اجاره انبار برای اثاثیه

اجاره انبار برای اثاثیه منزل یکی از خدمات ویژه‌ی اتوبار تهران است که به همشهریان عزیز تقدیم می‌شود و می‌توانند وسایل و اثاثیه منزل خود را برای مدتی معین و مشخص در این انبارها بگذارند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که یکی از مزایای اجاره انبار وسایل منزل از شرکت تهران بار اینست که کلیه وسایل شما به طور رایگان تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند و در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای در انبار وسایل منزل، شرکت کلیه خسارت وارده به اثاثیه را بصورت کامل جبران خواهد کرد.

لازم به ذکر است که مدیریت شرکت برای ارائه هر چه بهتر خدمات انبارداری، تیمی از مشاوران و کارشناسان را مسئول کرده تا اولاًٌ به تمامی سوالات مشتریان در ارتباط با چگونگی رزو انبار در تهران برای اثاثیه منزل و هزینه‌های مربوط به آن پاسخ کامل و مفصل دهند و ثانیاً با توجه به حجم وسایل و همچنین مدتی زمانی که قصد دارند این اثاثیه را در انبار بگذارند، بهترین و مناسب‌ترین انبار وسایل منزل را برای‌شان رزرو کنند. با ما همراه باشید تا بیشتر با خدمات انبار در تهران آشنا شوید.

اجاره انبار برای اثاثیه منزل

قیمت اجاره انبار برای اثاثیه منزل

مقدار نرخ اجاره انبار وسایل منزل در شرکت حمل بار تهران نسبت به نوع آن متفاوت است. انبارهای اجاره داده شده در این شرکت از انواع مسقف، روباز، کانتینریهای ۱۰ فوت، ۱۵ فوت، ۳۰ فوت و ۴۰ فوت می‌باشد. شما مشتریان عزیز می‌توانید با شماره تلفن‌هایی که در زیرآورده‌ایم، تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. این کارشناسان در مورد حجم، ظرفیت و مقدار بارتان سوالاتی پرسیده و بعد از بررسی کردن موارد ذکر شده اقدام به رزرو نوع مناسب از این انبارها می‌نمایند. جهت اطلاع از قیمت دقیق این انبارها می‌توانید با این مشاوران صحبت نمایید، ذکر این نکته ضروری است که نرخ نهایی اجاره‌ی این انبارها با اعمال تخفیف ۲۵ درصد به شما مشتریان عزیز اعلام می‌شود.

22096824

44334189

88584613

09128915218

رزرو انبار اثاثیه در غرب تهران

برای رزرو انبار اثاثیه در غرب تهران راه‌های زیادی وجود دارد که اهالی ساکن در محله‌های غربی شهر تهران میتوانند از آنها بهره گرفته و برای دپوی اثاثیه خود، انبار رزرو کنند. در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

  1. رزرو کردن انبارهای اثاثیه شرکت اتوبار تهران به صورت اینترنتی. در این روش شما میتوانید پس از ورود به سایت و مشخص کردن متراژ مورد نیاز، انبار مد نظر خود اعم از انبار روباز، سر پوشیده و کانتینر را در سریعترین زمان ممکن رزرو نمائید.
  2. رزرو انبار وسایل منزل از طریق تماس با کارشناسان شرکت حمل اثاثیه اتوبار تهران. در این روش شما در هر ساعت از شبانه روز که با تلفن‌های شرکت تماس بگیرید، مشاوران شرکت آمادگی دارند که با توجه به حجم اثاثیه و مدت زمان، بهترین انبارها برای نگهداری از وسایل منزل را به شما پیشنهاد بدهند.
  3. رزرو انبار وسایل از طریق مراجعه حضوری. این روش بیشتر به درد افرادی میخورد که دوست دارند قبل از رزرو، از انبارهای اثاثیه شرکت بازدیدی داشته باشند و پس از کسب اطمینان، انبار مدنظر خود را رزرو نمایند.

 

اجاره انواع انبار کوچک، روباز و کانتینر در شرق تهران

شرکت باربری و حمل اثاثیه تهران با در اختیار داشتن انواع انبارهای کانتینری، مسقف و روباز آمادگی دارد تا وسایل و اثاث همشهریان ساکن در شرق تهران و دیگر مناطق را به صورت هفتگی، ماهانه، فصلی و یا سالانه دپو کند. اگر قصد ساخت و ساز دارید و به دنبال یک مکان موقت برای نگهداری و دپوی وسایل خود می‌گردید، ما انبارهای مسقف را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا وسایل و اثاثیه منزل شما قبل از اینکه داخل این انبارها قرار بگیرند به طور کاملا حرفه‌ی و استاندارد توسط کارگران خبره شرکت بسته بندی شده و سپس توسط ماشین‌آلات مدرن در داخل انبارها چیده خواهند شد. لازم به ذکر است که شما در هر ساعت شبانه روز که دوست داشتید، می توانید پس از هماهنگی با مدیریت بخش انبارهای شرکت، از وسایل خود بازدید نمایید. در ضمن تمامی انبارهای کانتینیری و مسقف شرکت که برای اجاره وسایل منزل استفاده می‌شود دارای سیستم تهویه هوای مناسب بوده که سبب می‌شود وسایل شما پوسیده نشوند.

 

ویژگی انبارهای اجاره‌ی اسباب کشی

باربری تهران در طول سال‌ها فعالیت خود در عرصه‌ی اسباب کشی، حمل بار و اثاثیه منزل، بهترین خدمات را ارایه دهد. در مورد نگهداری و دپوی اثاثیه منزلتان هم به همین صورت از بهترین انبارها و کانتینرها استفاده می‌کند، در زیر به چند ویژگی آن‌ها اشاره می کنیم:

  • ارزان قیمت بودن کانتینرها: یکی از ویژگی‌های مهم انبارها و کانتینرهای اجاره‌ی اثاثیه منزل در این شرکت حمل بار ارزان قیمت بودن آن‌ها می‌باشد. همچنین با توجه به قوانین حاکم در تعاونی نرخ اجاره‌ی آن‌ها تعیین و به عرض شما مشتریان عزیز خواهد رسید و می توانید جهت استعلام قیمت و مطمات شدن بابت هزینه به اتحادیه مراجعه فرمایید.
  • ایمنی و امنیت بالا: انبارهای باربری تهران در مکانی قرار دارد که توسط نگهبانان حرفه‌ی به صورت ۲۴ ساعته نگهبانی و حفاظت می‌شود. از طرفی با نصب سیستم دوربین مخفی در اطراف محیط کانتینرها، امنیت و ایمنی وسایل و اثاثیه منزلتان را تضمین کرده‌ایم.
  • بیمه آتش سوزی برای اثاث و وسایل نگهداری شده در انبارها و کانتینرها : مدیریت اتوبار تهران در راستای ایجاد آرامش ذهنی برای مشتریان خود، تمامی وسایل و اثاثیه‌ی منزلی را که در انبارهای این شرکت قرار دارند، بیمه آتش سوزی می‌کند. 

اجاره انبار در شمال تهران

 اگر به دنبال اجاره انبار در شمال تهران هستید، توصیه می‌کنیم از خدمات انبارداری باربری تهران استفاده کنید تا هم در هزینه‌های خود صرفه جویی نمائید و هم در زمان. در بخش‌های قبل به شرح این مسائل پرداختیم که همشهریان عزیز چگونه می‌توانند از خدمات این شرکت استفاده کرده و انواع انبار را به صورت موقت و یا دائم در سطح شهر تهران رزرو نمایند. عزیزان ساکن در مناطق شمال پایتخت از جمله منطقه‌های 1، 2 و 3 نیز از این قضیه مستثنی نیستند و می‌توانند به صورت آنلاین و یا از طریق تماس با شرکت نسبت به رزرو انبار در شمال تهران اقدام نمایند. لازم به ذکر است هدف مدیریت اتوبار تهران بر اینست تا با فراهم کردن انواع انبارهای روباز و مسقف در شمال تهران برای نگهداری اثاثیه و آنهم در سایزهای مختلف، جوابگوی نیاز ساکنین این مناطق باشد. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که ساکنین و حتی کاسب‌های شمال تهران اگر انبار مدنظر خود را به صورت آنلاین رزرو نمایند، می‌توانند از 20% تخفیف در هزینه هم برخوردار شوند.

چرا باید از باربری تهران برای نگهداری وسایل منزل انبار اجاره کرد؟

در شهر تهران باربری‌های زیادی وجود دارند که خدمات انبارداری را برای دپوی وسایل و اثاث منزل مشتریان خود در نظر گرفته‌اند. متاسفانه بسیاری از این اتوبارها خدمات بی کیفیتی را با بالاترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهند که همین امر باعث شده که بسیاری از شهروندان عزیز خاطره خوبی از نگهداری وسایل منزل در انبارهای شرکت‌های باربری نداشته باشند.. در همین راستا در ادامه به مهمترین مزیت‌های انبارهای اثاثیه شرکت حمل اثاث تهران  شعبه باربری انقلاب اشاره شده تا مشتریان عزیز با خیالی آسوده دپوی وسایل خود را به این شرکت بسپارند.

  1. دسترسی سریع و راحت : شرکت حمل بار تهران در تمامی سطح شهر انبارهای را برای نگهداری وسایل مشتریان در نظر گرفته است، لذا همشهریان عزیز می‌توانند متناسب با مکان زندگی خود از خدمات انبارداری شعبه‌های شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران استفاده کنند.
  2. هزینه مناسب : هزینه انبارهای اجاره‌ی مسقف، کانتینری و روباز شرکت باربری تهران که برای نگهداری طولانی مدت وسایل مشتریان استفاده می‌شود، بر اساس تعرفه‌های رسمی اتحادیه محاسبه خواهد شد.
  3.  اجاره انواع انبار برای نگهداری اثاثیه منزل بصورت کوتاه مدت و بلند مدت : همشهریان عزیز می‌توانند متناسب با زمانی که قصد دارند وسایل خود را در انبارهای شرکت نگهداری کنند، این انبارها را بصورت روزانه، ماهانه، فصلی و سالانه رزرو نمایند.

در چه زمانی نیاز به اجاره انبار برای اثاثیه داریم؟

چه موقعی لازم است تا ما از انبارهای اجاره‌ای برای نگهداری اثاثیه‌ استفاده کنیم؟ این سوالی است که اکثر همشهریان عزیزی که با شرکت باربری تهران برای رزرو انبار اثاثیه تماس می‌گیرند، از کارشناسان شرکت می‌پرسند. به همین منظور در این بخش از مقاله قصد داریم تا بطور مفصل به بررسی مواردی بپردازیم که شما نیاز دارید تا برای نگهداری از اثاثیه منزلتان انبار اجاره کنید. 

  • اولین مورد زمانی است که شما یک خانه مبله اجاره یا خریداری کرده‌اید و فعلاً به اثاث منزل خود نیاز ندارید. در این هنگام بهتر است برای نگهداری از وسایل‌تان، انبار اجاره کنید.
  • مورد دومی که شما می‌بایست انبار اجاره کنید، زمانی است که می‌خواهید برای مدتی به خارج از کشور یا شهری دیگر مسافرت کنید. در اینگونه مواقع برای آسودگی بیشتر خود از شرکت باربری تهران انبار اجاره کنید، زیر انبارهای مسقف و کانتنری این شرکت دارای نگهبانی 24 ساعته هستند و همچنین کلیه وسایل شما بطور رایگان تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار می‌گیرد.
  • مورد بعدی زمانی است که شما قصد تعویض خانه داشته و برای مدتی باید وسایل خود را در یک انبار قرار دهید. ما پیشنهاد می‌کنیم در اینگونه مواقع قبل از هرگونه کاری ابتدا با کارشناسان شرکت حمل بار تهران مشورتی داشته باشید تا آنها متناسب با حجم وسایل و مدت زمانی که قصد استفاده از انبار را دارید، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین انبار نگهداری وسایل منزل را برای شما رزرو نمایند

اجاره انباری 6 متری برای اثاثیه منزل

اجاره انبار برای اثاثیه در سایزهای مختلف از مهمترین خدمات شرکت اتوبار و باربری تهران و زیر شعبه آن، باربری سعادت آباد است. در واقع این شرکت با توجه به اینکه حجم اثاثیه‌ی که هر مشتری می‌خواهد در انبار بگذارد متفاوت بوده، انبارها را در سایزهای مختلف تدارک دیده است. یکی از پرکاربردترین این انبارها برای مشتریان عزیز، انبارهای 6 متری است. این انبارها به صورت مسقف، روباز و پوشیده هستند که برای نگهداری اثاثیه به نسبت کم عالی هستند.

از انبارهای 6 متری بیشتر برای نگهداری جهیزیه عروس، نگهداری وسایل شخصی و … استفاده می‌شود. طول، عرض و ارتفاع انبار 6 متری به ترتیب 6 متر، 2.5 متر و 2.25 متر است که مثل دیگر انبارهای مخصوص اثاثیه منزل شرکت، برای حداقل 10 روز باید رزرو شود.

اجاره کانتینر یخچالی در تهران

همانطور که در بالا شرح دادیم، در واقع کرایه کردن کانتینرها نیز نوعی اجاره انبار برای اثاثیه می‌باشد. گاها شما مشتریان عزیز با ما تماس گرفته و از ما اجاره انبارهای یخچال دار را درخواست می کنید. کانتینر یخچال دار یک نوع کانتینر می باشد که همان گونه که از اسم آن مشخص می‌باشد، مجهز به یخچال است. معمولا این کانتینرها برای ذخیره و حفظ مواد غذایی و مواد فاسد شدنی استفاده می‌شود و البته برای این کار بسیار مناسب است. اندازه‌ی استاندارد این کانتینرها ۲۰ فوت و ۴۰ فوت می‌باشد که در شرکت حمل بار تهران این سایزها موجود بوده و با قیمت‌های مصوب در تعاونی اجاره داده می‌شود.