باربری شهرک کوهسار

اتوبار و باربری کوهسار
ا

.باربری شهرک کوهسار با کادری مجرب و آموزش دیده در باربری تهران در کمتر از 24 ساعت در محل بارگیری حاضربوده و روند اسباب کشی را آغاز خواهند کرد. فرآیند اسباب کشی و جا به جایی اسباب اثاثیه در باربری محدوده شهرک کوهسار و باربری قیطریه به این صورت است که ابتدا کارشناسان با توجه به نوع و حجم بار لوازم و تجهیزات بسته بندی را فراهم کرده و مراحل بسته بندی توسط متخصصین باربری در شهرک کوهسار انجام خواهد شد.

مشاوره باربری شهرک کوهسار

باربری کاج با نیروی متخصص تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان عزیز بکار خواهد برد. در همین راستا علاوه بر خدمات و سرویس دهی آمادگی خود را برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره اعلام کرده است. 

بنابر پیشنهاد مدیریت با سابقه ی باربری کاج امکان مشاوره حضوری هم برای مشتریان فراهم شده است و در تهران و سایر محله های تهران بزرگ کلاس های مشاوره حضوری را برگزار خواهد کرد. جهت اطلاع از زمان دقیق برگزاری کلاس ها و یا رزرو ماشین برای اسباب کشی و حمل و نقل با ما تماس بگیرید.

مشاوره دارای نظم خاصی است و برای همه ی مشتریان جلسات به سرعت تشکیل می شود، حتی اگر روزی ده نفر تماس بگیرند، ده بار تشکیل خواهد شد، در این جلسه ها:

ماشین های حمل بار مناسب جهت جا به جا کردن بار شما.

هزینه ی اسباب کشی و…. تعیین می شود.

بیمه نامه در باربری شهرک کوهسار

این شرکت و باربری اقدسیه به طور تمام رایگان بیمه نامه ی به شما ارائه می دهند.

این بیمه نامه تمامی اثاث و وسایل موجود در اثاث کشی را برای شما بیمه می کند.

اگر وسیله ی گم یا شکسته شود هزینه آن به طور کامل پرداخت خواهد شد .