باربری شهران



باربری شهران و باربری محدوده فدک با تعرفه قانونی و مقرون به صرفه به صورت 24 ساعته با مدیریت شرکت حمل بار در تهران، آماده‌ی ارایه‌ی بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل هستند. ماشین‌های حمل بار در باربری محدوده شهران به گونه‌ی مجهز شده‌اند که با خیال آسوده می‌توانید در مسافت‌های مختلف اسباب کشی نمایید. لازم به ذکر است که اتوبار شهران جهت کاهش نگرانی شما مشتریان عزیز بابت هزینه‌ی اثاث کشی، قیمت‌های مصوب در اتحادیه‌ی حمل بار تهران را در نظر می‌گیرد.

باربری شهران | 09128915218

فهرست محتوا:

  • شماره باربری شهران.
  • ارائه ی برترین خدمات اسباب کشی باربری در شهران.
  • حمل بار به شهرستان با تخفیف های ویژه.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی.
  • بسته بندی اثاثیه منزل باربری در محدوده شهران.
  • اسباب کشی تضمینی و ارزان.
  • ماشین های حمل بار مناسب باربری در منطقه شهران.
  • هزینه اسباب کشی در باربری شهران چگونه حساب می شود؟
  • کارگران حمل بار ماهر.
  • مشاوره اسباب کشی در باربری غرب تهران.

شماره باربری شهران

اگر تصمیم گرفته اید که اسباب کشی نمایید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید به شما پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرید. تمامی تلاش ما در باربری شهران در راستای حذف نگرانی مشتریانمان می باشد. پس جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد ما کنارتان هستیم و شما را راهنمایی خواهیم کرد که از کجا شروع کنید. کارشناسان ما به شما توضیح خواهند داد که بهتر است از چه خدماتی استفاده نمایید و برای شما برنامه ریزی می کنند.

02144334189

ارائه ی برترین خدمات اسباب کشی باربری در شهران

خدمات و سرویس هایی که باربری نامجو و باربری در شهران به مشتریان عزیز ارائه می دهند با کم ترین قیمت و به صورت شبانه روزی است. عزیزانی که قصد استفاده از خدمات ما را دارند سفارش و حمل بار و حمل اثاثیه منزل خود را از طریق تماس با شماره های ما ثبت کنند. باربری پونک نیز همانند سایر شعب خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • ارائه ی بیمه نامه.
  • بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی.
  • اجاره انبار.
  • اتواع کارتن ها در سایزهای مختلف.
  • حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان ها.
  • کمک گرفتن از کارگران متخصص در حمل بار.
  • تهیه انواع کارتن رگال دار مخصوص نگه داری لباس ها.
  • حمل پیانو ، گاوصندوق با ایمنی بالا.
  • نرخ ارسال بار از تهران به شهرستان ها در باربری شهران.

باربری شهران

حمل بار به شهرستان با تخفیف های ویژه در اتوبار شهران

باربری در محدوده شهران برای حمل بار به شهرستان از ماشین هایی استفاده می کند که نو و ایمن هستند. کارگران خبره و با تجربه ی ما از روش های ایمن برای بسته بندی استفاده می کنند و چیدمان مناسبی را برای شما انجام می دهند. ما خطرات جاده و مسافت طی شده را بررسی و در نظر داریم و بر اساس آن برنامه ریزی را انجام می دهیم. باربری شهران برای حمل بار به شهرستان از رانندگان خبره و ماهر کمک می گیرد. این رانندگان دارای بیش از 10 سال سابقه حمل بار به شهرستان ومسافت های طولانی می باشند.

نرخ ارسال بار از تهران به شهرستان در باربری شهران

باربری در منطقه شهران جهت تعیین قیمت باربری بین شهری موارد مختلفی را در نظر می گیرد. به عنوان مثال بسته به اینکه از چه ماشین حمل باری استفاده شود، نرخ حمل بار به شهرستان ها متفاوت است. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در میزان نرخ ارسال بار از تهران به شهرستان ها، مقدار مسافت بین تهران و مقصد می باشد. اما در کل ما برای کاهش هزینه حمل بار به شهرهای اطراف تهران، تخفیف هایی را ارائه می دهیم. هدف ما بهره مندی شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها از خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار است. به دلیل مدیریت مناسب شرکت حمل بار شهران و ارائه ی ماشین های حمل بار مسقف و مجهز و ارائه ی بهترین خدمات باربری بین شهری، ما مشتریان ثابتی در تما، شهرستان های ایران داریم.

حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی

اتوبار شهران از تجهیزات چرخ دار و مدرن جهت جا به جایی وسایل سنگین استفاده می شود. در این شرکت برای جا به جایی گاو صندوق و وسایل سنگین وزن دیگر مانند یخچال و لباسشویی از جرثقیل استفاده می شود. همچنین حتما از دو نفر کارگر ماهر برای این کار کمک گرفته می شود و برای جا به جایی وسایلی مانند مبلمان از طناب های مخصوص اسباب کشی استفاده می شود.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری شهران

باربری منطقه شهران با هدف انجام هر چه بهتر بسته بندی از تجهیزات مناسب این کار استفاده می کند. به طور قطع برایتان پیش آمده است که وسیله ی را در اسباب کشی بسته بندی نمایید ، این کار به ظاهر آسان است. کارگران ماهر و زبده ی ما این کار مشکل را به راحتی و به سرعت برایتان انجام خواهند داد. امکاناتی که شرکت ما برای بسته بندی استفاده می کند را با تخفیف در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این شرکت از چندین نوع کارتن برای بسته بندی وسایل استفاده می کند، برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌باره اینجا را کلیک نمایید:

  1. انواع کارتن های سایز بزرگ.
  2. کارتن های کوچک هم سایز کارتن موز.
  3. کارتن های رگال دار.
  4. انواع جعبه های درب دار.
  5. کیسه های کوچک، بزرگ و متوسط.
  6. فوم ها و نایلون های ضربه گیر.

اسباب کشی تضمینی و ارزان در باربری غرب تهران

باربری شهران تهران کار اسباب کشی را با انجام یک قرار داد دو طرفه آغاز می کند و در این سند، تمام بار و اجزای تشکیل دهنده آن را بیمه می کند. هدف از این کار حفظ آرامش مشتریان در اسباب کشی است و شرکت این کار را به صورت رایگان انجام می دهد. مقدار این بیمه نامه از مقدار ۲۰۰ میلیون ریال تا ۳۰۰ میلیون ریال می باشد و دارای اعتبار مشخص است. لازم به ذکر است که تنها با ارایه ی بیمه نامه رایگان نمی توان کل ایمنی یک اسباب کشی را تضمین کرد، بلکه پرسنل و کارگران ما تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیرند تا با استفاده از بهترین امکانات ایمنی اثاث کشی شما را تصمین نمایند.

ماشین های مناسب حمل بار در باربری شهران

باربری محدوده شهران و باربری عباس آباد دارای انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین هستند که همه ی آن ها مجهز به سفف و کف موکت کاری شده می باشند. اگر تصمیم دارید که اسباب کشی نمایید حتی اگر این کار را به شرکت های باربری محول ننمایید باز هم نیاز به یک ماشین حمل بار خواهید داشت. به شما پیشنهاد می کنیم با توجه به تناژ و حجم بار از یک وسیله ی نقلیه مناسب استفاده نمایید. این شرکت حمل بار از ماشین های زیر برای انتقال بارهای سبک و سنگین وزن استفاده می کند:

  1. ایسوزو و تریلی و خاور.
  2. وانت تلفنی و نیسان بار.
  3. ماشین های حمل بار سنگین و ده تن.

نرخ کرایه وانت بار در باربری شهران

کرایه وانت تلفنی و نیسان بار و دیگر ماشین های حمل بار در اتوبار شهران با تخفیف ۲۵ درصد اعلام می شود. ما برای ماشین های سبک و نیمه سنگین نسبت به ماشین های سنگین کرایه ی کمتری را در نظر گرفته ایم. جهت اطلاع از نرخ اجاره ی انواع وسایل نقلیه حمل بار بهتر است با ما تماس بگیرید. از عواملی که به نوعی تعیین کننده ی نرخ نهایی اسباب کشی هستند می توان به نرخ کارگر اثاث کشی، زمان صرف شده تا پایان حمل بار و نوع وسیله ی نقلیه را می توان نام برد. در زیر سعی کرده ایم به طور جامع نرخ کرایه وسایل نقلیه ی باری در این شرکت حمل بار را ذکر نماییم.

  • اجاره وانت تلفنی در دو ساعت: دویست و شصت هزار تومان.
  • کرایه خاور به ازای سه ساعت: پانصد و پنجاه هزار تومان.
  • اجاره نیسان باربرای دو ساعت: سیصد هزار تومان.

هزینه اسباب کشی در باربری شهران چگونه حساب می شود؟

اتوبار شهران و باربری پاسداران هزینه ی هر مرحله از اسباب کشی را با هم جمع می کنند و هزینه ی نهایی را به عرض شما مشتریان گرامی می رسانند. بعضی از مشتریان فقط از چند مورد از خدمات استفاده می کنند و یک سری دیگر از تمامی خدمات، بنابراین مقدار هزینه ها متفاوت است. شما می توانید با مشاورین ما صحبت نمایید که هزینه نهایی را بر اساس نیاز شما تعیین نمایند. معمولا یک سری پارامترهای ثابت وجود دارد که در مقدار هزینه ها نقش و تاثیر دارند. این پارامترها شامل موارد زیر است:

  • تناژ و مقدار بار.
  • تعداد وسایل نقلیه حمل بار.
  • مقدار مسیر طی شده.
  • نوع ماشین های حمل بار.
  • تعداد رانندگان و پرسنل و کارگران.

کارگران حمل بار ماهر

بیشتر مشتریان شرکت حمل بار شهران در تهران و شهرستان ها نگران وارد شدن صدمه و آسیب به اثاثیه منزلشان در زمان اثاث کشی هستند. خانم هایی که شاغل هستند و فرصت حضور در خانه را ندارند، از این بابت بیشتر نگران هستند. به همین دلیل باربری شهران از دو گروه کارگر آقا و خانم برای انجام مراحل مختلف اسباب کشی کمک می گیرد. این افراد با مهارت بالا کارهای لازم را برای شما مشتریان گرامی انجام می دهند و کافی است به تجارب ۱۵ ساله ی آن ها اعتماد نمایید. ما گروهی از کارگران را به مقصد ارسال می کنیم و از بی نظمی جلوگیری می کنیم.


آدرس باربری شهران تهران

اتوبار شهران یکی از شرکت های معتبر باربری در منطقه ی شهران در شمال غرب تهران می باشد. به دلیل قرار گیری در دامنه ی جنوبی رشته کوه البرز یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران محسوب می شود. اتوبان آبشناسان شهران را به دو فلکه تقسیم کرده است که فلکه ی اول از اتوبان همت آغاز و به آبشناسان منتهی می شود. شهران شمالی یا فلکه ی دوم از فلکه ی اول تا پارک جنگلی کوهسار امتداد دارد. تمامی مناطق تهران از شمال تا جنوب در محدوده ی خدمات رسانی شرکت حمل بار شهران قرار دارد. از مهم ترین خیابان های این محدوده که چندین سال است از خدمات ارائه شده در این شرکت استفاده می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خیابان کوهسار.
  • خیابان یکم.
  • خیابان عسگری.
  • خیابان نیرو.
  • نیما یوشیج.

بهترین شرکت حمل بار در شهران تهران

باربری نزدیک شهران یکی از اتوبارهای معتبر و مناسب جهت انجام اسباب کشی و حمل بار و کالاهای مختلف در تهران است. یکی از دلایل مهم برای وجود این اعتبار، دریافت مجوز رسمی و قانونی توسط این شرکت حمل بار از تعاونی باربری در تهران است. شرکت حمل بار شهران به دلایل زیر گزینه‌ی مناسبی برای انجام اثاث کشی در تهران می‌باشد.

  • تعیین قیمت‌های اسباب کشی بر مبنای قوانین موجود در تعاونی حمل بار.
  • بهره‌مندی از کارگران ماهر و حرفه‌ی.
  • رزرو خدمات اسباب کشی در تمام ایام هفته بدون تعطیلی.
  • حمل جهزیه‌ی عروس با تخفیف ۲۰ درصد.
  • عدم تغییر قیمت‌های مورد توافق بین مشتریان و شرکت حمل بار شهران.

مشاوره رایگان اسباب کشی در باربری غرب تهران

اسباب کشی در باربری شهران با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات روز دنیا انجام می‌شود. با این وجود به خودی خود اثاث کشی کاری سخت و استرس زا است و می تواند باعث نگرانی شما مشتریان عزیز شود. از این رو مدیریت شرکت حمل بار شهران تصمیم به تشکیل جلسات مشاوره‌ی اسباب کشی نموده است. این جلسات به صورت رایگان و توسط کارشناسان حوزه باربری تشکیل می‌شود. هر گونه سوالی در زمینه اثاث کشی، حمل بار و باربری داشتید می‌توانید از این افراد متخصص بپرسید و اطلاعات لازم را کسب نمایید. شرکت در این جلسات به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین از طریق شماره تماس های اتوبار کاج که در این مطلب درج شده است، می‌باشد.