اتوبار و باربری مالک اشتر



اتوبار و باربری مالک اشتر

باربری مالک اشتر یکی از شعبه های باربری تهران در جنوب این شهر است و دارای بیش از سی سال سابقه در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل می باشد. کارگران این شرکت حمل بار و باربری ارامنه از تجارب و مهارت‌های بالایی برخوردارند و با ایمنی کامل تک تک مراحل اثاث کشی را انجام می‌دهند. مدیریت محترم باربری منطقه مالک اشتر سعی می کند تا با قیمت‌های قانونی و صد البته منصفانه بتوانید اثاث کشی ایمنی را انجام دهید. اتوبار مالک اشتر از ماشین‌های حمل بار مسقف وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و ایسوزو جهت حمل و جابجایی بار استفاده می‌کند.

شماره باربری مالک اشتر

همانطور که در بالا مشاهده می فرمایید، عرض کردیم که باربری مالک اشتر از بهترین امکانات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می کند. تجهیزات بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل که توسط کارگران این شرکت حمل بار استفاده می شود، کاملا پیشرفته و به روز است. در این شرکت حمل بار و اثاثیه انواع ماشین‌های حمل بار سبک، سنگین و نیمه سنگین جهت جا بجا کردن بار استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید از این امکانات ارایه شده در شرکت حمل بار مالک اشتر بهره مند شوید با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید. افراد متخصص در حوزه‌ی اثاث کشی جوابگوی شما مشتریان عزیز بوده و خدمات اسباب کشی را در کمترین زمان ممکن برایتان رزرو خواهند کرد. 

88584613 – 09128915218 – 22096824 – 22096794

باربری در منطقه مالک اشتر

خدمات باربری مالک اشتر

  1. باربری کاج در تمام مناطق تهران شعبه فعال است و شبانه روزی آماده ی ارائه ی خدمات اسباب کشی به شما عزیزان می باشد.
  2. باربری کاج در این محدوده با داشتن انواع وسایل حمل بار ایمن و بیمه شده هر نوع باری را در کمترین زمان و با نهایت دقت و بالاترین کیفیت خدمات رسانی جا به جا خواهد کرد. مسئله ی مهم دیگر استفاده از تجهیزات مدرن به روز و با کیفیت است.
  3. ماشین های حمل بار در شرکت کاج مسقف و سرپوشیده است و موکت کاری هم شده تا آسیبی به وسایل وارد نشود. همچنین پتوهای بسیاری به عنوان ضربه گیر در ماشین ها وجود دارد که احتمال هر گونه آسیبی را به صفر برساند.
  4. استفاده از پتو و ضربه گیر در حمل یخچال، تخت خواب، مبلمان و … می تواند بسیار موثر و تاثیر گذار باشد. مهمترین وظیفه شرکت کاج حفظ سلامت بار شما عزیزان تا رسیدن به مقصد است. اسباب اثاثیه شما عزیزان سرمایه مهم و با ارزش شماست که شرکت کاج همانند وسایل ارزشمند خود با آنها برخورد خواهد کرد.
  5. کیفیت در خدمات رسانی موجب اعتماد شما عزیزان شده و امتیازاتی که توسط مشتریان دریافت می کنیم میزان رضایت شما را از خدمات رسانی ما نشان می دهد.
باربری مالک اشتر

حمل وسایل در باربری مالک اشتر

  1. برای جا به جایی ایمن این وسایل از ماشین آلات چرخ دار و مناسب و به روز استفاده می شود.
  2. انتقال گاو صندوق از طریق جرثقیل برای حمل ایمن این وسایل.
  3. برای بسته بندی وسایل سنگین مانند یخچال از کارتن مخصوص خود و قبل از قرار دادن در کارتن از نایلون حباب دار استفاده شود.
  4. وانت تلفنی برای جا به جایی این وسایل به طور جداگانه استفاده می شود.

  • از چرخ های دستی و اتوماتیک برای انتقال وسایل حجیم از خانه یا شرکت به ماشین حمل بار استفاده می کند، با این کار به مقدار زیادی ایمنی کامل رعایت می شود، این چرخ ها دارای بند و طناب بوده و می توان وسایل را به طور کامل محکم و از تکان خوردن یا افتادن آن ها جلوگیری کرد، ما به ایمنی در کار اثاث کشی اهمیت بالایی می دهیم، جای نگرانی برای مشتریان خود باقی نخواهیم گذاشت، وسایلی مانند مبل و صندلی و.. را با بکار بردن دوش بندها و بند و کش های مخصوص جا به جا می کنیم و از آسیب و ضررهای پیش آمده در اسباب کشی خودداری می کنیم.

حمل بار به شهرستان در باربری مالک اشتر

شرکت برای حمل بار به شهرستان از ماشین های حمل بار ایمن استفاده می کند و این ماشین ها را مجهز به وسایل ایمنی می کنند، بین تمامی وسایل و بسته بندی ها از پتو و فوم ضربه گیر استفاده می شود تا در زمان جا به جایی و حرکت آسیبی به آن ها وارد نشود و همچنین قسمت داخلی ماشین ها را با موکت کاملا پوشیده شده است که به نوعی از آسیب های جدی می کاهد و ا کثیف شدن وسایل خودداری خواهد شد، هدف ما خشنودی شما عزیزان که به ما اعتماد کرده اید، می باشد.

قیمت باربری مالک اشتر

با این هدف که رضایت مشتریان خود را جلب نماید تمامی کارها را با قیمت بسیار پایین ار از حد ممکن انجام می دهد و مدتهاست که دارای مشتریان راضی می باشد با به کار بردن تجهیزات و امکانات پیشرفته برای بسته بندی و جا به جا کردن اثاث به صورت رایگان به مقدار زیادی کار شما هنشهریان عزیز را آسان کرده است.

نرخ کرایه وانت تلفنی در اتوبار مالک اشتر

باربری مالک اشتر مانند باربری شهرک غزالی یکی از شرکت‌های حمل بار منصف در تهران است که نرخ کرایه‌ی ماشین‌های حمل بار را با اعمال تخفیف تعیین می کند. وانت تلفنی و نیسان بار از جمله ماشین‌های باری پرطرفدار جهت حمل و جابجا کردن بار می‌باشد که قیمت کرایه‌ی آن‌ها در این شرکت به ازای دو ساعت پی در پی در نظر گرفته می‌شود. بر همین اساس قیمت کرایه وانت بار برای دو ساعت در این شرکت ۴۵۰ هزار تومان و برای اجاره نیسان ۵۵۰ هزار تومان است.

 

بسته بندی مناسب اثاثیه منزل

باربری خیابان مالک اشتر برای بسته بندی کردن اثاثیه منزل از بهترین و حرفه‌ی ترین کارگران اسباب کشی کمک می‌گیرد. افرادی که دارای حداقل ۱۵ سال سابقه‌ی درخشان در حوزه‌ی اثاث کشی هستند و می‌توانند به بهترین نحو ممکن اثاث و لوازم منزلتان را بسته بندی کنند. این کارگران از تجهیزات و لوازم پیشرفته و درجه یک جهت بسته بندی کردن لوازم و وسایل منزلتان استفاده می‌کنند. برای رزرو خدمات بسته بندی در شرکت حمل بار مالک اشتر با تلفن‌های درج شده در این مطلب تماس حاصل نمایید. کارتن‌های چندلایه و محکم با وزن پایین، انواع نایلون حباب دار و ضد ضربه مانند بابل رپ از جمله تجهیزات استفاده شده برای بسته بندی اثاثیه منزل است که در این شرکت استفاده می‌شود.