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل در باربری محدوده کامرانیه

باربری کامرانیه جهت انجام بسته بندی اثاثیه منزل، ادارات و شرکت ها مراحل مختلفی را طی می کند که در زیر به طور مختصر در این باره توضیح خواهیم داد:

  1. مرحله اول – فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز بسته بندی از قبیل:
  • کارتن بسته بندی : برای بسته بندی لوازم آشپزخانه نیاز به کارتن های محکم و چند لایه دارید تا وسایل را با دقت در آنها بچینید. در صورت نیاز به کارتن با باربری تهران (88584613 – 021) تماس بگیرید.
  • ماژیک : نوشتن محتوی کارتن ها روی آنها در چیدمان وسایل به شما کمک خواهد کرد.
  • روزنامه باطله و کاغذ : به منظور دورپیچی وسایل شکستنی
  • نایلون حبابدار (بابل رپ) : برای سالم ماندن وسایلی از قبیل مبلمان و وسایل چوبی به شما کمک می کند.

2. مرحله دوم – جداسازی وسایل با ارزش و بزرگ آشپزخانه برای حمل و جا به جایی

اتوبار کامرانیه به شما پیشنهاد می کند در این مرحله لازم است یخچال و سایر وسایل بزرگ آشپزخانه برای بسته بندی آماده شوند. مثلا محتویات یخچال باید در کارتن های مخصوص نگه داری مواد غذایی باربری کاج قرار گیرید تا فاسد نشوند. سپس با کارتن مخصوص یخچال را بسته بندی کنید. همچنین ماشین لباسشویی باید آب آن را خالی کرده و با دستمال خشک نمایید. سیم های آن اگر قابل جدا شدن است را جدا کنید در غیر این صورت با چسب محکم ببندید.

حمل وسایل سنگین وزن در باربری منطقه کامرانیه

کارگران باربری کامرانیه تمامی تلاش خود را می کنند تا با ایمنی کامل و به سلامت بارتان به مقصد برسد. این کارگران کارتن ها و جعبه های سنگین را با استفاده از بالابر به طبقه های بالا تر و پله ها انتقال داده می دهند. همچنین برای حمل گاو صندوق و پیانو با ایمنی کامل از تجهیزات چرخ دار استفاده می شود. وسایل سنگین را با استفاده از جرثقیل به طبقات بالای ساختمان انتقال داده تا اسباب کشی بدون آسیب و خسارتی را تجربه نمایید.

بیمه نامه اسباب کشی رایگان در شرکت حمل بار کامرانیه

باربری کامرانیه با استفاده از بیمه نامه، اسباب کشی شما را تضمین می کند. انجام یک اثاث کشی ایمن به صورت تضمینی یک امتیاز بسیار مهم برای این شرکت حمل بار است. تمامی حوادث، آتش سوزی، بارندگی و موارد دیگر که سبب آسیب و صدمه به بار می شود را به طور کامل جبران خواهیم کرد. تلاش ما حذف تمامی مواردی است که باعث خسارت به بار می شود و در این راستا، تمام تلاش خود را کرده است. این بیمه نامه تمامی رخدادهای مختلف را پوشش می دهد و از نگرانی و استرس شما جلوگیری می کند.

بهترین شرکت حمل بار در کامرانیه

باربری کامرانیه از بهترین شرکت های باربری در تهران است که تمام مراحل اسباب کشی را با تخفیف انجام می دهد. در زیر مواردی را بیان خواهیم کرد که تا حدود زیادی شما را با این شرکت حمل بار آشنا می کند.

  • حمل و انتقال بار از تهران به شهرستان ها با کسب مجوز از تعاونی حمل بار.
  • تعیین قیمت های اسباب کشی بر اساس قوانین اتحادیه.
  • صدور بیمه نامه و بارنامه رایگان اثاث کشی جهت جبران خسارت های ایجاد شده.
  • حمل جهزیه عروس در تمام روزهای هفته، حتی ایام تعطیل رسمی.
  • برخورداری از کارگران حمل بار ماهر و حرفه‌ی.

وانت تلفنی کامرانیه

باربری کامرانیه مانند باربری پاسداران دارای انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین، جهت انتقال بار در تهران و به شهرستان ها می باشد. به راحتی و با گرفتن یک شماره تماس می توانید از خدمات ما بهره مند و ماشین های حمل بار را رزرو نمایید. تمامی ماشین های حمل بار ارائه شده مسقف و دارای کف پوشیده شده با موکت هستند. رانندگان ماهری با تجربه ی ۲۰ ساله مسئول حمل بار در مسافت های دور و نزدیک به این شرکت حمل بار هستند. این ماشین ها به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • ماشین های سبک: نیسان، وانت تلفنی.
  • انواع ماشین های نیمه سنگین: خاور، ایسوزو.
  • وسایل نقلیه سنگین: جفت، تک، ترانزیت، تریلی

نرخ کرایه انواع ماشین های حمل بار در باربری کامرانیه

باربری در محدوده کامرانیه جهت تعیین نرخ کرایه ماشین های حمل بار، از مبالغ تعیین شده در تعاونی استفاده می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تماس های شرکت حمل بار کامرانیه تماس حاصل نمایید. مشتریان این موسسه همیشه خواستار کرایه ماشین های حمل بار با قیمت های پایین بوده اند که مدیریت این شرکت حمل بار با ارائه ی تخفیف به میزان زیادی قیمت ها را کاهش می دهد. نرخ اجاره ی وسایل نقلیه در شرکت حمل بار کامرانیه به شرح زیر است:

  • کرایه وانت تلفنی: دو میلیون و ششصد هزار ریال.
  • اجاره خاور: پنج میلیون و پانصد هزار ریال.
  • کرایه نیسان بار: سه میلیون ریال..
  • اجاره ایسوزو: پنج میلیون و پانصد هزار ریال.

باربری کامرانیه تهران کجاست؟

باربری در کامرانیه یکی از مناطق بسیار زیبای شمیرانات و در شمال شهر تهران قرار دارد. این محله یکی از لوکس ترین و گرانقیمت ترین محلات تهران است که دارای خانه هایی با قیمت های بالا می باشد. افراد زیادی در تهران و از شهرستان ها تمایل دارند که از امکانات این خیابان استفاده کرده و ساکن آن شوند. بنابراین مدیریت محترم شرکت حمل بار کامرانیه سعی کرده است تمام خدمات اسباب کشی را با بهترین کیفیت و قیمت های مناسب به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. از همسایه های این منطقه می توان به جماران و نیاوران از شمال، از شرق با فرمانیه و از جنوب با بزرگراه صدر اشاره کرد. تمامی مناطق گفته شده و دیگر محله ها و خیابان های شمال تا جنوب تهران و شهرستان ها از خدمات ارائه شده در این شرکت باربری استفاده می کنند. از طریق شماره تلفن های ثبت شده در این سایت با ما تماس بگیرید و از جزئیات چگونگی ارائه ی خدمات و قیمت های آن مطلع شوید.