اتوبار و باربری طرشت



اتوبار و باربری طرشت

باربری طرشت و باربری استخر از معتبرترین شرکت های تهران هستند که بیش از 20 سال در حوزه حمل و نقل بار فعالیت دارند. باربری طرشت در تلاش است تا روز به روز کیفیت خدمات رسانی خود را بالا ببرد. باربری محدوده طرشت و باربری یوسف آباد هر دو در حوزه باربری تهران بهترین هستند و قیمت اثاث کشی که ارائه می دهند مطابق با قیمت در اتحادیه حمل و نقل است. انتخاب شرکت مناسب با کمترین نرخ در تهران کار آسانی نیست ولی ما در باربری کاج شعبه باربری در طرشت به جرات می توانیم بگوییم که از نظر کیفیت در خدمات رسانی و امنیت و سرعت حرف اول را می زند.

22096824 – 22096794 – 88584613 – 09128915218

باربری طرشت

کارگران اسباب کشی باربری طرشت از ابتدا تا انتها در کنارتان خواهند بود. این افراد با هدف حفظ ایمنی کار تمامی مهارت های لازم را در این حوزه کسب کرده اند. در جهت پیشبرد بهتر کار به دو گروه آقا و خانم تقسیم شده اند و صفر تا صد اثاث کشی را به بهترین نحو انجام می دهند.

باربری استخر

بسته بندی در باربری محدوده طرشت

بسته بندی در اتوبار طرشت دارای مراحل مختلفی است که به اختصار در ادامه توضیح داده ایم:

مرحله اول – فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز بسته بندی از قبیل:

  • کارتن بسته بندی : برای بسته بندی لوازم آشپزخانه نیاز به کارتن های محکم و چند لایه دارید تا وسایل را با دقت در آنها بچینید.
  • ماژیک : نوشتن محتوی کارتن ها روی آنها در چیدمان وسایل به شما کمک خواهد کرد.
  • روزنامه باطله و کاغذ : به منظور دورپیچی وسایل شکستنی.
  • نایلون حبابدار (بابل رپ) : برای سالم ماندن وسایلی از قبیل مبلمان و وسایل چوبی به شما کمک می کند.

مرحله دوم – آماده سازی وسایل با ارزش و بزرگ آشپزخانه برای حمل و جا به جایی

در این مرحله لازم است یخچال و سایر وسایل بزرگ آشپزخانه برای بسته بندی آماده شوند. مثلا محتویات یخچال باید در کارتن های مخصوص نگه داری مواد غذایی باربری کاج قرار گیرید تا فاسد نشوند.

مرحله سوم – بسته بندی وسایل

این مرحله نیاز به دانش تخصصی دارد پس بهتر است با شرکت باربری کاج تماس گرفته و استرس این مرحله را از خود دور کنید. اعتماد شما باعث افتخار ماست. ما به بهترین شکل ممکن بسته بندی را برای شما انجام خواهیم داد.

بیمه نامه باربری در طرشت

باربری در طرشت تمامی اثاث و کالا های موجود در اسباب کشی را به صورت رایگان بیمه می شود. این بیمه نامه دارای اعتبار مشخص و از زمان شروع بسته بندی تا چیدمان بار ادامه دارد. در این زمان هر گونه حادثه یا رخدادی پیش آید و وسیله ی آسیب یا صدمه ی ببیند، هزینه آن از طرف ما به طور کامل پرداخت می شود.

وانت تلفنی طرشت و سایر وسایل نقلیه مخصوص حمل بار نیز بیمه هستند. با این کار نگرانی شما را به حداقل کاهش می دهیم. ما به دنبال انجام یک اسباب کشی مطمان و تضمین شده هستیم و کارکنان ما تمامی تلاش خود را می کنند تا بتوانند بدون نقص و خسارت و صدمات بار شما به مقصد برسد.

مشاوره در اتوبار طرشت

باربری در طرشت برای افراد مراجعه کننده جلسات مشاوره ی را تشکیل می دهد و در این جلسات از مشتری خواهند پرسید که:

1- اسباب کشی چه وسایلی را انجام می دهید و تعیین می کنند که جا به جایی اثاثیه منزل است یا دفاتر و ادارات.

2- چه ساعتی کار را شروع و چه زمانی پایان یابد.

3- مقدار هزینه ی که در نظر گرفته اید چقدر است.

4- آیا کارگران همگی آقا باشند یا ترکیبی از آقا و خانم و…


محدوده‌ی خدمات رسانی باربری طرشت

اتوبار طرشت یکی از شعب شمال شهر تهران و محدوده‌ی طرشت در شرکت حمل بار کاج است. محله‌ی طرشت در منطقه‌ی ۲ شهرداری تهران قرار دارد و به علت خوش آب و هوا بودن طرفداران زیادی جهت سکونت دارد. از لحاظ دسترسی در وضعیت خوبی به سر می‌برد و علت آن وجود دو خط مترو طرشت و دانشگاه شریف در این محدوده می‌باشد. خیابان‌های تهران ویلا و آریا شهر از جمله محله‌های تازه ساخت در این منطقه می‌باشند و وجود آن‌ها بر وسعت این منطقه افزوده است. بیشترین مشتریان این شرکت حمل بار از مناطقی همچون خیابان آزادی، بلوار شهید تیموری که در مجاورت محله‌ی طرشت واقع شده اند و اهالی محله‌ی طرشت می‌باشند. خدمات ارائه شده‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در این شرکت محدود به یک یا چند منطقه‌ی مشخص از تهران نمی‌باشد و تمامی مناطق تهران و شهرستان‌ها می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.