اتوبار و باربری سراج

اتوبار و باربری سراج

باربری سراج و باربری ستارخان در تهران و شهرهای اطراف به طور شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیز می باشد. در این شرکت حمل بار دارای انواع ماشین های باربری سبک و سنگین مسقف با کف موکت کاری شده می باشد. با اطمینان به باربری در خیابان سراج حمل بار ایمن و بدور از استرسی را تجربه خواهید کرد. عزیزانی که قصد اسباب کشی و جا به جایی وسایل را دارند و با شرکت مناسب و قابل اطمینان آشنایی ندارند، می توانند با اطمینان شرکت باربری در سراج را انتخاب نمایند. در ادامه برای آگاهی شما مشتریان عزیز تمامی خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار را شرح خواهیم داد.

88584613 – 021

09128915218

حمل انواع بار در تهران-باربری سراج

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری محدوده سراج

باربری محدوده سراج مانند باربری آرژانتین سعی می کند بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی را ارائه دهد. کارگران این شرکت باربری جهت انجام بسته بندی اثاثیه منزل و سایر وسایل داخل بار از تجهیزات زیر استفاده می کند:

  1. کارتن های سه و پنج لایه برای محافظت از وسایل حساس شکستنی.
  2. به کار بردن فوم ضربه گیر برای تمامی بسته بندی ها.
  3. وکیوم 90 متری از نایلون حباب دار برای افزایش ایمنی بسته بندی.
  4. کارتن های رگال دار با ظرفیت ۱۸ دست لباس.

شماره باربری در سراج

اسباب کشی کار سختی است و نیاز به آگاهی دارد، باربری در سراج در جلسات مشاوره شما را در این زمینه آگاهی می دهیم. مشاورین ما به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می باشند و این جلسات به صورت تلفنی و حضور در این شرکت باربری تشکیل می شود. مشاورین ما در این شرکت حمل و نقل هزینه مراحل اسباب کشی را در این جلسات برای شما تعیین و مشخص می نمایند. با گرفتن شماره زیر می توانید به راحتی با کارشناسان ما صحبت نمایید و سوالاتی که دارید را مطرح نمایید.

021-28429276

هزینه باربری سراج چقدر است؟

در باربری سراج هزینه اسباب کشی بسیار کم و ارزان است و هر فردی می تواند به راحتی با ما اسباب کشی خوبی را تجربه کند. یکی از خدمات مهمی که در شرکت حمل بار سراج در این زمینه ارائه می شود، انجام اثاث کشی به صورت اقساط می باشد، شما می توانید در قسط های سه و شش ماهه تمامی هزینه را پرداخت نمایید و از فشار قیمت ها بکاهید. هدف ما این است که از بهترین خدمات باربری با کمترین قیمت استفاده نمایید. قیمت اثاث کشی در این شرکت حمل بار بر مبنای موارد زیر تعیین می شود:

  • تجهیزات بسته بندی استفاده شده.
  • نوع ماشین حمل بار.
  • مسافت طی شده تا مقصد.
  • تعداد کارگران.
  • طبقات ساختمان ها.

باربری سراج

 

 

ماشین های حمل بار در باربری سراج

باربری خیابان سراج از انواع خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین جهت حمل بار در تهران و جاده های بین شهری استفاده می‌کند. این ماشین‌ها توسط کارشناسان این شرکت و با توجه به حجم و مقدار بار رزرو می‌شوند. معمولا برای حمل اثاثیه منزل در مناطق مختلف تهران، از خاور استفاده می‌شود و در بیشتر موارد این شرکت حمل بار از نوع مسقف آن برای جابجا کردن بار استفاده می نماید. رانندگان ماهر و با تجربه‌ی شرکت حمل بار سراج مسئول حمل بار با این وسایل نقلیه هستند.

 

 

نرخ کرایه نیسان بار در خیابان سراج

اتوبار سراج از وسایل نقلیه ی مخصوص حمل بار تریلی، وانت تلفنی، نیسان بار و خاور برای حمل و جا به جا کردن بار استفاده می کند. ایسوزو از جمله ماشین هایی است که به صورت یخچال دار جهت حمل مواد غذایی فاسد شدنی استفاده می شود. نرخ اجاره ی این ماشین های باری با توجه به مبالغی که تعاونی حمل بار مشخص می کند، تعیین می کند. نرخ اجاره وانت بار برای دو ساعت معادل دویست و شصت هزار تومان است و برای اجاره ی نیسان بار در این مدت زمان سیصد هزار تومان می باشد. کرایه کامیونت ها در این شرکت مقداری بیشتر از ماشین های حمل بار و معادل پانصد و پنجاه هزار تومان می باشد.

حمل وسایل سنگین وزن

باربری در سراج حمل و جا به جایی وسایل سنگین وزن را با استفاده از ماشین آلات پیشرفته انجام می دهد. یخچال، بوفه، پیانو و سرویس خواب از جمله وسایل سنگین وزن منزل محسوب می شود که کارگران ما با مهارت و تجربه ی بالا اقدام به حمل آن ها می نمایند. هزینه جا به جایی وسایل سنگین وزن به ازای هر طبقه ۴۰ هزار تومان می باشد و این هزینه ها طبق قوانین حاکم در تعاونی حمل بار تعیین می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن های باربری کاج تماس حاصل نمایید. معمولا در این شرکت حمل بار برای جا به جا کردن مبلمان و دیگر وسایل حجیم از بالابرها و جرثقیل استفاده می شود. هدف ما انجام اسباب کشی ایمن و بدون نقص است و برای همین از راهکارها و امکانات به روز و مناسب استفاده خواهیم کرد.

کارگران حمل اثاثیه منزل

کارگران باربری سراج به صورت تمام وقت آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند. در زیر ویدیویی را مشاهده می فرمایید که چگونگی فعالیت کارگران این باربری را به تصویر می کشد. نرخ رزرو کارگران حمل بار در این شرکت باربری برای یک ساعت معادل ۶۰ هزار تومان می باشد. بعد از ثبت سفارش شما مشتریان عزیز، با تجربه ترین کارگران حمل بار را به محل اعزام می کنیم تا کارهای مربوطه را به بهترین نحو انجام دهند. در این شرکت حمل بار دو گروه کارگر خانم و آقا مسئول انجام کارهای مراحل اسباب کشی هستند.

حمل بار از خیابان سراج به شهرستان ها

باربری خیابان سراج با گذشت سال ها از فعالیت خود در عرصه ی اسباب کشی روز به روز در حال گسترش خدمات ارائه شده می باشد. یکی از خدماتی که از دیرباز در این شرکت باربری ارائه می شد، حمل و جا به جایی بار به شهرستان ها بوده است. شرکت حمل بار سراج از رانندگانی برخوردار است که تقریبا با تمامی جاده های بین شهری آشنایی دارند و دارای حداقل ۱۵ سال تجربه ی درخشان در این زمینه هستند. همچنین کارگران ما بسته بندی و چینش وسایل منزلتان را در ماشین های حمل بار انجام می دهند. همانطور که در بالا شرح دادیم این کارگران نیز دارای تجارب و مهارت لازم در انجام مراحل مختلف هستند. برای رزرو خدمات باربری بین شهری با شماره تلفن های درج شده در سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید. در مورد هزینه ی حمل بار به شهرستان ها در این شرکت حمل بار باید بگوییم که طبق قوانین موجود در تعاونی حمل و نقل تعیین می شود. هزینه ی نهایی را با اعمال تخفیف بیشتر و در حدود ۲۵ درصد به عرض شما مشتریان عزیز می رسانیم.

معرفی بهترین شرکت حمل بار در خیابان سراج

اتوبار سراج بیش از ۱۵ سال است که در عرصه ی اسباب کشی و بسته بندی در حال فعالیت می باشد. این شرکت حمل بار مشتریان ثابتی در سراسر تهران و حتی در شهرستان ها دارد، دلیل این محبوبیت را می توان به مدیریت مناسب نسبت داد. دلایل مختلف دیگری وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • ارائه ی خدمات اسباب کشی با قیمت های مصوب در تعاونی حمل بار.
  • برخورداری از کارگران حمل اثاثیه ماهر جهت انجام مراحل مختلف اثاث کشی.
  • حمل و جا به جایی بار در تمام نقاط تهران بدون محدودیت.
  • حمل وسایل سنگین وزن با تجهیزات و ماشین آلات چرخ دار.
  • کسب مجوز از اتحادیه مربوطه جهت انجام اثاث کشی.
  • عدم تغییر در قیمت تعیین شده تا پایان اسباب کشی.
  • جبران تمامی خسارت های ایجاد شده در طول حمل بار و تضمین اسباب کشی با ارائه ی بیمه نامه رایگان.