باربری نعمت آباد

اتوبار و باربری نعمت آباد

باربری نعمت آباد مانند باربری پونک با ارائه ی خدمات ارزان و مقرون به صرفه در تهران و شهرهای اطراف دارای مشتریان ثابت است . قیمت مناسب، ارسال به موقع ماشین به محل بارگیری، اعزام نیروی ماهر و توانا در بسته بندی و جا به جایی، ارسال بهترین لوازم بسته بندی، دقت و سرعت در انجام کار از ویژگی های بارز باربری کاج است. باربری در نعمت آباد در جنوب تهران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما همشهریان گرامی است. ماشین های حمل بار در اتوبار نعمت آباد به صورت کاملا سرپوشیده و کف موکت کاری شده می باشند و هدف از این کار حفظ ایمنی اسباب کشی شما می باشد.

تلفن باربری نعمت آباد

کافی است با باربری محدوده نعمت آباد تماس بگیرید و ما را از تصمیم خود برای اسباب کشی و جا به جایی بار مطلع نمایید و از خدمات شرکت حمل بار نعمت آباد بهره مند شوید. هدف ما این شرکت حمل بار ارائه ی بهترین خدمات اسباب کشی در تهران و شهرستان ها می باشد. در طول سال ها فعالیت این شرکت حمل بار، تمام مشتریان از عملکرد کارگران و پرسنل ما راضی بوده اند. برای بهره مندی از این خدمات کافی است با ما تماس بگیرید و سرویس های مناسب اسباب کشی را رزرو نمایید.

22096824 – 22096794 – 88584613 – 09128915218

باربری نعمت آباد

فوت و فن های اسباب کشی در باربری نعمت آباد

باربری در نعمت آباد و شعب مختلف کاج مانند باربری شهرک محلاتی از دیرباز در عرصه ی اسباب کشی و بسته بندی فعالیت داشته اند و در طول این سال ها از بهترین امکانات استفاده کرده اند. در زیر اشاره ی کوتاهی به خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار خواهیم داشت. اسباب کشی کار سخت و ریسک پذیری است که باید با رعایت تمام اصول ایمنی انجام شود. این شرکت حمل بار شرایط و امکاناتی را فراهم کرده است تا شما مشتریان گرامی با خیالی آسوده بتوانید اثاث کشی نمایید.

  1. ارائه ی کارتن ها و جعبه ها در سایز های مختلف به صورت چند لایه.
  2. ماشین های حمل بار در سایزهای متنوع و به صورت ایمن و مجهز به وسایل ایمنی درجه یک.
  3. ارائه ی مشاوره و تشکیل جلسه های راهنمایی به صورت رایگان و به طور شبانه روزی.
  4. ارائه ی بیمه نامه و بارنامه معتبر اسباب کشی.
  5. کمک گرفتن از پرسنل خبره و باهوشی که در اسرع وقت با نظم کامل را شما را بارگیری می کنند.

بسته بندی اثاثیه و وسایل اثاث کشی در باربری نعمت آباد

اتوبار نعمت آباد برای بسته بندی مناسب و ایمن از امکانات زیر استفاده می کند. بسته بندی کردن اثاث و لوازم منزل نیاز به تبحر و مهارت خاصی دارد که کوچکترین صدمه ی به آن ها وارد نشود. کارگران ما دارای این مهارت هستند و تک تک اثاث و وسایل منزلتان را با ایمنی کامل و بدون نقص بسته بندی خواهند کرد. تهیه تجهیزات و امکانات بسته بندی به عهده ی این کارگران می باشد، شما می توانید از تجارب آن ها استفاده و بهترین امکانات را تهیه نمایید.

  • جعبه ها و کارتن های چند لایه ی ضخیم و محکم.
  • فوم های ضربه گیر در اندازه های مختلف و به صورت وکیوم های طولانی.
  • نایلون حباب دار، استرج رچ و بابل رپ در طول ها و سایزهای مختلف.
  • قیچی، منگنه، انواع مختلف چسب مایع و نوار چسب های بزرگ و کوچک.
  • هر آنچه که برای یک بسته بندی اسباب کشی مناسب و درخور لازم است.
  • کیسه ها و جعبه ها و نایلون ها در اندازه های مختلف و سایزهای کوچک و بزرگ برای حمل و جا به جایی و بسته بندی وسایل مختلف.

قیمت اسباب کشی در باربری نعمت آباد چقدر است؟

باربری در نعمت آباد با هزینه های بسیار پایین و منصفانه توسط این شرکت انجام می شود. در مورد تمام مراحل اسباب کشی قیمت ها کاملا بر طبق قانون و بر اساس مقدار تصویب شده تعاونی است. در مورد بسته بندی نیز به همین صورت است با این تفاوت که این کار با تخفیف ۳۵٪ انجام می شود. نرخ اسباب کشی در این شرکت باربری بر مبنای یک سری عوامل تعیین می شود که در ادامه به شرح آن می پردازیم. مهم ترین عامل تاثیر گذار در نرخ اثاث کشی می توان به نوع ماشین حمل بار اشاره کرد. نوع وسیله ی نقلیه را بر اساس حجم و مقدار بار تعیین می کنیم، مورد بعدی مربوط به مسافت طی شده بین مبدا و مقصد می باشد که بر حسب کیلومتر هزینه ها متفاوت خواهد بود.

 

نرخ کرایه وانت بار در نعمت آباد تهران

کرایه وانت بار در اتوبار نعمت آباد بر حسب زمان رزرو شما مشتریان گرامی تعیین می شود. وانت بار و نیسان بار از جمله ماشین های سبکی هستند که جهت جا به جا کردن بارهای سبک از آن ها استفاده می کنیم. در زیر نرخ اجاره ی این وسایل نقلیه را به ازای دو ساعت رزرو مشاهده می فرمایید. ماشین های نیمه سنگین مانند خاور و ایسوزو در زمان بیشتری کرایه داده می شوند که معادل سه ساعت و قیمت اجاره ی آن ها پانصد و پنجاه هزار تومان است. کارشناسان این شرکت حمل بار بر حسب خدمات درخواستی شما اقدام به رزرو ماشین های حمل بار می کنند که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آن ها صحبت نمایید:

 

  • نرخ کرایه وانت بار به ازای دو ساعت: ۲۶۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره نیسان بار به ازای دو ساعت: ۳۰۰ هزار تومان. 

باربری نعمت آباد

ارسال بار از تهران به شهرستان

باربری منطقه نعمت آباد روز به روز در حال گسترش خدمات ارائه شده اسباب کشی و بسته بندی می باشد. یک سری از شرکت ها فقط خدمات مربوط به باربری درون شهری را ارائه می دهند، اما این شرکت حمل بار امکانات و خدمات باربری بین شهری را هم فراهم کرده است. حمل و جا به جا کردن بار در مسافت های طولانی بسیار سخت و پر دردسر است که ما با انجام برنامه ریزی دقیق و با به کار بردن امکانات مناسب، تا حد زیادی این کار را آسان کرده ایم. حمل بار به شهرستان و انتقال سالم و بدون آسیب و خسارت به یک مقصد دورتر کار یک توانایی برای شرکت های باربری محسوب می شود. شرکت حمل بار نعمت آباد با به کار بردن تجهیزات مناسب و ایمن، ماشین های حمل بار مجهز، بیمه کردن اثاثیه منزل به نوعی سلامت بار و اسباب کشی شما مشتریان عزیز را تا حد بالایی تضمین می کند. 

قیمت ارسال بار به شهرستان در تهران

شرکت حمل بار نعمت آباد جهت تعیین هزینه حمل بار به شهرستان پارامترها و موارد مشخصی را در نظر می گیرد که به چند مورد اصلی آن اشاره می کنیم:

  • یکی از مهم ترین موارد مسیر طی شده است که شرایط و مناسب و نامناسب بودن جاده نیز در میزان قیمت ها تاثیر گذار است.
  • تعداد سرویس های جا به جا شده در مسیر تا انتقال کامل بار به مقصد.
  • تعداد افراد و کارگران اثاث کشی شرکت که تا پایان کار درگیر هستند.