باربری دانشگاه تهران

اتوبار و باربری دانشگاه تهران

باربری دانشگاه تهران هر نوع جا به جایی و حمل بار را در کمترین زمان در باربری تهران و با بالاترین کیفیت در حمل و نقل جا به جا خواهد کرد. حتی اگر فاصله ی مبدا تا مقصد باز هم کوتاه باشد ولی دلهره به سراغمان خواهد امد. باربری محدوده دانشگاه تهران و باربری نامجو با سرویس حمل و نقل حرفه ای فرایندی که برای ما دشوار و همراه با دلشوره و اضطراب است را خیلی ساده انجام خواهد داد. برای ما مسیر حمل بار جندان تفاوتی ندارد. باربری در دانشگاه تهران به تمامی مسیرهای تهران و شهرستان ها اشراف کامل دارد و بهترین نیروها و رانندگان را برای جا به جا خواهد فرستاد.

حمل انواع بار در تهران

حمل بار به شهرستان در باربری دانشگاه تهران

باربری دانشگاه تهران برای جا به جا کردن بار به شهرستان از رانندگان ماهری کمک و استفاده می کند که دارای بارنامه و بیمه نامه معنبر هستند و کار جا به جایی را به طور دقیق و منظم انجام می دهند، این افراد از تجربه ی طولانی و با ارزش خود در این زمینه بهره برده و رعایت نکات ایمنی بار را سالم به شهرستان خواهند رساند، این افراد جاده ها و ریسک ها و مسایل آن را به طور کامل شناخته و از ترفندهای جالب و ایمن استفاده می نمایند.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری دانشگاه تهران

ارائه ی انواع کارتن های چند لایه و از جنس روغنی که اشیا و وسایل بار شما را به طور کامل محافظت می کند.

کارتن های منفذ دار برای بسته بندی وسایلی مانند گلدان و گیاهان.

قیچی و وسایل مورد نیاز برای انجام بسته بندی و چسب در اندازه ها ی مختلف برای محکم کردن درب کارتن ها.

شرکت خدمات بسته بندی را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد.

کرایه ماشین‌های حمل بار در باربری دانشگاه تهران

اتوبار دانشگاه تهران انواع ماشین‌های حمل بار، وانت تلفنی، نیسان بار، خاور، پنج تن، هجده چرخ، ایسوزو و کامیون‌ها را اجاره می‌دهد. این ماشین‌های حمل بار را به صورت مسقف و سرپوشیده برای حفظ ایمنی و سلامت بار اجاره می‌دهد. نرخ کرایه این ماشین ها در شرکت حمل بار دانشگاه تهران، طبق قانون و با توجه به نرخ های تعیین شده در تعاونی حمل بار در نظر گرفته می‌شود. برای آگاهی از قیمت کرایه این وسایل نقلیه‌‌ با مشاورین ما صحبت نمایید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.